Leugens! Grote dikke leugens! Maar sorryquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:15 schreef Matthijs- het volgende:
@ Marurk
Je had gelijk; niet geleerd voor het herexamen Nederlands maar wel een punt erbij op!
Misschien leer je dan gewoon heel effectief. Of heb je een selectief geheugen dat alle keren dat het niet werkte vergeetquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens wel vaker dat ik hoger scoor als ik weinig geleerd heb in vergelijking met als ik super veel geleerd heb. Of de punten verschillen niet heel erg. Heel raar, maar toch is het zo.![]()
Ik kreeg net te horen dat ik een 7 heb. Aangezien ik het werkstuk behoorlijk prut vond valt me dit alleszins meequote:Op woensdag 24 juni 2009 17:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat vak ging bij mij ook het ene oor in en het andere oor uit![]()
Overigens mag ik vrijdag nog een ander paper inleveren. Er staat nog niks op papier, ik heb nog geen bronnen en de deadline is vrijdag 17.00u. Ik leer het ook nooit
.quote:kortom: het vertoont sporen van slordigheid, ingegeven door tijdnood. Je had overduidelijk haast (en leverde het ook op het nippertje op tijd in, om klokslag 17:00!). Eén les hieruit: op tijd beginnen!
Ik vermoed dat dit werkstuk een beetje onder je gemiddelde niveau is.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kreeg net te horen dat ik een 7 heb.
Hier ook...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:33 schreef solyaris het volgende:
[..]
![]()
Ik zal ook even pimpen, mijn scriptie is beoordeeld met een acht.
Jouw scriptie was waarschijnlijk ook geen haastwerkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:33 schreef solyaris het volgende:
[..]
![]()
Ik zal ook even pimpen, mijn scriptie is beoordeeld met een acht.
Niet echt nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jouw scriptie was waarschijnlijk ook geen haastwerk
Dank je.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Even serieus: goed gedaanMooi cijfer. Je mag jezelf nu BA noemen?
En vandaag te horen gekregen dat ik een dikke 7 had.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef Marurk het volgende:
Zo, tentamen achter de rug.
Ging best nog goed moet ik eerlijk zeggen.![]()
Was het maar waarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:15 schreef solyaris het volgende:
[..]
Niet echt nee.![]()
[..]
Dank je.Yep, BDes en BA. Op naar de MA.
![]()
Hoe ver lig jij nou ook al weer op schema?Beide studies minder dan 30 ECTS toch?
Ik heb overigens een 7,8 voor het andere werkstuk gehaald waarvan ik ongeveer 6000 woorden in 1 nacht + ochtend heb geschreven.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:18 schreef Ewelina het volgende:
En ik mag me weer komen melden. Ik ben bezig met een paper. Ik heb nu 1500 woorden. Dat moeten er 7000 worden. Ik heb nog tot morgenochtend
Ik denk dat dit een nacht met weinig slaap wordt![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |