Leugens! Grote dikke leugens! Maar sorryquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:15 schreef Matthijs- het volgende:
@ Marurk
Je had gelijk; niet geleerd voor het herexamen Nederlands maar wel een punt erbij op!
Misschien leer je dan gewoon heel effectief. Of heb je een selectief geheugen dat alle keren dat het niet werkte vergeetquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb het trouwens wel vaker dat ik hoger scoor als ik weinig geleerd heb in vergelijking met als ik super veel geleerd heb. Of de punten verschillen niet heel erg. Heel raar, maar toch is het zo.![]()
Ik kreeg net te horen dat ik een 7 heb. Aangezien ik het werkstuk behoorlijk prut vond valt me dit alleszins meequote:Op woensdag 24 juni 2009 17:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat vak ging bij mij ook het ene oor in en het andere oor uit![]()
Overigens mag ik vrijdag nog een ander paper inleveren. Er staat nog niks op papier, ik heb nog geen bronnen en de deadline is vrijdag 17.00u. Ik leer het ook nooit
.quote:kortom: het vertoont sporen van slordigheid, ingegeven door tijdnood. Je had overduidelijk haast (en leverde het ook op het nippertje op tijd in, om klokslag 17:00!). Eén les hieruit: op tijd beginnen!
Ik vermoed dat dit werkstuk een beetje onder je gemiddelde niveau is.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kreeg net te horen dat ik een 7 heb.
Hier ook...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:33 schreef solyaris het volgende:
[..]
![]()
Ik zal ook even pimpen, mijn scriptie is beoordeeld met een acht.
Jouw scriptie was waarschijnlijk ook geen haastwerkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:33 schreef solyaris het volgende:
[..]
![]()
Ik zal ook even pimpen, mijn scriptie is beoordeeld met een acht.
Niet echt nee.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jouw scriptie was waarschijnlijk ook geen haastwerk
Dank je.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Even serieus: goed gedaanMooi cijfer. Je mag jezelf nu BA noemen?
En vandaag te horen gekregen dat ik een dikke 7 had.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef Marurk het volgende:
Zo, tentamen achter de rug.
Ging best nog goed moet ik eerlijk zeggen.![]()
Was het maar waarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:15 schreef solyaris het volgende:
[..]
Niet echt nee.![]()
[..]
Dank je.Yep, BDes en BA. Op naar de MA.
![]()
Hoe ver lig jij nou ook al weer op schema?Beide studies minder dan 30 ECTS toch?
Ik heb overigens een 7,8 voor het andere werkstuk gehaald waarvan ik ongeveer 6000 woorden in 1 nacht + ochtend heb geschreven.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:18 schreef Ewelina het volgende:
En ik mag me weer komen melden. Ik ben bezig met een paper. Ik heb nu 1500 woorden. Dat moeten er 7000 worden. Ik heb nog tot morgenochtend
Ik denk dat dit een nacht met weinig slaap wordt![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:31 schreef Marurk het volgende:
Het wordt laat vanavond.![]()
Volgend jaar (september) ga ik het echt anders doen.
WTF waar slaat dit nou opquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:54 schreef FP128 het volgende:
"volgend keer ga ik echt beginnen"
Wat een loser topic text alsof je niet door hebt dat
elk moment dat je weggooid een verloren deel van je toekomst is. Dat wordt dus weer een
kandidaat voor de sociale dienst.
Inderdaad verloren tijd. Tijd die je had kunnen investeren in bijvoorbeeld het uitvogelen van D's en T's.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:54 schreef FP128 het volgende:"volgend keer ga ik echt beginnen"
Wat een loser topic text alsof je niet door hebt dat
elk moment dat je weggooid een verloren deel van je toekomst is. Dat wordt dus weer een
kandidaat voor de sociale dienst.
Da's wel veel, maar die stofindicatoren vind ik altijd zooooo niet veelzeggendquote:Op zondag 12 juli 2009 20:01 schreef Anne het volgende:
24 juli heb ik een redelijk belangrijk examen. Heb dit met opzet aangevraagd, zodat ik wat motivatie zou krijgen om te gaan leren.. Het heeft tot nu toe niet echt geholpen dus.
Klonk vorige week namelijk nog ver weg, maar nu dringt het mij toch echt door dat het al over iets minder dan 2 weken is!
Ben vandaag toch maar eens echt begonnen. Heb even eerst een planning gemaakt.
Voor de stof staat 50 uur gepland, maar ik tel er dus maar even voor de zekerheid 60 en heb deze weten te plannen naast mijn werk. Wordt wel flink wat aanpoten aankomende week.
Dat je niet mag falen! Maar... moeilijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:57 schreef GustavFTW het volgende:
Moet me hier even melden.
Heb sinds eind Maart helemaal vrij om mijn scriptie te schrijven. Komt erop neer dat ik 60% in de afgelopen week heb geschreven. Aangezien ik hem morgen af moet hebben word het nachtje doorhalen voor mij
Oei, succes!quote:Op maandag 13 juli 2009 00:57 schreef GustavFTW het volgende:
Moet me hier even melden.
Heb sinds eind Maart helemaal vrij om mijn scriptie te schrijven. Komt erop neer dat ik 60% in de afgelopen week heb geschreven. Aangezien ik hem morgen af moet hebben word het nachtje doorhalen voor mij
Rekeningen vind ik daarentegen wel belangrijk gelijk gedaan te hebbenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:54 schreef MichielPH het volgende:
Is dit herkenbaar? Ik heb het niet alleen met m'n studie, maar ook met thuiswerk en heel stompzinnig ook met rekeningen:
Eerst doe ik de dingen vaak niet door luiheid, maar later is het heel vaak uit angst om wat de reactie gaat zijn of om te lezen wat in de brief staat. Ik ben er heel bewust van dat ik het doe, en ik weet het dom het is, maar ik blijf het doen.
Doen jullie dit ook?
Ik ben dan ook een onvolwassen klootzakje..quote:Op maandag 13 juli 2009 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Rekeningen vind ik daarentegen wel belangrijk gelijk gedaan te hebben!
Is ook stukje opvoeding.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:55 schreef iBolt het volgende:
daardoor heb ik een fout in me planning gemaaktvoor hoeveel tijd ik nodig had voor te leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |