FOK!forum / Brave New World / USA test HAARP op Franse Airbus om eigen economie te helpen!
Zithdinsdag 30 juni 2009 @ 10:11
Vind ik! Dat ding kan volgens de WIKI zelfs kunstmatige geomagnetische stormen maken!

http://en.wikipedia.org/w(...)ral_Research_Program


Men over de neergestortte Aibus nabij Brazilie:
quote:
Een explosie op grote hoogte kan weliswaar ook door weersomstandigheden of andere oorzaken ontstaan, maar een vliegtuig dat in volle vlucht zomaar uit de lucht valt, komt vrijwel nooit (meer) voor.
En nu stort er weer een Airbus vanuit het niets in de oceaan! Ik geloof best dat de USA op het moment de HAARP aan het testen is, en hoe test je het beste het verwoestende effect van kosmische stormen en hoge frequentie focus dan op een Frans bedrijf, die net bezig was Boeing in te halen met hun nieuwe model airbus A380 waar meer dan 850 mensen in kunnen.

Goed voor de economie (slechte reputatie airbus = betere concurrentiepositie boeing),
Goed om je HAARP ding te testen op z'n precisie, verwoesting en sporen,
Niemand die iets kan bewijzen

Vroeger schoot de US deze Airbussen nog uit de lucht met gewone raketten maar waarom moeilijk en opvallend doen als het zo kan Het is duidelijk dat er nog veel te testen is, want in maart misde de HAARP nog
quote:
March 20, 2009 - Emirates Airline Flight 407, a Airbus A340-500 flying from Melbourne Tullamarine Airport in Melbourne to Dubai International Airport in Dubai suffers a tailstrike ; it returns to Melbourne Airport with no fatalities.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_airplane_crashes

Wat jullie?
Salvad0Rdinsdag 30 juni 2009 @ 10:14
Kan.

HAARP en alle frequency-gerelateerde wapensystemen zijn vuig.
Buschettadinsdag 30 juni 2009 @ 11:18
Hou het stil
marcel-odinsdag 30 juni 2009 @ 11:35
tvp
ATuin-hekdinsdag 30 juni 2009 @ 12:23
Ik denk dat het onzin is.
PatoPatodinsdag 30 juni 2009 @ 12:49
tailstrike is met achterkant van je vliegtuig over de landingsbaan slepen. Is geen wapen of zo.

The scheduled flight departed from Melbourne as planned at 22:30 using the 3,657m long Runway 16. However, after exhausting the entire length of the runway, the aircraft failed to become airborne. Reaching the end of the runway, travelling at a speed of 280km/h, the pilots attempted to rotate. As the aircraft pitched upward, the tail section crashed into the ground and continued to scrape along the runway. The aircraft eventually left the ground, but, at 170m beyond the end of the runway, it was only able to achieve an altitude of 70 cm (approximately 2ft) above the ground. Subsequently, it took out a 200m stretch of strobe lights at the end of the runway and continued to climb with difficulties. At 350m beyond the end of the runway, the aircraft hit and destroyed an airport antenna operated by Airservices Australia for use by air traffic controllers that was 180 cm (about 6ft) in height. At 500m beyond the end of the runway, the aircraft barely missed the 2.24m tall airport perimeter fence. It was also reported that after clearing the airport perimeter, the aircraft only cleared a small brick building by 50 cm. The aircraft eventually climbed away over Port Phillip Bay but passengers reported smoke in the cabin. The pilots started dumping fuel over the bay and the aircraft returned to the airport at 23:15 with no further incidents.[1]

Tailstrike is an aviation term that describes an event in which the rear end of an aircraft touches (strikes) the runway. This can happen during takeoff of a fixed-wing aircraft if the pilot pulls up too rapidly, leading to the rear end of the fuselage touching the runway. It can also occur during landing if the pilot flares too aggressively. This is often the result of an attempt to land nearer to the runway threshold.
Dragoriusdinsdag 30 juni 2009 @ 12:52
Ja het is veel logischer om het op levende mensen te testen dan op test-site's waar je gelijkwaardige vliegtuigen kan laten vliegen (onbemand). Ja toch? Toch?
Zithdinsdag 30 juni 2009 @ 13:07
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:49 schreef PatoPato het volgende:
tailstrike is met achterkant van je vliegtuig over de landingsbaan slepen. Is geen wapen of zo.

The scheduled flight departed from Melbourne as planned at 22:30 using the 3,657m long Runway 16. However, after exhausting the entire length of the runway, the aircraft failed to become airborne. Reaching the end of the runway, travelling at a speed of 280km/h, the pilots attempted to rotate. As the aircraft pitched upward, the tail section crashed into the ground and continued to scrape along the runway. The aircraft eventually left the ground, but, at 170m beyond the end of the runway, it was only able to achieve an altitude of 70 cm (approximately 2ft) above the ground. Subsequently, it took out a 200m stretch of strobe lights at the end of the runway and continued to climb with difficulties. At 350m beyond the end of the runway, the aircraft hit and destroyed an airport antenna operated by Airservices Australia for use by air traffic controllers that was 180 cm (about 6ft) in height. At 500m beyond the end of the runway, the aircraft barely missed the 2.24m tall airport perimeter fence. It was also reported that after clearing the airport perimeter, the aircraft only cleared a small brick building by 50 cm. The aircraft eventually climbed away over Port Phillip Bay but passengers reported smoke in the cabin. The pilots started dumping fuel over the bay and the aircraft returned to the airport at 23:15 with no further incidents.[1]

Tailstrike is an aviation term that describes an event in which the rear end of an aircraft touches (strikes) the runway. This can happen during takeoff of a fixed-wing aircraft if the pilot pulls up too rapidly, leading to the rear end of the fuselage touching the runway. It can also occur during landing if the pilot flares too aggressively. This is often the result of an attempt to land nearer to the runway threshold.
Dat zeggen ze ja...
Zithdinsdag 30 juni 2009 @ 13:07
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:52 schreef Dragorius het volgende:
Ja het is veel logischer om het op levende mensen te testen dan op test-site's waar je gelijkwaardige vliegtuigen kan laten vliegen (onbemand). Ja toch? Toch?
maar die zijn niet van airbus Wordt toch eens wakker man HAARP maakt zelfs aardbevingen! Het gaat hier vooral om het plan van USA/bigCorp om Airbus (en hun reputatie) kapot te maken zodat Boeing weer een monopolie krijgt en wat heeft de USA nou liever dan iedereen in hun vliegtuigen te laten vliegen, bedenk eens hoeveel macht dat geeft
Resonancerdinsdag 30 juni 2009 @ 13:40
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 10:11 schreef Zith het volgende:
Wat jullie?

Loopt al 'n tijd 'n topic over HAARP, ik vind de gedachte van de TS niet onwaarschijnlijk , maar kunnen ook andere mogendheden achter zitten de russen, chinezen, japanners beschikken ook over deze technologieen.
Vlakbij waar het vliegtuig crashte staat wel 'n grote installatie (Arecibo-Puerto Rico) , want HAARP vind plaats op meer plekken dan alleen Alaska.
#ANONIEMdinsdag 30 juni 2009 @ 13:47
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:07 schreef Zith het volgende:

[..]

maar die zijn niet van airbus Wordt toch eens wakker man HAARP maakt zelfs aardbevingen! Het gaat hier vooral om het plan van USA/bigCorp om Airbus (en hun reputatie) kapot te maken zodat Boeing weer een monopolie krijgt en wat heeft de USA nou liever dan iedereen in hun vliegtuigen te laten vliegen, bedenk eens hoeveel macht dat geeft
Dus dat HAARP gebeuren staat in Alaska en zorgt er even voor dat een vliegtuig in de buurt van Madagaskar naar beneden komt.

Dan is HAARP ook vast en zeker verantwoordelijk voor de grote aardbeving in Iran, een paar jaar geleden. Oh.. en wat te denken van de Tsunami?
dubidubdinsdag 30 juni 2009 @ 13:51
quote:
op een Frans bedrijf, die net bezig was Boeing in te halen met hun nieuwe model airbus A380 waar meer dan 850 mensen in kunnen.
Europees bedrijf. A380 loopt de verkoop & productie ook nog niet zo denderent van, dit geheel terzijde.
Basp1dinsdag 30 juni 2009 @ 13:55
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:51 schreef dubidub het volgende:

[..]

Europees bedrijf. A380 loopt de verkoop & productie ook nog niet zo denderent van, dit geheel terzijde.
Maar om nu te zeggen dat eht met boeing en hun dreamliner verkopen en ontwikkeling zo denderend gaat
Resonancerdinsdag 30 juni 2009 @ 15:09
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus dat HAARP gebeuren staat in Alaska en zorgt er even voor dat een vliegtuig in de buurt van Madagaskar naar beneden komt.
Lees je nou 's ff in voordat je je neus laat groeien, 1 reactie boven je straat nb dat HAARP niet de enige instalatie is. Als ik met mijn mobiel vanuit b.v. Australie naar NL bel gaat hier gewoon de tel over..Wonderlijk he?
quote:
Dan is HAARP ook vast en zeker verantwoordelijk voor de grote aardbeving in Iran, een paar jaar geleden. Oh.. en wat te denken van de Tsunami?
Zou zo maar kunnen ja.
#ANONIEMdinsdag 30 juni 2009 @ 15:49
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Lees je nou 's ff in voordat je je neus laat groeien, 1 reactie boven je straat nb dat HAARP niet de enige instalatie is. Als ik met mijn mobiel vanuit b.v. Australie naar NL bel gaat hier gewoon de tel over..Wonderlijk he?
[..]

Zou zo maar kunnen ja.
Al zou het technisch tot de mogelijkheden behoren, dan vind ik dit toch wel ver gezocht. Er werken vast ook mensen bij HAARP die de dood van +200 man niet op hun geweten willen hebben.... maar goed, er gebeuren wel meer dingen waar wij geen weet van hebben. 9/11 blijft natuurlijk ook een mooie doofpot affaire waar nog lang niet alles van boven tafel is.
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef Resonancer het volgende:
[..]

Zou zo maar kunnen ja.
Ja, want natuurrampen kunnen na 2000 niet meer voorkomen...

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2009 15:52:14 ]
Resonancerdinsdag 30 juni 2009 @ 16:04
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Al zou het technisch tot de mogelijkheden behoren, dan vind ik dit toch wel ver gezocht. Er werken vast ook mensen bij HAARP die de dood van +200 man niet op hun geweten willen hebben.... maar goed, er gebeuren wel meer dingen waar wij geen weet van hebben. 9/11 blijft natuurlijk ook een mooie doofpot affaire waar nog lang niet alles van boven tafel is.
Haarp is n onderdeel van DOD, en valt direct onder het Pentagon, de mensen die daar werken staan imho niet bekend om problemen met hun geweten, Depleted Uranium, Agent Orange, Vaccinaties, etc.
quote:
Ja, want natuurrampen kunnen na 2000 niet meer voorkomen...

Je neus groeit.
#ANONIEMdinsdag 30 juni 2009 @ 17:02
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 16:04 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Haarp is n onderdeel van DOD, en valt direct onder het Pentagon, de mensen die daar werken staan imho niet bekend om problemen met hun geweten, Depleted Uranium, Agent Orange, Vaccinaties, etc.
[..]
Precies... dat komt omdat die mensen die daar werken:

a. Annunaki zijn
b. Reptillian zijn
c. Leden van de Illuminatie zijn
d. Bilderbergers zijn

De technologie van deze eerste 2 ET levensvormen reikt al zover dat ze dmv reversed engineering in staat zijn om het weer te beïnvloeden, aardbevingen kunnen opwekken en zelfs vliegtuigen uit de lucht kunnen laten vallen. Zo knap zelfs dat de overige vliegtuigen die op dat moment in die regio vlogen, nergens last van hadden en gewoon doorvlogen.

Overigens zijn de massaal ingekochte griep vaccinaties bedoeld om de wereldbevolking te reduceren tot 500.000.000.
mediaconsumentdinsdag 30 juni 2009 @ 18:25
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:02 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Precies... dat komt omdat die mensen die daar werken:

a. Annunaki zijn
b. Reptillian zijn
c. Leden van de Illuminatie zijn
d. Bilderbergers zijn

De technologie van deze eerste 2 ET levensvormen reikt al zover dat ze dmv reversed engineering in staat zijn om het weer te beïnvloeden, aardbevingen kunnen opwekken en zelfs vliegtuigen uit de lucht kunnen laten vallen. Zo knap zelfs dat de overige vliegtuigen die op dat moment in die regio vlogen, nergens last van hadden en gewoon doorvlogen.

Overigens zijn de massaal ingekochte griep vaccinaties bedoeld om de wereldbevolking te reduceren tot 500.000.000.
De eerste stap is ontkenning van alles wat buiten jouw kleine wereldje gevoed door de media valt. Heb vertrouwen in jezelf, je komt er wel, net zoals meerderen onder ons. Iedereen maakt op den duur dingen mee die de ogen wagenwijd open zullen maken.

Mjah, je loopt het liefst met gesloten ogen tegen de muur, dan voel je de klap minder hard aankomen.
#ANONIEMdinsdag 30 juni 2009 @ 21:40
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:25 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

De eerste stap is ontkenning van alles wat buiten jouw kleine wereldje gevoed door de media valt. Heb vertrouwen in jezelf, je komt er wel, net zoals meerderen onder ons. Iedereen maakt op den duur dingen mee die de ogen wagenwijd open zullen maken.

Mjah, je loopt het liefst met gesloten ogen tegen de muur, dan voel je de klap minder hard aankomen.
Zegt Mediaconsument

Kerel, ik ben al lang niet meer zo naiëf om te denken dat alles is zoals de media voorschotelt. Ik vind het alleen een erg sterk verhaal dat vliegtuigen zomaar uit de lucht worden gehaald door energie die door HAARP in de ionosfeer wordt geprojecteerd. En dat allemaal om de verkoop van Boeing te stimuleren en Airbus in een kwaad daglicht te zetten. De meeste vliegtuigen die in het luchtruim te vinden zijn, zijn Boeing en Airbus. Niet gek dat er toevallig 2 Airbussen uit de lucht flikkeren. Volgend jaar is het weer eens een Boeing.... oh wacht.... dan zitten de Russen er vast achter met hun Soera.

Je kunt natuurlijk bij iedere ramp wel roepen dat er een complot achter schuilt. Maar goed.. ieder zijn ding verder.

Edit: Overigens was het toestel van Turkish Airlines een Boeing....

Oh.. en als ze dit zouden doen om de eigen economie te stimuleren, dan vallen er gelijk een hoop complottheorieën af die ik persoonlijk een stuk sterker vindt. De mensen achter Bilderberg en de Fed e.d. zouden toch juist gebaat zijn bij die inklappende economie? Sterker nog, ze zouden zelfs degenen zijn die dit hebben gecreëerd. Waarom dan nu Boeing proberen te stimuleren? Hadden ze net zo goed BMW's kunnen saboteren met hun HAARP. Ook allemaal electronica en dan was General Motors er misschien bij gebaat...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2009 21:53:14 ]
mediaconsumentdinsdag 30 juni 2009 @ 22:38
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:40 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]
Ik vind het alleen een erg sterk verhaal dat vliegtuigen zomaar uit de lucht worden gehaald door energie die door HAARP in de ionosfeer wordt geprojecteerd.
Het is ook zeer onwaarschijnlijk dat het vliegtuig zomaar uit de lucht is komen te vallen.

Niemand weet exact wat er gebeurd is. Om deze reden vind ik topics als deze juist goed, ze geven aan dat mensen hier over nadenken. Aan de hand van stukken informatie proberen ze een verhaal te maken dat misschien waarheid bevat, en misschien ook niet. Het is de interesse die zegt dat ze goed bezig zijn.

Bedoel hoeveel informatie is er nu daadwerkelijk beschikbaar over het franse vliegtuig dat neergestort is?
quote:
Je kunt natuurlijk bij iedere ramp wel roepen dat er een complot achter schuilt. Maar goed.. ieder zijn ding verder.
God is een complot.

Je kunt over alles wat je niet weet conclusies gaan trekken, je kunt er ook over brainstormen, in de hoop tot nieuwe inzichten te komen. Alles wat je niet begrijpt is god, en alles wat je niet begrijpt is een complot. Anders was het een misdaad.
quote:
Edit: Overigens was het toestel van Turkish Airlines een Boeing....

Oh.. en als ze dit zouden doen om de eigen economie te stimuleren, dan vallen er gelijk een hoop complottheorieën af die ik persoonlijk een stuk sterker vindt. De mensen achter Bilderberg en de Fed e.d. zouden toch juist gebaat zijn bij die inklappende economie? Sterker nog, ze zouden zelfs degenen zijn die dit hebben gecreëerd. Waarom dan nu Boeing proberen te stimuleren? Hadden ze net zo goed BMW's kunnen saboteren met hun HAARP. Ook allemaal electronica en dan was General Motors er misschien bij gebaat...
Er is zoveel gaande op dit moment dat ik je reactie kan begrijpen. Toch heb ik nog geen bewijs gezien dat deze HAARP theorie per direct naar de prullenbak verwijst.
#ANONIEMdinsdag 30 juni 2009 @ 23:25
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:38 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het is ook zeer onwaarschijnlijk dat het vliegtuig zomaar uit de lucht is komen te vallen.
Niets gebeurt zomaar. Alleen om nou HAARP meteen te verdenken...

Er kan van alles gebeurt zijn:

Aanslag
Sabotage
Mid air collision met een Reptillian moederschip
Ennuh... wat dacht je van een ongeluk?
quote:


Niemand weet exact wat er gebeurd is. Om deze reden vind ik topics als deze juist goed, ze geven aan dat mensen hier over nadenken. Aan de hand van stukken informatie proberen ze een verhaal te maken dat misschien waarheid bevat, en misschien ook niet. Het is de interesse die zegt dat ze goed bezig zijn.

Bedoel hoeveel informatie is er nu daadwerkelijk beschikbaar over het franse vliegtuig dat neergestort is?
God weet het

Nee.. het blijft een mysterie, maar dat waren de verdwenen schepen en vliegtuigen binnen de Bermuda driehoek ook. Het is gewoon te verklaren waarom we zo weinig weten van die ramp. Flight recorders liggen kilometers onder het wateroppervlak. Die vinden ze ook niet meer. Verder is er relatief weinig van het toestel teruggevonden. Dat ie nergens meer op een rader te zien was is ook niet zo gek als je bedenkt dat heel veel landen nog geen radar of tenminste een fatsoenlijke radar hebben. Bovendien is de aarde rond en gaat een radar niet zo goed om met de bolling van de aarde. Verder verbaast het me wel dat anno 2009 nog steeds geen systeem aan boord is waarmee het vliegtuig overal te volgen is.... (gps systeem die feedback geeft via satelieten of weet ik het wat)
quote:
Er is zoveel gaande op dit moment dat ik je reactie kan begrijpen. Toch heb ik nog geen bewijs gezien dat deze HAARP theorie per direct naar de prullenbak verwijst.
Ja.. hallo... zo kan ik ook nog wel een paar dingen bedenken. Sommige dingen zijn gewoon iets te ver gezocht. Accepteer dat nou eens.
Diaboxwoensdag 1 juli 2009 @ 01:24
De geest van Michael Jackson heeft hem uit de lucht gehaald, want de piloten hadden een discussie over zijn muziek en eentje zei dat zijn muziek kut was, dit vond MJ ignorant dus hij gooide de airbus uit de lucht.

Deze theorie kun je niet zomaar naar de prullenbak verwijzen...
Salvad0Rwoensdag 1 juli 2009 @ 01:28
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 12:23 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik denk dat het onzin is.
Ah. Dus het is waar!
mediaconsumentwoensdag 1 juli 2009 @ 02:05
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 01:24 schreef Diabox het volgende:
De geest van Michael Jackson heeft hem uit de lucht gehaald, want de piloten hadden een discussie over zijn muziek en eentje zei dat zijn muziek kut was, dit vond MJ ignorant dus hij gooide de airbus uit de lucht.

Deze theorie kun je niet zomaar naar de prullenbak verwijzen...
Er moet wel enige logica inzitten.

Hij was dan ook nog niet dood ten tijde van de crash. Mjah, misschien was the king of pop wel een tovenaar.
mediaconsumentwoensdag 1 juli 2009 @ 02:19
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niets gebeurt zomaar. Alleen om nou HAARP meteen te verdenken...

Er kan van alles gebeurt zijn:

Aanslag
Sabotage
Mid air collision met een Reptillian moederschip
Ennuh... wat dacht je van een ongeluk?
Dat is het mysterie. De waarschijnlijkheid van een doodnormaal ongeluk is groot, echter wil ik de andere mogelijkheden niet uitsluiten. We leven toch in zo'n geavanceerd tijdperk? Waarom duurde het zo lang voordat er uberhaupt brokstukken gevonden werden, dit heb jij ook opgemerkt, Het verhaal rammelt aan alle kanten, daardoor krijg je dit soort verhalen. Zou mooi zijn als we ooit precies te weten zouden komen wat het was.
quote:
Ja.. hallo... zo kan ik ook nog wel een paar dingen bedenken. Sommige dingen zijn gewoon iets te ver gezocht. Accepteer dat nou eens.
Vergezocht voor jouw huidige kennis, respecteer dat. Jij weet niets, net zoals dat ik niets weet. Dat er veel gaande is mbt. geld staat vast, net zoals dat we technologisch al erg ver zijn. Een wapen als HAARP zal dan zeer zeker tot de mogelijkheden behoren. Ik zeg dan ook niet dat ik ervan overtuigd ben dat dit de oorzaak is, het enige waar ik van overtuigd ben is dat de zaak rammelt en dat ik de waarheid hierover waarschijnlijk niet te weten zal komen.
Diaboxwoensdag 1 juli 2009 @ 02:36
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 02:05 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Er moet wel enige logica inzitten.

Hij was dan ook nog niet dood ten tijde van de crash. Mjah, misschien was the king of pop wel een tovenaar.
Oké nog een poging;

De Chinezen hebben hem uit de lucht gehaald om zo een complottheorie aan te wakkeren zoals de TS hier beschrijft, zodat er een oorlog komt tussen Amerika en Frankrijk (Airbus is een Franse onderneming dacht ik ?)

Door deze oorlog raakt Amerika verzwakt en kan China Amerika pwnen om vervolgens de wereld te overheersen.
mediaconsumentwoensdag 1 juli 2009 @ 02:47
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 02:36 schreef Diabox het volgende:

[..]

Oké nog een poging;

De Chinezen hebben hem uit de lucht gehaald om zo een complottheorie aan te wakkeren zoals de TS hier beschrijft, zodat er een oorlog komt tussen Amerika en Frankrijk (Airbus is een Franse onderneming dacht ik ?)

Door deze oorlog raakt Amerika verzwakt en kan China Amerika pwnen om vervolgens de wereld te overheersen.
Zit al wat meer logica in, China kan goed bezig zijn met wat snode plannen om Amerika minder stabiel te krijgen. Met een complottheorie alleen krijg je echter geen oorlog.
Erasmowoensdag 1 juli 2009 @ 10:30
Leuke theorie, maar heb je ook nog iets om het mee te bewijzen? Anders kan ik net zo goed zeggen dat het de Chinezen waren.
YuckFouwoensdag 1 juli 2009 @ 14:50
Om nog es wat olie op t vuur te gooien:
quote:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ektrische-schok.html

'Vliegramp leek elektrische schok'
MORONI/PARIJS - Het meisje dat dinsdag als enige inzittende een vliegramp bij de Comoren overleefde, Bahia Bakari, ervoer de ondergang van het toestel als ''een elektrische schok''. En toen ze haar ogen opende lag ze in het donker in de oceaan.
Dit heeft het Franse meisje volgens haar vader gezegd, berichtten Franse media woensdag. Ze werd ongeveer twintig kilometer van de kust uit zee gered, vastgeklampt aan een wrakstuk.
Het meisje heeft familieleden verteld dat ze in zee, in het donker stemmen heeft gehoord. Het is mogelijk dat er dinsdag na de crash meer overlevenden waren.
Vader
Het meisje wordt volgens de Franse autoriteiten zo snel mogelijk, waarschijnlijk met een toestel van een minister, teruggevlogen naar Frankrijk waar haar vader, Kassim Bakari, wacht.
De moeder moet bij de ramp zijn omgekomen, net als de 151 overige inzittenden van de Airbus van Yemenia.
Psychiater
De Franse minister van Ontwikkelingssamenwerking, Alain Joyandet, is tijdens zijn bezoek aan de Comoren ook bij Bahia langsgegaan. Een psychiater heeft haar na enige tijd op de hoogte gebracht van de dood van haar moeder. Aanvankelijk vertelde het personeel dat die in een andere ziekenhuiskamer lag.
Bahia komt uit de Parijse voorstad Corbeilles-Essonnes en was met haar moeder op reis naar de eilanden waar de familie vandaan komt.
Een electrische schok....een puls....een beam van HAARP?
Dragoriuswoensdag 1 juli 2009 @ 14:52
Een blikseminslag?

[edit] Typo

[ Bericht 35% gewijzigd door Dragorius op 01-07-2009 15:02:20 ]
Tijger_mwoensdag 1 juli 2009 @ 14:54
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 02:47 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Zit al wat meer logica in, China kan goed bezig zijn met wat snode plannen om Amerika minder stabiel te krijgen. Met een complottheorie alleen krijg je echter geen oorlog.
Och, het enige wat China daarvoor hoeft te doen is stoppen met dollars kopen.
mediaconsumentwoensdag 1 juli 2009 @ 14:58
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:52 schreef Dragorius het volgende:
Een blikseminlsag?
Inslag.

Mjah, ik heb altijd geleerd dat je de grond moet raken om een bliksem op je in te laten slaan. Door de kennis van de kooi van faraday lijkt het me dan ook niet onwaarschijnlijk dat hier een degelijke beveiliging voor bedacht is.
Boswachtertjewoensdag 1 juli 2009 @ 17:55
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:58 schreef mediaconsument het volgende:
Inslag.

Mjah, ik heb altijd geleerd dat je de grond moet raken om een bliksem op je in te laten slaan. Door de kennis van de kooi van faraday lijkt het me dan ook niet onwaarschijnlijk dat hier een degelijke beveiliging voor bedacht is.
Bij de andere Airbus-crash (Brazilië) hadden ze juist het verhaal dat vliegtuigen tegenwoordig goed beschermd zouden moeten zijn tegen blikseminslagen, dat zou geen probleem mogen zijn (zegt men, heb het zelf gelukkig nog nooit ervaren)..

het verhaal uit de op.. mmz zou wel heel bizar zijn..
Mankedonderdag 2 juli 2009 @ 16:17
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:50 schreef YuckFou het volgende:
Om nog es wat olie op t vuur te gooien:
[..]

Een electrische schok....een puls....een beam van HAARP?
bizar
Zithdonderdag 2 juli 2009 @ 16:20
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:50 schreef YuckFou het volgende:
Om nog es wat olie op t vuur te gooien:
[..]

Een electrische schok....een puls....een beam van HAARP?
Zie je nou wel, en jullie maar lachen om mij
Sapstengeldonderdag 2 juli 2009 @ 16:21
The plot thickens..

(TVP)
Dragoriusdonderdag 2 juli 2009 @ 16:28
Hij ging verticaal in zijn geheel te water.

http://www.nu.nl/algemeen(...)ticaal-te-water.html
Stranidonderdag 2 juli 2009 @ 16:32
Heeft men in BNW wel eens van aanhalingstekens gehoord? Dus dat het duidelijk is dat het hier slechts een 13-in-een-dozijn theorietje betreft?
#ANONIEMvrijdag 3 juli 2009 @ 18:56
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:32 schreef Strani het volgende:
Heeft men in BNW wel eens van aanhalingstekens gehoord? Dus dat het duidelijk is dat het hier slechts een 13-in-een-dozijn theorietje betreft?
nee joh, dit is gewoon waar en onomstotelijk bewezen door een paar fokkertjes.
mediaconsumentvrijdag 3 juli 2009 @ 19:42
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 16:32 schreef Strani het volgende:
Heeft men in BNW wel eens van aanhalingstekens gehoord? Dus dat het duidelijk is dat het hier slechts een 13-in-een-dozijn theorietje betreft?
Alles hier staat tussen aanhalingstekens. De serieuze mensen hier denken dan ook relatief en in waarschijnlijkheden, zonder echt een conclusie te trekken, achter de echte waarheid zullen we dan ook wel niet komen. Het is net een andere soort fantasie dan rpg ofzo en soms komen er dingen uit die zeer interessant zijn en dicht in de buurt van de waarheid komen. Dat is denk ik het doel.

Er gebeurd genoeg vreemds tegenwoordig en je weet niet meer wie je moet geloven, samen wat brainstormen is dan het leukste denk ik.
dontcaremaandag 13 juli 2009 @ 12:50
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 02:19 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat is het mysterie. De waarschijnlijkheid van een doodnormaal ongeluk is groot, echter wil ik de andere mogelijkheden niet uitsluiten. We leven toch in zo'n geavanceerd tijdperk? Waarom duurde het zo lang voordat er uberhaupt brokstukken gevonden werden, dit heb jij ook opgemerkt, Het verhaal rammelt aan alle kanten, daardoor krijg je dit soort verhalen. Zou mooi zijn als we ooit precies te weten zouden komen wat het was.
[..]
zucht , dat is zo simpel :/
Ooit geprobeert brokstukken van een paar meter te lokaliseren in 1000den km2 oceaan ?
Is nog vrij lastig :/ zelf een compleet varend schip is moeilijk te vinden als je niet weet waar het is.
mediaconsumentmaandag 13 juli 2009 @ 12:58
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:50 schreef dontcare het volgende:

[..]

zucht , dat is zo simpel :/
Ooit geprobeert brokstukken van een paar meter te lokaliseren in 1000den km2 oceaan ?
Is nog vrij lastig :/ zelf een compleet varend schip is moeilijk te vinden als je niet weet waar het is.
Je mag toch wel enig vertrouwen hebben in de technologie waar wij zoveel geld en energie in investeren?
ATuin-hekmaandag 13 juli 2009 @ 13:11
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:58 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je mag toch wel enig vertrouwen hebben in de technologie waar wij zoveel geld en energie in investeren?
Welke technologie gaat er dan voor zorgen dat je snel een x duizend km^2 aan oceaan af kan speuren?
Erasmomaandag 13 juli 2009 @ 13:40
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Welke technologie gaat er dan voor zorgen dat je snel een x duizend km^2 aan oceaan af kan speuren?
SPOILER
Nazitechnologie natuurlijk
Waarvan een groot gedeelte van de brokstukken al op honderden zoniet duizenden meters diepte ligt.
The.Appledinsdag 14 juli 2009 @ 01:33
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:11 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Welke technologie gaat er dan voor zorgen dat je snel een x duizend km^2 aan oceaan af kan speuren?
Die is er al,
NRO, Lacrosse en de Frans Duitse SAR Lupe

HAARP, Als wapen, werkt alleen door SAR (Lupe en Lacrosse b.v) beelden te verstoren of onmogelijk te maken.
dontcaredonderdag 16 juli 2009 @ 16:15
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:58 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je mag toch wel enig vertrouwen hebben in de technologie waar wij zoveel geld en energie in investeren?
En over welke technologie heb je het dan ?
De 'wrakstuk detector' ? Die gast die over de oceaan gaat lopen met zijn metaal detector ?
Er is geen technologie om dit te vinden , ja de zwarte dozen hebben een locator maar zoals je weet heb je daar ook geen flikker aan als die op de zeebodem liggen.
Dit is ouderwets mensenwerk , gasten die op een boot of in een helicopter/vliegtuig rond turen opzoek naar iets dat kan zijn wat ze zoeken en een paar stukken drijvend alluminium op een grote blauwe oceaan is gewoon lastig te vinden.

edit:
Ah ik zie het al , je komt met satelieten aan
Die je eerst in positie moet brengen , vervolgens duizenden foto's moet laten nemen van het gebied , vervolgens een team op moet zetten om die zelfde foto's te analyzeren , daar dan weer een schip/vliegtuig op af moet sturen om het verifieren en jij denk werkelijk dat dat sneller gewerkt had ?
Jij gelooft zeker dat al die films waar ze in realtime binnen een paar seconde elke persoon op de centimeter kunnen volgen waar ter wereld die ook zijn ?

[ Bericht 25% gewijzigd door dontcare op 16-07-2009 16:21:09 ]
The.Applezondag 19 juli 2009 @ 23:49
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 16:15 schreef dontcare het volgende:

[..]


edit:
Ah ik zie het al , je komt met satelieten aan
Die je eerst in positie moet brengen , vervolgens duizenden foto's moet laten nemen van het gebied , vervolgens een team op moet zetten om die zelfde foto's te analyzeren , daar dan weer een schip/vliegtuig op af moet sturen om het verifieren en jij denk werkelijk dat dat sneller gewerkt had ?
Jij gelooft zeker dat al die films waar ze in realtime binnen een paar seconde elke persoon op de centimeter kunnen volgen waar ter wereld die ook zijn ?

In positite brengen?? Iedere 24 uur is de hele aarde overvlogen. Minimaal 4 Lacross http://en.wikipedia.org/wiki/Lacrosse_(satellite) (radar beelden) mogelijk 8, KH-11/KH-12/KH-13 http://en.wikipedia.org/wiki/KH-11 (foto) 6 tot 10 stuks.

True de beelden zullen geanalyseert moeten worden, maar Lacross valt mee, grote radar reflectie op zee
vallen snel op, Foto beelden zullen inderdaad uren en dagen naar gekeken moeten worden, maar de NGA (die die beelden nakijkt heeft ongv 10.000 - 15.000 medewerkers) En is dat een kwestie van uren.

Daarna hoef je er GEEN vliegtuig meer naartoe te sturen : Foto beelden zijn 8 tot 10 cm en Radar tot 1 meter


en voor op zee is SOSUS ontwikkelt
http://en.wikipedia.org/wiki/SOSUS

En neen je kan niet iets in realtime alles bepalen, maar ALLE huidige systemen van de VS zijn digitaal en realtime, alleen niet overal tegelijk.
en voor rely van data :
http://en.wikipedia.org/w(...)lay_Satellite_System en
http://en.wikipedia.org/wiki/Satellite_Data_System

[ Bericht 11% gewijzigd door The.Apple op 20-07-2009 00:09:37 ]