dat ik er flower power bijloop hoorde ik net... en een collega die thee kwam halen vroeg zich af waar ie nou naar moest kijken, naar de thee of naar wat anders.... whehehe.... maar die collega en ik gaan altijd nogal zo met elkaar om dus van hem verbaast het me niet zoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat er delen uitvallen? of dat het niet netjes is?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:11 schreef Murmeli het volgende:
mn tieten keilen er alleen bijna uit naar mijn gevoel en dat vind ik neit zo fijn, maar ja ik doe mn vestje wel dicht hehe....
Nou ik was er net niet dus ik kan geen kinderachtige grapjes maken hoor wees gerustquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ook en beetje last van en vind dat niet echt prettig
Diequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat ik er flower power bijloop hoorde ik net... en een collega die thee kwam halen vroeg zich af waar ie nou naar moest kijken, naar de thee of naar wat anders.... whehehe.... maar die collega en ik gaan altijd nogal zo met elkaar om dus van hem verbaast het me niet zo
dan moet je voortaan op woensdag vrij nemen...altijd mooi weerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:37 schreef Kluts het volgende:
Geen oog dichtgedaan door die warmte, en dan is het verdomme de godganse week heerlijk weer, behalve als ik zaterdag in het Westerpark bij Lenny Kravitz sta.![]()
![]()
Die zomer is echt anti-werkenden dit jaar.
vandaar dat het verdacht stil was op het forum mbt opmerkingenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Nou ik was er net niet dus ik kan geen kinderachtige grapjes maken hoor wees gerust
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Diedoet het vermoedden dat het R is, maar heb ik gelijk?? Anders is het helemaal komisch (wanneer dus hij niet dinges is)
en hoe zomers ben jij vandaag gekleed ?quote:
Ik zou er ook haast bang van wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:37 schreef rival het volgende:
Nou ik was er net niet dus ik kan geen kinderachtige grapjes maken hoor wees gerust
Murm!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:01 schreef Murmeli het volgende:
Dank u dank u!!
WTF, mn eerste naamtopic!!! weehoooo!!! dank je KF
never gonna give you upquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:17 schreef Carooltje79 het volgende:
me gesprek is niks geworden![]()
pfff begin me te vervelen thuis... wil weer aan het werk
Er zijn ook mensen die gewoon 40 uur moeten werken om rond te komen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan moet je voortaan op woensdag vrij nemen...altijd mooi weer
oja werken nu weer. Laters
Het schijnt een hoax te zijnquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die gewoon 40 uur moeten werken om rond te komen.
je kan 4x 9 + 1x 4 werken en woensdag middag vrij nemenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die gewoon 40 uur moeten werken om rond te komen.
jaaa het is wel heerlijk hoor met dit weer... maar iedereen verder werkt dus zit hier ook maar in me uppiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:34 schreef Flena het volgende:
[..]
ooh das balen zeg dat het niks geworden is![]()
erg is dat he als je thuis zit maar wil werken, ik heb het nu ook wel een beetje gehad met dat thuis zitten
Ja, het is immers altijd leuk als mensen doodgaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het schijnt een hoax te zijnhelaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |