Spannendquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:53 schreef dennisdotcom het volgende:
Zodat je kunt zien hoelaat je bus gaat, van welk spoor
Gewoon altijd 9292ov.nl gebruiken..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef Chai het volgende:
Ik woon in the middle of nowhere en als ik naar een bushalte/station wil moet ik al z'on eind fietsen dat ik er vaak al zo ongeveer ben. Ga daarom dus ook nooit met het OV en weet niet of ik z'on ding wel kan lezen (denk het niet eigenlijk).
Jawel, heul welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef Chai het volgende:
Ik woon in the middle of nowhere en als ik naar een bushalte/station wil moet ik al z'on eind fietsen dat ik er vaak al zo ongeveer ben. Ga daarom dus ook nooit met het OV en weet niet of ik z'on ding wel kan lezen (denk het niet eigenlijk).
Prachtig toch, stickers plakken op een displayquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:17 schreef 8D het volgende:
Mensen die vertrektijden persee van het scherm lezen, ook al is het duidelijk Defect. Ik heb 5 minuten aanschouwt hoe iedereen als een dom schaap in Arnhem naar dit bord zijn gaan staren, proberen te lezen wat erop staat. En klagen over de stikkers die eroverheen zijn geplakt! Het bord is nu helemaal afgeplakt.
[ afbeelding ]
(sorry voor wazige foto.)
Beetje zuinig doen zeker, ze hebben er toch voor betaald of niet somsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Prachtig toch, stickers plakken op een displayUIT zetten was zeker geen optie ?
Nog nooit gezien. Hoe ziet dat er precies uit?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:53 schreef dennisdotcom het volgende:
Zo heb je het hamer-sikkel symbool bij treinen als ze alleen op werkdagen rijden.
Zo ongeveer:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:44 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. Hoe ziet dat er precies uit?
Op het internet kan het nog veel erger.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:55 schreef Xebber het volgende:
De treinen in Belgie zijn helemaal een drama. Waar je voor Nederland 9292ov.nl kan checken, staat er ook altijd bij vanaf welk spoor je moet vertrekken. In Belgie is dat altijd weer een feest. En dan staat er op die borden op de perrons ook alleen maar 't eindstation.
Mijn god, wat een pauperbende is 't daar.
waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Prachtig toch, stickers plakken op een displayUIT zetten was zeker geen optie ?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:00 schreef boskameel het volgende:
Ik kijk altijd naar de vertrekkende treinen via mijn iPhone.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |