abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70504974
Het vorige deel: Slank 789 - Dáárom postte er niemand meer!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !! De OP is hier te vinden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_70504984
Zo, dat is lekker wakker worden, allerlei crashes en dingen die mis gaan .
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:20 schreef Viking84 het volgende:
Over brood gesproken: de Plus heeft mijn favoriete brood (volkoren zonnepittenbrood) uit de handel gehaald . Er is wel een vervanger, maar dat brood is een stuk minder donker .
De kleur zegt niets over of het gezond is he . Hier hebben ze waarschijlnijk gewoon minder kleurstof in gedaan, dat is alleen maar goed.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:13:38 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70505000
http://www.sat24.nl/nl

Check die kuststrook .

Ik zie de teleurgestelde gezichten gewoon voor me van mensen die vanuit het binnenland vandaag 'lekker een dagje naar het strand' wilden doen...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70505006
oi
Ja doei.
pi_70505032
hoi!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70505042
De Plus heeft ook niet meer het brood dat ik lekker vind
En ik sta weer een paar weken stil.....zo kom ik nooit onder de 70 (of zelfs 73)
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:16:48 #7
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_70505060
goeiemorgen. Terug van de tandarts, en m'n mond is verdoofd bijna van m'n ogen tot m'n kin. Nu voel ik me stom. En ik moet ook nog eens terug om tandsteen te laten verwijderen, zodat de hele dagplanning in de war is. Bah.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:22:01 #8
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70505182
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:05 schreef progje het volgende:
fijn he die vreetbuien als je ongesteld bent
ja zo vlogen er gisteren ineens twee parijse soezen (met korting) mn kar en mn mondje in - gelukkig zat er maar de helft van de calorieën in van de bossche bollen die ik anders meegenomen zou hebben...

bij thuiskomst bleek het weer maandelijkse feestelijkheden te zijn - wist ik ook meteen waar die craving vandaag kwam (en ja, ik heb m braaf in t boekje voor de psych gezet)

t is hier helemaal geen lekker weer! *huil* en ik heb veel leeswerk dus ik kon vandaag lekker in de tuin mn werk doen. maar zo is er geen klap aan...

@ miss s: t moet haast wel meevallen - twee weken geleden was je nog afgevallen, dus ikkan me niet voorstellen dat je wéken stilstaat. gewoon stug doorgaan hoor!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:23:08 #9
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70505213
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aww dat is echt zuur ja.

Ik zit hier op 5 minuutjes fietsen van het Kurhaus en het misschien als schrale troost voor je, het is ook no fun om in je werkkloffie in de tram te stappen en vervolgens tussen de strandgangers en resten zand te staan hoor. Voel je je ook vrij sneu .
Ja, dat is ook wel droevig
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.sat24.nl/nl

Check die kuststrook .

Ik zie de teleurgestelde gezichten gewoon voor me van mensen die vanuit het binnenland vandaag 'lekker een dagje naar het strand' wilden doen...
Van mij mogen ze het omdraaien: beetje zeemist naar Brabant voor de broodnodige verkoeling!
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:16 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen. Terug van de tandarts, en m'n mond is verdoofd bijna van m'n ogen tot m'n kin. Nu voel ik me stom. En ik moet ook nog eens terug om tandsteen te laten verwijderen, zodat de hele dagplanning in de war is. Bah.
Geniet gewoon even van twee uurtjes rust en pak de dag rond 12:00 weer op
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:23:39 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70505227
tvp. Wat een stom weer vandaag. Ik wil zon! .

Net even vakantiefoto's besteld voor m'n ouders .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:23:58 #11
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_70505236
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:22 schreef kwakveense het volgende:
ja zo vlogen er gisteren ineens twee parijse soezen (met korting) mn kar en mn mondje in - gelukkig zat er maar de helft van de calorieën in van de bossche bollen die ik anders meegenomen zou hebben...
Zie je wel; je kan niet eens meer veilig boodschappen doen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:24:12 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70505246
* XcUZ_Me wappert wat zeemist richting Elisa en haar tent
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:24:13 #13
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_70505248
hier in Twente is het ook bewolkt..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_70505255
Popjes toch! Wat een naar nieuws op de vroege morgen

O: Brinta
T: Sneetje rookvlees
L: Twee sneetjes rookvlees
T: Nectarine
D: Spaghetti met gehakt & doperwten

Oja en T: 100.000 keer met mijn vinger in mijn rechteroog poeren om die k*tlens recht te draaien Links blijft ie netjes zitten, maar recht is dat dus onmogelijk. Woensdag naar de opticien bellen. Het is al het derde proefsetje en ik word er echt krankjorum van. Nou ja, in elk geval hebben we voor links dan nu wel de goeie lens gevonden. En het erge is, dat ALS die lens goed zit, ik dus echt heel goed zicht heb waarom schuift het toch zo de hele tiijijijijijjdddd.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:24:54 #15
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70505262
oh en terwijl ik zit te zeuren breekt de zon door!
pi_70505321
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 09:23 schreef Viking84 het volgende:
tvp. Wat een stom weer vandaag. Ik wil zon! .

Net even vakantiefoto's besteld voor m'n ouders .
Hier is zon!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:28:36 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70505359
Zon komt hier ook nog wel. Het is nog vroeg enzo.
* Viking84 probeert optimistisch te blijven .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 30 juni 2009 @ 09:38:57 #18
163650 Greys
pi_70505604
Mogguh! Gisteravond het opblaaszwembadje opgepompt, zodat ik daar vanmiddag profijt van ga hebben. Nou ja, het is officieel voor Bink Maar dan ga ik ook pootjebaden! Wat een klus, ik was vergeten hoe groot hij is!

Fijne dag allemaal!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70505658
De zon breekt hier aan de kust ook door Den Haag represent

Overigens een bijzonder hongerige dag vandaag.
O: 2 boterham met sandwichspread (wit brood, eigen schuld. Maar gister verstandskies getrokken, tikkie gevoelig)
T: 4 knackebrot met kaas, 1 karnemelk.
En trek in meer
pi_70505671
Fijne dag Greys

Geen zon hier, wel fijn want we hebben nu even alle ramen en deuren openstaan om de warmte uit het huis te krijgen. Alleen zielig voor de kat: ze mag nu niet naar boven en ze mag ook al niet naar buiten omdat we daar anti-onkruid gaan spuiten. Beest wordt nu al gek . Misschien ga ik vanmiddag even met dr wandelen.
pi_70505721
Hier wel zon, maar we hebben het zonnescherm al naar beneden en alle luxaflex dicht, het was toen ik binnenkwam al niet te harden. Het wordt echt zo heet altijd hier
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_70505787
Goedemorgen.

Lekker zonnig hier.

Syrena, als je zulke probleemogen hebt, waarom ga je dan niet naar een oogarts ipv een opticien?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:46:44 #23
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70505791
Oh, Lein! Ik mag zwemmen! goed zelfs voor me!

dus als je nog zin hebt... ik ga wel even uitzoeken wanneer de banenzwemuurtjes zijn
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:46:53 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70505796
Auw, ik heb spierpijn in m'n kuiten en bovenbenen. Niet omdat ik zo hard gesport heb, maar omdat ik op een keihard matras heb gelegen .
Niet meer actief op Fok!
pi_70505819
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: brinta
T: kliekje courgettekoekjes en aardappeltjes
L: yoghurt met muesli
T: twee volkoren knackebrod met pindakaas
D: nog onbekend spinazie, twee gekookt ei, aardappeltjes

Planning voor vandaag:
O: brinta
T: salade caprese (tomaat, basilicum, light mozarella, zwarte peper)
L: yoghurt met muesli
T: twee volkoren knackebrod met pindakaas
D: roergebakken rijst met groente en ei
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')