abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:05:14 #126
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70550461
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja want alle krakers wonen het pand helemaal uit
Zorg dat je wat doet met je pand binnen een jaar. Wat moet je anders met dat pand?
Lekker boeiend. Als ik een 2e auto in de garage heb staan en 2x per jaar uit de garage haal om een stukkie 2 kilometer te rijden moet ik de rest van het jaar mijn auto maar aan iemand geven die zelf te lui is om een auto bij elkaar te sparen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_70550487
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef Sempiterna het volgende:

[..]

Omdat je soms in een vervelende situatie zit dat je een ander huis gekocht hebt met het idee dat je je oude huis snel wkijt raakt, maar er uiteindelijk mee blijft zitten met 2 hypotheken. Als er dan krakers in gaan wonen dan raak je het helemaal aan de straatstenen niet meer kwijt, terwijl je er wel voor moet kromliggen.
Ik denk dat het aantal keren dat zoiets voor is gekomen in de afgelopen, pak 'm beet, 20 jaar op 1 hand te tellen is. Maar als je andere getallen hebt hoor ik het graag natuurlijk!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  † In Memoriam † woensdag 1 juli 2009 @ 16:11:03 #128
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_70550664
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Lekker boeiend. Als ik een 2e auto in de garage heb staan en 2x per jaar uit de garage haal om een stukkie 2 kilometer te rijden moet ik de rest van het jaar mijn auto maar aan iemand geven die zelf te lui is om een auto bij elkaar te sparen?
Ja want auto's zijn ook vergelijkbaar met woonruimte
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:24:22 #129
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70551115
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:11 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Ja want auto's zijn ook vergelijkbaar met woonruimte
Bezit = Bezit.

En die lui die klagen dat ze geen kamer kunnen vinden moeten maar eens beseffen dat je niet voor 200 euro inclusief woonruimte hebt in hartje Amsterdam.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:43:57 #130
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70551728
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Serieus, ik heb het net eens naberekend en bekeken...maar voor 400 euro zowel huur + alle vaste lasten (stroom, gas, verzekeringen) per maand klaarhebben...Waar/hoe doe je dat?
Ik deel een appartenent met anderen. Ik tref dus ook wel eens vreemde haren aan in mijn doucheputje. En verder kun je ook hoe paradoxaal antikraak wonen.
pi_70570181
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:43 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ik deel een appartenent met anderen. Ik tref dus ook wel eens vreemde haren aan in mijn doucheputje. En verder kun je ook hoe paradoxaal antikraak wonen.
Mijn vriendin en ik wonen samen, in een eigen huis zonder vreemde haren. (behalve die van de kat, maar die vind je niet in het doucheputje!!! )
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70572455
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:27 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Volgens mij moet je de definitie van tokkie dan maar eens opzoeken. Maar goed, we gaan wel erg off-topic zo. On-topic > TS, zijn ze inmiddels al uit hun onrechtmatig verkregen schuilplaats verdreven?
De herrie is weg... voor de rest geen idee nog niet in het dagblad van het noorden gekeken of gelezen.

http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article4877683.ece

GVD ..... En dat ondanks de herrie die ze maakten. afgelopen weekend!

Opzich geheel niks tegen kraken, zou het zelf ook doen. maar DE HERRIE
Redacted
pi_70573249
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:02 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

De herrie is weg... voor de rest geen idee nog niet in het dagblad van het noorden gekeken of gelezen.

http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article4877683.ece

GVD ..... En dat ondanks de herrie die ze maakten. afgelopen weekend!

Opzich geheel niks tegen kraken, zou het zelf ook doen. maar DE HERRIE
Normaal zijn er alleen in het weekend feesten (zelfs krakers werken wel eens doordeweeks), dus dat is toch wel te doen?
pi_70641654
lol daar was ik nog met oud&nieuw. supervette party
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')