Zo is de wereld een stuk overzichtelijker, en dat is wel handig als je maar net genoeg IQ over hebt om je tanden te poetsen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Maarja mensen die in groepen ipv individuën denken
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:15 schreef fathank het volgende:
Als er een groep krakers zich in mijn pand nestelt huur ik wel een paar Joegoslaven die ik laat infiltreren en vervolgens brand veroorzaken. Krakers eruit (met een beetje geluk tussen 6 planken) en verzekeringsgeld opstrijken
Snelste en grondigste resultaatquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
![]()
Waarom moet het weer persé met geweld?
De slaven mentaliteit zit er zo diep in dat de slaven zélf 'werkweigeraars' graag met geweld corrigeren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
![]()
Hoe betaal jij dit internet abonnement dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
De slaven mentaliteit zit er zo diep in dat de slaven zélf 'werkweigeraars' graag met geweld corrigeren.
Handig joh, geen bewakers meer nodig!
Een halve baan is in principe genoeg om van te leven.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hoe betaal jij dit internet abonnement dan?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Een halve baan is in principe genoeg om van te leven.
'Wij' is2 mensen? dan leef je in principe ook van een halve baan..quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En hoe/waar woon je dan? Wij kunnen net van 1 inkomen rondkomen in ons huis.
Is het dan niet de hoogste tijd om eens wat roemenen in te huren om de andere mensen in je huis aan het werk te zetten voor dat je op krakers gaat schelden?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En hoe/waar woon je dan? Wij kunnen net van 1 inkomen rondkomen in ons huis.
1 persoon 1 inkomen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:37 schreef Dragorius het volgende:
Ik zeg het verkeerd > wij zouden van 1 inkomen net rond kunnen komen. Hoe doen jullie dat met een halve baan dan?
In dat geval blijf ik nog wel even bij mijn 40 uurige werkweek.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:41 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
1 persoon 1 inkomen?
Halve baan op minimumloon is zeg 660 euro per maand. 400 huur en vaste lasten. Hou je nog 260 euro over 4x 30/25 voor eten en drinken de rest is vrij te besteden. Kleren busabonnement uitgaan, dingen.
Omdat die mensen niets meer of minder zijn dan profiteurs. Deze lieden profiteren van huizen waar anderen flink voor hebben moeten zwoegen en waarschijnlijk nog jaren voor moeten zwoegen om die hypotheek af te betalen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:36 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Als dit geen slavenmaatschappij is...
Waarom wordt er dat zoveel geklaagd over ' hardwerkende burgers?
Over ' moeten zwoegen'?
Over 'vroeg op moeten' ?
En waarom worden mensen die kennelijk geen zin hebben te ' zwoegen' als tuig afgeschilderd?
En waarom zitten we niet allemaal buiten in het zonnetje?
je bent de kortzichtigheid zelve. En waar haal je de wijsheid vandaan dat krakers niet zouden werken???quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Omdat die mensen niets meer of minder zijn dan profiteurs. Deze lieden profiteren van huizen waar anderen flink voor hebben moeten zwoegen en waarschijnlijk nog jaren voor moeten zwoegen om die hypotheek af te betalen.
Verder denk ik dat dit tuig, als men niet werkt en fijn buiten in het zonnetje zit te niksen, toch ergens van moet leven. Hoe kom je aan geld als je de hele dag zit te niksen? Je moet toch eten... juist, dat krijg je van de staat in de vorm van bijstand of wat dan ook... en deze paupers vergeten voor het gemak dat dat geld door de hard werkende, zwoegende mensen is opgebracht.
Ik heb werkelijk waar geen goed woord over voor krakers. Tuig is het en niets meer dan dat.
Ik heb ooit gelezen dat we niet meer dan 3 uur werk per dag nodig hebben om voor onze dagelijkse behoeften te zorgen, vraag me alleen niet waar.. Maar is het niet vreemd dat in een samenleving waar taken steeds meer door machines gedaan worden, men nog net zo lang moet werken als in de tijd dat alles met de hand moest?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Omdat die mensen niets meer of minder zijn dan profiteurs. Deze lieden profiteren van huizen waar anderen flink voor hebben moeten zwoegen en waarschijnlijk nog jaren voor moeten zwoegen om die hypotheek af te betalen.
Verder denk ik dat dit tuig, als men niet werkt en fijn buiten in het zonnetje zit te niksen, toch ergens van moet leven. Hoe kom je aan geld als je de hele dag zit te niksen? Je moet toch eten... juist, dat krijg je van de staat in de vorm van bijstand of wat dan ook... en deze paupers vergeten voor het gemak dat dat geld door de hard werkende, zwoegende mensen is opgebracht.
Omdat er op fok altijd over werkschuwe krakers gesproken wordtquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
je bent de kortzichtigheid zelve. En waar haal je de wijsheid vandaan dat krakers niet zouden werken???
Omdat als je het netjes vraagt ze je recht in je bek uitlachen en lekker blijven zitten. Daarom.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
![]()
Kortzichtig???quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
je bent de kortzichtigheid zelve. En waar haal je de wijsheid vandaan dat krakers niet zouden werken???
Omdat je soms in een vervelende situatie zit dat je een ander huis gekocht hebt met het idee dat je je oude huis snel wkijt raakt, maar er uiteindelijk mee blijft zitten met 2 hypotheken. Als er dan krakers in gaan wonen dan raak je het helemaal aan de straatstenen niet meer kwijt, terwijl je er wel voor moet kromliggen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja want alle krakers wonen het pand helemaal uit
Zorg dat je wat doet met je pand binnen een jaar. Wat moet je anders met dat pand?
Serieus, ik heb het net eens naberekend en bekeken...maar voor 400 euro zowel huur + alle vaste lasten (stroom, gas, verzekeringen) per maand klaarhebben...Waar/hoe doe je dat?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:43 schreef Dragorius het volgende:
400 huur EN vaste lasten? Woon je in een bezemkast?
Lekker boeiend. Als ik een 2e auto in de garage heb staan en 2x per jaar uit de garage haal om een stukkie 2 kilometer te rijden moet ik de rest van het jaar mijn auto maar aan iemand geven die zelf te lui is om een auto bij elkaar te sparen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja want alle krakers wonen het pand helemaal uit
Zorg dat je wat doet met je pand binnen een jaar. Wat moet je anders met dat pand?
Ik denk dat het aantal keren dat zoiets voor is gekomen in de afgelopen, pak 'm beet, 20 jaar op 1 hand te tellen is. Maar als je andere getallen hebt hoor ik het graag natuurlijk!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef Sempiterna het volgende:
[..]
Omdat je soms in een vervelende situatie zit dat je een ander huis gekocht hebt met het idee dat je je oude huis snel wkijt raakt, maar er uiteindelijk mee blijft zitten met 2 hypotheken. Als er dan krakers in gaan wonen dan raak je het helemaal aan de straatstenen niet meer kwijt, terwijl je er wel voor moet kromliggen.
Ja want auto's zijn ook vergelijkbaar met woonruimtequote:Op woensdag 1 juli 2009 16:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Als ik een 2e auto in de garage heb staan en 2x per jaar uit de garage haal om een stukkie 2 kilometer te rijden moet ik de rest van het jaar mijn auto maar aan iemand geven die zelf te lui is om een auto bij elkaar te sparen?
Bezit = Bezit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja want auto's zijn ook vergelijkbaar met woonruimte
Ik deel een appartenent met anderen. Ik tref dus ook wel eens vreemde haren aan in mijn doucheputje. En verder kun je ook hoe paradoxaalquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Serieus, ik heb het net eens naberekend en bekeken...maar voor 400 euro zowel huur + alle vaste lasten (stroom, gas, verzekeringen) per maand klaarhebben...Waar/hoe doe je dat?
Mijn vriendin en ik wonen samen, in een eigen huis zonder vreemde haren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:43 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik deel een appartenent met anderen. Ik tref dus ook wel eens vreemde haren aan in mijn doucheputje. En verder kun je ook hoe paradoxaalantikraak wonen.
De herrie is weg... voor de rest geen ideequote:Op woensdag 1 juli 2009 11:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Volgens mij moet je de definitie van tokkie dan maar eens opzoeken. Maar goed, we gaan wel erg off-topic zo. On-topic > TS, zijn ze inmiddels al uit hun onrechtmatig verkregen schuilplaats verdreven?
Normaal zijn er alleen in het weekend feesten (zelfs krakers werken wel eens doordeweeks), dus dat is toch wel te doen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
De herrie is weg... voor de rest geen ideenog niet in het dagblad van het noorden gekeken of gelezen.
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article4877683.ece
GVD..... En dat ondanks de herrie die ze maakten. afgelopen weekend!
Opzich geheel niks tegen kraken, zou het zelf ook doen. maar DE HERRIE![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |