abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 1 juli 2009 @ 15:02:39 #101
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_70547939
Enige wat mensen vaak weten over mensen buiten hun eigen kringetje is wat ze op het nieuws zien. Krakers, buitenlanders, voetvalfans. Ze baseren vaak vooroordelen op personen die ze nog nooit hebben ontmoet. Hoe veel mensen die tegen krakers zijn zullen er werkelijk wat kennen? En als ze dan toevallig van 1 pand kennis hebben waar ze last van hadden projecteren ze het op alle krakers

Maarja mensen die in groepen ipv individuën denken
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:07:30 #102
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70548142
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:02 schreef pc-fr34k het volgende:

Maarja mensen die in groepen ipv individuën denken
Zo is de wereld een stuk overzichtelijker, en dat is wel handig als je maar net genoeg IQ over hebt om je tanden te poetsen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:15:16 #103
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70548449
Als er een groep krakers zich in mijn pand nestelt huur ik wel een paar Joegoslaven die ik laat infiltreren en vervolgens brand veroorzaken. Krakers eruit (met een beetje geluk tussen 6 planken) en verzekeringsgeld opstrijken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_70548639
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:15 schreef fathank het volgende:
Als er een groep krakers zich in mijn pand nestelt huur ik wel een paar Joegoslaven die ik laat infiltreren en vervolgens brand veroorzaken. Krakers eruit (met een beetje geluk tussen 6 planken) en verzekeringsgeld opstrijken

Waarom moet het weer persé met geweld?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_70548789
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Snelste en grondigste resultaat
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:24:38 #106
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70548803
quote:

[..]

De slaven mentaliteit zit er zo diep in dat de slaven zélf 'werkweigeraars' graag met geweld corrigeren.

Handig joh, geen bewakers meer nodig!
pi_70548862
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

De slaven mentaliteit zit er zo diep in dat de slaven zélf 'werkweigeraars' graag met geweld corrigeren.

Handig joh, geen bewakers meer nodig!
Hoe betaal jij dit internet abonnement dan?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:29:31 #108
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70548993
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:26 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Hoe betaal jij dit internet abonnement dan?
Een halve baan is in principe genoeg om van te leven.
pi_70549056
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Een halve baan is in principe genoeg om van te leven.
En hoe/waar woon je dan? Wij kunnen net van 1 inkomen rondkomen in ons huis.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:33:29 #110
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70549139
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:31 schreef Dragorius het volgende:

[..]

'Wij' is2 mensen? dan leef je in principe ook van een halve baan..
pi_70549169
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:31 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Is het dan niet de hoogste tijd om eens wat roemenen in te huren om de andere mensen in je huis aan het werk te zetten voor dat je op krakers gaat schelden?
pi_70549295
Ik zeg het verkeerd > wij zouden van 1 inkomen net rond kunnen komen. Hoe doen jullie dat met een halve baan dan?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:41:42 #113
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70549497
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:37 schreef Dragorius het volgende:
Ik zeg het verkeerd > wij zouden van 1 inkomen net rond kunnen komen. Hoe doen jullie dat met een halve baan dan?
1 persoon 1 inkomen?

Halve baan op minimumloon is zeg 660 euro per maand. 400 huur en vaste lasten. Hou je nog 260 euro over 4x 30/25 voor eten en drinken de rest is vrij te besteden. Kleren busabonnement uitgaan, dingen.
pi_70549572
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:41 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

1 persoon 1 inkomen?

Halve baan op minimumloon is zeg 660 euro per maand. 400 huur en vaste lasten. Hou je nog 260 euro over 4x 30/25 voor eten en drinken de rest is vrij te besteden. Kleren busabonnement uitgaan, dingen.
In dat geval blijf ik nog wel even bij mijn 40 uurige werkweek. Lekker veel centjes hebben is stiekem toch wel fijn
pi_70549582
400 huur EN vaste lasten? Woon je in een bezemkast?
Mr. Prolapse 2009
pi_70549645
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:36 schreef Rubber_Johnny het volgende:

Als dit geen slavenmaatschappij is...

Waarom wordt er dat zoveel geklaagd over ' hardwerkende burgers?
Over ' moeten zwoegen'?
Over 'vroeg op moeten' ?
En waarom worden mensen die kennelijk geen zin hebben te ' zwoegen' als tuig afgeschilderd?

En waarom zitten we niet allemaal buiten in het zonnetje ?
Omdat die mensen niets meer of minder zijn dan profiteurs. Deze lieden profiteren van huizen waar anderen flink voor hebben moeten zwoegen en waarschijnlijk nog jaren voor moeten zwoegen om die hypotheek af te betalen.

Verder denk ik dat dit tuig, als men niet werkt en fijn buiten in het zonnetje zit te niksen, toch ergens van moet leven. Hoe kom je aan geld als je de hele dag zit te niksen? Je moet toch eten... juist, dat krijg je van de staat in de vorm van bijstand of wat dan ook... en deze paupers vergeten voor het gemak dat dat geld door de hard werkende, zwoegende mensen is opgebracht.

Ik heb werkelijk waar geen goed woord over voor krakers. Tuig is het en niets meer dan dat.
Tempus fugit et nos fugimus in illus
- Ovid Fasti
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:45:54 #117
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70549679
Is trouwens wel een interessante discussie. Wie is nou echt vrij.

' De slaaf ' die gebonden is aan werktijden maar wel de financiële middelen heeft om dingen te doen? Of de kraker die zich minder (of niet van) werk afhankelijk maakt door dingen ' niet nodig te hebben';' maar zichzelf dus wel een aantal opties in dit leven ontzegt.
pi_70549944
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef Sempiterna het volgende:

[..]

Omdat die mensen niets meer of minder zijn dan profiteurs. Deze lieden profiteren van huizen waar anderen flink voor hebben moeten zwoegen en waarschijnlijk nog jaren voor moeten zwoegen om die hypotheek af te betalen.

Verder denk ik dat dit tuig, als men niet werkt en fijn buiten in het zonnetje zit te niksen, toch ergens van moet leven. Hoe kom je aan geld als je de hele dag zit te niksen? Je moet toch eten... juist, dat krijg je van de staat in de vorm van bijstand of wat dan ook... en deze paupers vergeten voor het gemak dat dat geld door de hard werkende, zwoegende mensen is opgebracht.

Ik heb werkelijk waar geen goed woord over voor krakers. Tuig is het en niets meer dan dat.
je bent de kortzichtigheid zelve. En waar haal je de wijsheid vandaan dat krakers niet zouden werken???
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:55:31 #119
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70550082
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef Sempiterna het volgende:

[..]

Ik heb ooit gelezen dat we niet meer dan 3 uur werk per dag nodig hebben om voor onze dagelijkse behoeften te zorgen, vraag me alleen niet waar.. Maar is het niet vreemd dat in een samenleving waar taken steeds meer door machines gedaan worden, men nog net zo lang moet werken als in de tijd dat alles met de hand moest?

Als we nou onze verslaving aan spullen afzweren hebben we niet meer dan die paar uurtjes nodig. En is er ook geen sprake meer van ' zwoegers'' en ' profiteurs'

En krakers kraken heus geen koophuisje van een hardwerkend stel dat krom ligt voor de hypotheek hoor. Ze kraken leegstaande panden omdat ze het belachelijk vinden dat die staan weg te rotten terwijl en nog steeds te kort aan betaalbare woonruimte is. Denk daar maar eens aan als je je inschrijft bij de woningstichting en er is 10 jaar wachtlijst. Die komt in ieder geval niet door de krakers!
  † In Memoriam † woensdag 1 juli 2009 @ 15:55:57 #120
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_70550106
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

je bent de kortzichtigheid zelve. En waar haal je de wijsheid vandaan dat krakers niet zouden werken???
Omdat er op fok altijd over werkschuwe krakers gesproken wordt
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:57:57 #121
157922 fathank
pi_70550179
quote:

[..]

Omdat als je het netjes vraagt ze je recht in je bek uitlachen en lekker blijven zitten. Daarom.

En als die gasten stikken door koolmonoxidevergiftiging heb je ook nog iets goeds gedaan voor de maatschappij.
pi_70550196
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Kortzichtig??? Je hebt maar met je gore poten van het eigendom van een ander af te blijven. Het is toch werkelijk waar van de gekke dat er mensen zijn die het de normaalste zaak van de wereld vinden om het eigendom van een ander te betreden, te claimen, finaal uit te wonen en dan gaan huilen als ze voor tuig worden uitgemaakt.

Ik zou graag eens in die hoofden willen kijken wat voor rare kronkels daar zitten...
- Ovid Fasti
  † In Memoriam † woensdag 1 juli 2009 @ 15:59:38 #123
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_70550244
Ja want alle krakers wonen het pand helemaal uit
Zorg dat je wat doet met je pand binnen een jaar. Wat moet je anders met dat pand?
pi_70550323
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Zorg dat je wat doet met je pand binnen een jaar. Wat moet je anders met dat pand?
Omdat je soms in een vervelende situatie zit dat je een ander huis gekocht hebt met het idee dat je je oude huis snel wkijt raakt, maar er uiteindelijk mee blijft zitten met 2 hypotheken. Als er dan krakers in gaan wonen dan raak je het helemaal aan de straatstenen niet meer kwijt, terwijl je er wel voor moet kromliggen.
- Ovid Fasti
pi_70550326
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:43 schreef Dragorius het volgende:
400 huur EN vaste lasten? Woon je in een bezemkast?
Serieus, ik heb het net eens naberekend en bekeken...maar voor 400 euro zowel huur + alle vaste lasten (stroom, gas, verzekeringen) per maand klaarhebben...Waar/hoe doe je dat?
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:05:14 #126
157922 fathank
pi_70550461
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:59 schreef pc-fr34k het volgende:
Lekker boeiend. Als ik een 2e auto in de garage heb staan en 2x per jaar uit de garage haal om een stukkie 2 kilometer te rijden moet ik de rest van het jaar mijn auto maar aan iemand geven die zelf te lui is om een auto bij elkaar te sparen?
pi_70550487
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef Sempiterna het volgende:

[..]

Omdat je soms in een vervelende situatie zit dat je een ander huis gekocht hebt met het idee dat je je oude huis snel wkijt raakt, maar er uiteindelijk mee blijft zitten met 2 hypotheken. Als er dan krakers in gaan wonen dan raak je het helemaal aan de straatstenen niet meer kwijt, terwijl je er wel voor moet kromliggen.
Ik denk dat het aantal keren dat zoiets voor is gekomen in de afgelopen, pak 'm beet, 20 jaar op 1 hand te tellen is. Maar als je andere getallen hebt hoor ik het graag natuurlijk!
  † In Memoriam † woensdag 1 juli 2009 @ 16:11:03 #128
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_70550664
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Lekker boeiend. Als ik een 2e auto in de garage heb staan en 2x per jaar uit de garage haal om een stukkie 2 kilometer te rijden moet ik de rest van het jaar mijn auto maar aan iemand geven die zelf te lui is om een auto bij elkaar te sparen?
Ja want auto's zijn ook vergelijkbaar met woonruimte
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:24:22 #129
157922 fathank
pi_70551115
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:11 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Ja want auto's zijn ook vergelijkbaar met woonruimte
Bezit = Bezit.

En die lui die klagen dat ze geen kamer kunnen vinden moeten maar eens beseffen dat je niet voor 200 euro inclusief woonruimte hebt in hartje Amsterdam.
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:43:57 #130
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70551728
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Serieus, ik heb het net eens naberekend en bekeken...maar voor 400 euro zowel huur + alle vaste lasten (stroom, gas, verzekeringen) per maand klaarhebben...Waar/hoe doe je dat?
Ik deel een appartenent met anderen. Ik tref dus ook wel eens vreemde haren aan in mijn doucheputje. En verder kun je ook hoe paradoxaal antikraak wonen.
pi_70570181
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:43 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ik deel een appartenent met anderen. Ik tref dus ook wel eens vreemde haren aan in mijn doucheputje. En verder kun je ook hoe paradoxaal antikraak wonen.
Mijn vriendin en ik wonen samen, in een eigen huis zonder vreemde haren. (behalve die van de kat, maar die vind je niet in het doucheputje!!! )
Mr. Prolapse 2009
pi_70572455
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:27 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Volgens mij moet je de definitie van tokkie dan maar eens opzoeken. Maar goed, we gaan wel erg off-topic zo. On-topic > TS, zijn ze inmiddels al uit hun onrechtmatig verkregen schuilplaats verdreven?
De herrie is weg... voor de rest geen idee nog niet in het dagblad van het noorden gekeken of gelezen.

http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article4877683.ece

GVD ..... En dat ondanks de herrie die ze maakten. afgelopen weekend!

Opzich geheel niks tegen kraken, zou het zelf ook doen. maar DE HERRIE
Redacted
pi_70573249
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:02 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

De herrie is weg... voor de rest geen idee nog niet in het dagblad van het noorden gekeken of gelezen.

http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article4877683.ece

GVD ..... En dat ondanks de herrie die ze maakten. afgelopen weekend!

Opzich geheel niks tegen kraken, zou het zelf ook doen. maar DE HERRIE
Normaal zijn er alleen in het weekend feesten (zelfs krakers werken wel eens doordeweeks), dus dat is toch wel te doen?
pi_70641654
lol daar was ik nog met oud&nieuw. supervette party
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')