Wordt vaak genoeg geprobeerd hoor, internetheld.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:03 schreef de_boswachter het volgende:
Was het maar bij wet geregeld dat burgers dat soort tuig zelf eruit mochten knuppelen![]()
![]()
Vuilakken.
Jaja, vastquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wordt vaak genoeg geprobeerd hoor, internetheld.
Wat wil je me duidelijk maken?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wordt vaak genoeg geprobeerd hoor, internetheld.
Hear Hear!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:21 schreef Beauregard het volgende:
De enige juiste rangorde:
1. WO'ers
2. Arbeiders
3. Vrouwen en kinderen
4. Huisdieren
5. Vee
6. Ongeneeslijk zieken
...
20. Krakers
Einde van de lijst.
Ik heb sympathie voor elk volk wat het huidige slavensysteem verwerpt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat wil je me duidelijk maken?
Dat je symphatie hebt voor dat volk?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik heb sympathie voor elk volk wat het huidige slavensysteem verwerpt.
Dan ga je in ploegendiensten werken, of begin je je eigen bedrijf.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Van 9 tot 5 werken is gebaseerd op middeleeuws feudalisme.
Bedoel je niet feodalisme?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Van 9 tot 5 werken is gebaseerd op middeleeuws feudalisme.
Dat bedoelt ie, ja. Maar hij heeft, lekker non-conformistisch, schijt aan de spellingsregels.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedoel je niet feodalisme?
Ontopic: Krakersfeestjes!
Gewoon wat Sarin of ander gifgas maken en dat bij de krakers in het pand gooien, Dan zijn ze binnen 10 minuten stilquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan ga je in ploegendiensten werken, of begin je je eigen bedrijf.
*zwaait met hellebaard
Is hetzelfdequote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bedoel je niet feodalisme?
Ontopic: Krakersfeestjes!
Stoer manquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie, ja. Maar hij heeft, lekker non-conformistisch, schijt aan de spellingsregels.
Zeg dan gewoon feodalisme zodat iedereen het begrijptquote:
Doe eens basejumpen zonder parachute. Ben je er tenminste vanaf, huilebalk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik heb sympathie voor elk volk wat het huidige slavensysteem verwerpt.
Ik heb een 22"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Doe eens basejumpen zonder parachute. Ben je er tenminste vanaf, huilebalk.
Wat doe jij om dit "slavensysteem" te veranderen ? Niks zeker ?
Boehoehoe wat heb ik het toch slecht, zei SalvadOR terwijl hij nog een bakkie koffie nuttigde achter zijn 21" flatscreen.
Dat versterkte voor mij inderdaad wel het beeld van een gefrustreerde kankeraar die zich gedraagt alsof hij al 50 is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:40 schreef Leevancleef het volgende:
TS noemt zichzelf een burger!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er is niks mis met de "provincie" eikel. Al die mensen uit de randstad zijn gewoon een stel oude wijven.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:55 schreef Leevancleef het volgende:
Ja, Het is vast zo'n aambeilijder die over een paar jaar gaat verhuizen naar de provincie, omdat het daar zoveel gemoedelijker is met al die zestigplussers en zacht pruttelende tractors.
Het was zaterdagavond, als je moet werken op zondag heb je gefaald als mens.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:16 schreef Dragorius het volgende:
Al dat gelul over meefeesten
Wat die krakers (en al dat andere tuig) dus niet weten is dat er ook normale mensen zijn die wel werken voor hun centen. En die dus dan vroeg op moeten. Maar nee, schijt aan de "maatschappij" en gewoon k*nkerhard stampen tot in de vroege ochtend.![]()
Maar oh wee als je wat van hun levenstijl zegt. Dan ben je meteen slavendrijver etc.Triest volk.
En meefeesten? Tussen die vieze dampende ongewassen kuthippies zeker
Klopt want op zondag worden mensen niet ziek, krijgen ze geen ongeluk, geen hartaanvallen etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:22 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het was zaterdagavond, als je moet werken op zondag heb je gefaald als mens.
Dan nog, denk je echt dat de class-A doktoren op zondag hun bedje uit worden gepiept? Ik denk het nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Klopt want op zondag worden mensen niet ziek, krijgen ze geen ongeluk, geen hartaanvallen etc.
Oh nee, dan trekken ze wat doktoren bij de Lidl uit de bak, uiteraard, sorry.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dan nog, denk je echt dat de class-A doktoren op zondag hun bedje uit worden gepiept? Ik denk het niet
Dat je maar weet dat ik gelijk heb, goed zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oh nee, dan trekken ze wat doktoren bij de Lidl uit de bak, uiteraard, sorry.
I LOL'dquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:40 schreef Leevancleef het volgende:
TS noemt zichzelf een burger!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik kick je ass wel een x online op PSNquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat je maar weet dat ik gelijk heb, goed zo.
Wat is een chronisch zieke WO'er dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:21 schreef Beauregard het volgende:
De enige juiste rangorde:
1. WO'ers
2. Arbeiders
3. Vrouwen en kinderen
4. Huisdieren
5. Vee
6. Ongeneeslijk zieken
...
20. Krakers
Einde van de lijst.
TEKNO, geen hardcore, krakers luisteren dat gare Teknoquote:Krakers: " wij doen niks fout!, We feesten alleen maar op hardcore muziek!"
blablabla..... en dan ook nog zeiken over de rechter etc... en hardcore feestjes houden.
Ik denk het wel. Waarom denk jij van niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dan nog, denk je echt dat de class-A doktoren op zondag hun bedje uit worden gepiept? Ik denk het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |