Ja hè..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef Muuyad het volgende:
Piercings zijn een teken dat een persoon nooit hoger is gekomen dan HBO
Klopt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:35 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Iedereen weet dat piercings voor paupers zijn
En ze hebben steevast een rood-paars kort en kittig kapselquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
Moet dat geil zijn of wat ?
Bovendien kun je er wel makkelijk het IQ van een meid aan aflezen. Dat soort types doe ik liever met een boogje omheen lopen. Dommer dan het achterend van een varken en meestal werkend als kapster of nagelstyliste.!
Waar ligt de grens dan? Als piercings voor paupers zijn.. Jij bent zeker iemand die oorbellen bij vrouwen dan wel prima vindt?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:35 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Iedereen weet dat piercings voor paupers zijn
Ik heb nooit gezegd dat ik WO doe, Ik heb alleen nog nooit iemand op het WO gezien met een piercing behalve van die vieze altos/gothicsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt.
Maar je probeert jezelf nog steeds op het grote www voor te doen als een WO'er ?
En ze hebben een hond die Danger heet, waar ze een hyves voor hebben aangemaakt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En ze hebben steevast een rood-paars kort en kittig kapsel.
ik vind lippiercings bij meiden wel geilquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn piercings in het gezicht puur voor de sexappeal ?!?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:48 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
[..]
En ze hebben een hond die Danger heet, waar ze een hyves voor hebben aangemaakt.
En ze omschrijven zichzelf meestal als een "speelse, sportieve, spontane meid van 38 lentes JONG" en ze zijn op zoek naar een "leuke, spontane knul" die ze "lekker vast kunnen pakken".
ja. ze bestaan.
Ik walg ervanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:48 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
[..]
En ze hebben een hond die Danger heet, waar ze een hyves voor hebben aangemaakt.
En ze omschrijven zichzelf meestal als een "speelse, sportieve, spontane meid van 38 lentes JONG" en ze zijn op zoek naar een "leuke, spontane knul" die ze "lekker vast kunnen pakken".
ja. ze bestaan.
Jouw post is een teken dat je een sociale achterstand hebt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef Muuyad het volgende:
Piercings zijn een teken dat een persoon nooit hoger is gekomen dan HBO
als die gozer zijn gezicht zo is, wil ik niet weten hoe het er aan de onderkant aan toe isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:08 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
Je lul zit toch niet op je gezicht
Dan tel ik zo 30 piercingsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:43 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht altijd: wanneer gaat die pustpukkel van haar nou eens weg.
Toen zag ik dat het een neuspiercing moest voorstellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |