quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:47 schreef Zero17 het volgende:
Wel ontzettend dom, maar toch wel een terechte klacht.
Want er kan geen 0 in een telefoonnummer zitten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:46 schreef TheCoon het volgende:
je kan de pincode resetten dmv zo'n andere code (staat op de doos van je simkaart).
En bellen kan je gewoon doen door overal +31 voor te zetten ipv 0.
Problem solved, slotje.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:48 schreef Perkins het volgende:
[..]
Want er kan geen 0 in een telefoonnummer zitten.
pak je een telefoonnummer uit je adresboek waar een nul in zit en pas je hem aan voor het nieuwe nummer, tja wel een beetje omslachtigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:48 schreef Perkins het volgende:
[..]
Want er kan geen 0 in een telefoonnummer zitten.
Gedaan, incident was al eergisteren. Verder doet hij het ook prima. Heb eerder op wintersport ook zoiets gehad en ik weet dat ie eerst moet drogen, maar alleen die fucking 0 reageert niet meerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:50 schreef Kopbal het volgende:
Je had je telefoon gelijk helemaal uit elkaar moeten halen te drogen moeten leggen. Omdat je hem nu hebt aangezet heb je kans op blijvende schade, maar probeer het toch maar.
Dit is nog erger!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:12 schreef Leanne het volgende:
same here. gloedjenieuwe sony erricsson, in jeans laten zitten en meegewassen
typhone trapte daar natuurlijk niet in en vergoedde niets. nu is hij slechts onderdeel van mijn mobiele telefoon museum in de la
Ok, dat is niet eens meer stom, dat is debielquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:12 schreef Leanne het volgende:
same here. gloedjenieuwe sony erricsson, in jeans laten zitten en meegewassen
typhone trapte daar natuurlijk niet in en vergoedde niets. nu is hij slechts onderdeel van mijn mobiele telefoon museum in de la
Amsterdammertje.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Vorig jaar 2 telefoons kwijt geraakt op deze manier (N73 en N95 8gb), 1 viel in een vaasje bier de ander had ik in mijn broekzak bij een nachtelijke kanovaart (je komt zo'n ding tegen met wat drank op). Heb beide gewoon uit verzekering teruggekregen!
Randjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:34 schreef OiFromTheStreets het volgende:
SIM in een andere tel, code wijzigen, terug in deze GSM.
[..]
Amsterdammertje.
Je mobiel heb je in een vaasje bier (?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:29 schreef KaheemSaid het volgende:
Vorig jaar 2 telefoons kwijt geraakt op deze manier (N73 en N95 8gb), 1 viel in een vaasje bier de ander had ik in mijn broekzak bij een nachtelijke kanovaart (je komt zo'n ding tegen met wat drank op). Heb beide gewoon uit verzekering teruggekregen!
Een vaasje, ook wel Amsterdammertje genoemd (moet je niet in die kutstad zelf doen trouwens): http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaasjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:51 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je mobiel heb je in een vaasje bier (?) laten vallen?
Jup een vaasje/amsterdammertje bier. Ik liet hem er zelf niet helemaal invallen, iemand zou mij de telefoon overgeven en die legde hem net buiten de hand!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:51 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je mobiel heb je in een vaasje bier (?) laten vallen?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:47 schreef Zero17 het volgende:
Wel ontzettend dom, maar toch wel een terechte klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |