Mooi op Google zitten zoeken? (ik ook)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:37 schreef Pacmaniac het volgende:
Smaakt naar die Fireballs snoepjes. Verder gewoon afblijven , eerst ben je met je maat aan het ouwehoeren over voetbal , dan ga je ff pissen om vervolgens tegen de wasmachine aan in slaap te vallen!
ik niet , ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:38 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Mooi op Google zitten zoeken? (ik ook)
Vast niet , teveel kutkinderen aan gestorven door verstikking lijkt me ....quote:
Herkenbaar, zelfde heb ik met dropshot ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:23 schreef Kopbal het volgende:
Het is inderdaad een drankje voor 16-jarige jongen die kkbuisss willuh worduhhh!!1!
En ja, ik ben ervaringsdeskundige helaas.1 keer er flink van kotsen en je lust het niet meer.
Kan die fireballs gewoon hier nog kopen op de marktquote:
Ik moet wel zeggen dat ik er een paar keer kankerzat van ben geworden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:29 schreef Mr.Cooper het volgende:
Is lekkah.
Dat is toch ook zoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:17 schreef Marurk het volgende:
Er was een keer een gast die beweerde dat die stukjes die erin zitten, echte stukjes goud zijn.
Oh?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Snippertjes bladgoud!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:17 schreef Marurk het volgende:
Er was een keer een gast die beweerde dat die stukjes die erin zitten, echte stukjes goud zijn.
http://en.wikipedia.org/wiki/Gold_Strike_(drink)quote:Gold Strike is also notable for containing flakes of 23.5 carat gold.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |