Heel mooi, hoe verder weg hoe beter.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Ze schijnen al onofficieel uit elkaar te zijn sinds "Joh'Vonnie Jackson", Joe's buitenechtelijke kind, in the picture kwam.
http://www.wikitree.org/index.php?title=Joh'Vonnie_Jackson
Toch denk ik niet dat dit klopt hoor, aangezien die Joh'Vonnie al in 1974 geboren is?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Ze schijnen al onofficieel uit elkaar te zijn sinds "Joh'Vonnie Jackson", Joe's buitenechtelijke kind, in the picture kwam.
http://www.wikitree.org/index.php?title=Joh'Vonnie_Jackson
veel zaken wijzen erop dat hij zich blank voeldequote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:36 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
meeste afro-amerikanen hebben blank bloed (schat dat de gemiddelde afro-amer voor 10% blank is).
voelde hij zich zo blank dan? dacht dat het een ziekte was.
Welke problemen met zijn identiteit? Zijn die er dan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:34 schreef Fok_Fok het volgende:
even een vraagje over de problemen met mj's identiteit
kan het zijn dat mj ergens een blanke voorouder heeft gehad? wat de reden kan zijn dat hij zich blank voelde.
Ik vind het behoorlijk respectloos dat je na z'n dood gaat beweren dat hij zich meer blank voelde dan zwart. Hij heeft meerdere malen, in de pers en privé, gemeld dat hij trots is op z'n zwarte achtergrond en dat geloof ik ook zeker. Voor de rest weten wij eigenlijk niets van hem, we kunnen alleen maar gissen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:55 schreef Fok_Fok het volgende:
[..]
veel zaken wijzen erop dat hij zich blank voelde
hij heeft bijv. bewust geen 'eigen' kinderen genomen, maar kinderen van blanke (biologische) ouders
maar zou het dan niet kunnen dat er een blanke voorouder gen wat meer aanwezig was in hem, waardoor hij zich 'terecht' blank voelde?
Nee, maar ze zijn het inderdaad van plan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:56 schreef Braddie het volgende:
Ik lees op verschillende websites dat ze de rehearsels van de This Is It tournee hebben gefilmd en deze op dvd/cd uitwillen brengen..
Zijn er al beelden van?
Why should we?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:32 schreef super-gabber het volgende:
is er hier dan niemand die nog denkt dat hij leeft?
Die zijn 10 topisc terug al gepost ofzoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:14 schreef Rebbedebje het volgende:
Voor de mensen die wat dans/audities willen zien:
gericht op de achtergronddansers, dus geen mj dansbeelden, maar wel vet cool
Care, vooral die onderste is heel tof.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:26 schreef Rebbedebje het volgende:
Oh sorry...ik heb geen tijd om álle topics te lezen...
Geen probleem, ik had ze nog niet gezienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:26 schreef Rebbedebje het volgende:
Oh sorry...ik heb geen tijd om álle topics te lezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |