Ik vind het echt een vreselijk nummer.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:13 schreef Rnnz het volgende:
Ze hebben het weer geweldig geregeld hoor. Petje af. ;x
Het is toch of geld of het kaartje? Dat gedeeltelijk slaat toch alleen maar op het aantal tickets dat je wilt en hoeveel tickets je in geld terug betaalt wil hebben en dat kun je keurig aangeven.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Leuk, zo'n gedeeltelijke refund, maar niemand weet dus hoeveel. Kan je lekker bedrogen uitkomen
Juist.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef Bevin het volgende:
[..]
Het is toch of geld of het kaartje? Dat gedeeltelijk slaat toch alleen maar op het aantal tickets dat je wilt en hoeveel tickets je in geld terug betaalt wil hebben en dat kun je keurig aangeven.
Ach, het is ook niet mijn soort muziek, maar het is in een dag in elkaar gezet en een eerbetoon aan Michael.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind het echt een vreselijk nummer.
Ik heb daar gewoon ingevuld mijn adres minus de postcode (die moest ik ergens anders al apart invullen).quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:57 schreef Bevin het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er precies met dat Address Line 1/2/3 bedoeld wordt? Bij die refund pagina dus.
Ach so. Ik had de site nog niet kunnen zien omdat het er eerder uit lag. Dan weet ik datquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef Bevin het volgende:
[..]
Het is toch of geld of het kaartje? Dat gedeeltelijk slaat toch alleen maar op het aantal tickets dat je wilt en hoeveel tickets je in geld terug betaalt wil hebben en dat kun je keurig aangeven.
Dat dusquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:20 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ach, het is ook niet mijn soort muziek, maar het is in een dag in elkaar gezet en een eerbetoon aan Michael.
Drie keer je adres ingevuldquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:21 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon ingevuld mijn adres minus de postcode (die moest ik ergens anders al apart invullen).
Straatnaam + huisnummerquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:35 schreef Bevin het volgende:
[..]
Drie keer je adres ingevuld? Of gewoon 1 keer en die andere twee leeg laten
?
Ik kwam toevallig hier op:quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb sinds tijden weer eens Hotstreet geluisterd, wat is dat toch een lekker nummer! Toen deze jaren geleden uitlekte samen met een hoop andere nummers, heb ik ze helemaal plat gedraaid![]()
Geld, als ik mijn gezond verstand gebruik is een stukje papier me geen 115 euro waard.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:51 schreef matthijst het volgende:
En? Wat heb je gekozen? Geld of ticket(s)?
Ok, zal ik dat ook maar even 5 keer invoerenquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:49 schreef Gauner het volgende:
[..]
Straatnaam + huisnummer
Zo heb ik het gedaan, lijkt me voldoende.
Vind het veel geld, en krijg helemaal een slecht gevoel als ik denk dat AEG hierdoor nog probeert geld te verdienen over de rug van Michael. Maar blijft natuurlijk je eigen keuze!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:07 schreef Rnnz het volgende:
In mijn geval zou het ruim 80 euro zijn. Op m'n afschrift stond namelijk 163 euro voor twee tickets. Misschien dat ik dan 1 'souvenir ticket' pak, en de andere gewoon m'n geld terug.
Pff.
Over de rug van de fans...quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:19 schreef Gauner het volgende:
[..]
Vind het veel geld, en krijg helemaal een slecht gevoel als ik denk dat AEG hierdoor nog probeert geld te verdienen over de rug van Michael. Maar blijft natuurlijk je eigen keuze!
En Michael...quote:
I know, je heb in ieder geval ruim een maand om er over na te denkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:54 schreef Rnnz het volgende:
Ja, ik weet het, maar ik denk dat ik anders later spijt krijg als ik het niet doe.
Op je emoties inspelen kunnen ze in elk geval wel.
Later is 100 euro ook niet zoveel voor mij, nu welquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:54 schreef Rnnz het volgende:
Ja, ik weet het, maar ik denk dat ik anders later spijt krijg als ik het niet doe.
Op je emoties inspelen kunnen ze in elk geval wel.
Ze stellen daar ook wel de relevante vragen.quote:Is there enough space in Heaven for all the fans to be around MJ 24/7 ?
I'm just wondering, i want to see MJ when i die....
Dat wilde ik dus ook zeggen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:11 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Inderdaad maar die wassen beelden zijn wel echt té lelijk.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat zijn die mensen op MJJC toch eng soms![]()
http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?t=65961
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze stellen daar ook wel de relevante vragen.
Over dat je belooft geen zelfmoord te plegenquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:02 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Je moet ingelogd zijn. Waar gaat het over?
Grote kans van, het wachten is alleen op de bevestiging van de familie. Randy Jackson zou hebben gezegd geen mededelingen te kunnen doen voordat er een update van de familie komt. Ergens snap ik wel dat het in Neverland wordt gedaan, maar ergens ook weer niet. Neverland is afgetakeld en al, en Michael heeft zelf aangegeven er niet graag meer te willen komen.Waarom hem daar dan toch naartoe brengen voor de koffie en cake?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Gaan ze hem straks naar Neverland brengen? Ook ironisch dat hij er in 2005 vertrok om te ontsnappen aan de mediagekte en er nu, voor het eerst, tussen zes planken terug komt.
Glazen kist tochquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:10 schreef DrDentz het volgende:
Gaan ze hem straks naar Neverland brengen? Ook ironisch dat hij er in 2005 vertrok om te ontsnappen aan de mediagekte en er nu, voor het eerst, tussen zes planken terug komt.
Ben niet zo thuis in de sprookjes jij wel blijkbaarquote:
Waarom zou ik haar moeten geloven?quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:54 schreef DrDentz het volgende:
Patty Brard zegt dat ze hem vandaag nog naar Neverland gaan brengen. Als Patty het zegt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet niet, misschien heeft ze een lijntje met MJ.Niveau hoor jongens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Doen we er nog een schepje bovenopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is relatief
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef Bevin het volgende:
Doen we er nog een schepje bovenopNee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:57 schreef Bevin het volgende:
[..]
Waarom zou ik haar moeten geloven?Dit vond ik de beste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigen poging: In ieder geval niet van dezelfde diëtist...
Ik wel, maar dat is van hetzelfde niveau als de vorige, niet grappig dus.quote:
Foute woordkeuzequote:Op woensdag 1 juli 2009 21:12 schreef DrDentz het volgende:
Jackson's last performance to be released
[ afbeelding ]
Michael Jackson's final performance will be released on DVD.
Footage of the late singer performing better than the 20-year-old dancers and singing his greatest hits during the final rehearsal for his planned London residency will be released as a tribute to the late pop star.
The three-hour clip shows Michael, who died from a suspected cardiac arrest last Thursday (25.06.09), performing his trademark moonwalk moves and astounding onlookers with his agility.
Randy Philips, from AEG Live, who was promoting the 50 This Is It concerts, said: He danced as well or better than the 20-year-old dancers we surrounded him with.
"He was riveting. I thought this was going to be his greatest live show ever produced. He was so great, I got goosebumps."
Ed Alonzo, who was organising the large-scale illusions for Michael's planned 50-date London residency, feels blessed to have been one of few to watch the 50-year-old star's amazing performance.
He said: "It was an amazing show. The thing was just days away from being perfected. It was incredible. Even though it was just a walk-through with the dancers, his moves were dead-on - the same Michael Jackson we saw through the years in music videos.
"He wasn't singing full-out, but he was singing. I feel I was so blessed to see the only performance of this concert."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |