Wat ook best een debiele Hyve is, is die van Raymond Spanjar (de oprichter van Hyves). Die kerel krijgt continu krabbels en reacties op z'n foto's zoals:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:14 schreef fullmetal het volgende:
Hmm, kunnen we "zoek het meest debiel hyve" starten![]()
quote:hey raymond
kan jij mij vertellen of er een hyves virus de ronde gaat,
mijn vriendin krijgt van haar dochters een link in haar berichtenbox,
ik zelf heb hem nog niet gehad
gr Sonja
quote:mijn emailc adres is gewijzigd,
en ik ben mijn wachtwoord kwijt
mijn oude email was jojoderuig@orange.nl
en nu is mijn email joke.deruig@casema.nl
ik kan niet meer op mijn hyves site
wat moet ik doen, ik ben anders al mijn vrienden kwijt
groetjes joke de ruig
bekent als wijnprinses
quote:een jongentje heet dolgoon en hij wil graag zijn hyves trug iemand zit er steeds op en verteld steeds over seks en heeft zijn wachtwoord verandert
quote:hey ik heb een achount marco van tiel die doet het niet meer ik ben geheckt kan je die verweideren dus ik heb deze aan gemaakt die moet blijfen bedank
quote:Dj Wesley van mij vriend doet het niet meer kan jij er ff naar kijken plies ik wil met hem praaten maar hij doet het niet hij komt ze hyves niet in
quote:hoi, mijn vriendin haar hyves is verwijderd waar slaat dat op???????????? dewi broek uit alkmaar over de 1500 vrienden en goldmember is dit normaal??? we gaan dus nu een serieuze klacht indienen tegen hyves en deze praktijken jullie jatten gewoon ook nog geld op deze manier,je kan heel snel kontakt opnemen met dewi_broek@live.nl en dit oplossen want dit zijn schoften streken
Enzovoorts...quote:hoi raymond.
wil jij mijn hyves teller a.u.b. herstellen.
de hyves teller staat op 26 vrienden terwijl ik 25 heb.
groetjes erwina.
fucking geniaalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:14 schreef fullmetal het volgende:
http://weg-met-de-walvis.hyves.nl/
Hmm, kunnen we "zoek het meest debiel hyve" starten![]()
quote:Karin (511)
maandag, 19:13
HE DIT WAS DE SITE VOOR DE SLACHTOFFRS VAN APELDOORN.
IK BEN NOOIT LID GEWORDEN VAN EEN SITE IN NAGEDACHTENIS VAN M. JACKSON.
BELACHELIJK OM DIT GEWOON EVEN TE VERANDEREN.
WAT IS 1 MAN OP 7 SLACHTOFFERS VAN EEN GEK????
IK MELD ME BIJ DEZE DIRECT AF.
KARIN
quote:Jeremy Maxin (89)
maandag, 19:05
R.I.P michael jackson
RESPECT THE KINK OF POP
Wat erg! Zomaar je account geheckt! ONGELOVELIJK! Dat dat kan in Friesland!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:10 schreef Ravage het volgende:
[..]
Wat ook best een debiele Hyve is, is die van Raymond Spanjar (de oprichter van Hyves). Die kerel krijgt continu krabbels en reacties op z'n foto's zoals:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Enzovoorts...
Dewi Broek uitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:10 schreef Ravage het volgende:
[..]
Wat ook best een debiele Hyve is, is die van Raymond Spanjar (de oprichter van Hyves). Die kerel krijgt continu krabbels en reacties op z'n foto's zoals:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Enzovoorts...
quote:Ik kijk altijd naar licht als ik nog net niet niezen kan
Heb jij dat ook wel eens? Dat je bijna moet niezen maar het wil nog net niet? En je dan naar iets lichts gaat kijken zoals de zon of je kamerlicht? Word dan lid van deze Hyves! :cheer:
http://www.lichtniezen.hyves.nl
ik op de jippii.nl michael jackson roomquote:Op maandag 29 juni 2009 23:21 schreef Ensaf het volgende:
Ik wacht op de Habbohotel herdenking voor Michael Jackson.
Omg. HErinneringen uit kindertijd: pasiworldquote:
GA NIET FUCKE MET MICHAEL JAKSON!`11!!@quote:DIE AANSLAG t is erg maar t is al 2 maanden geleden gebeurd micheal is nu aan de beurd dus ga beter respect ook hebben voor hem en niet alleen voor dit gezijk straal DUS GA NIET FUCKE MET MICHEAL JAKSON
denken jullie hier maar is goed over na !
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:29 schreef Severus het volgende:
Een prachtige reactie op deze hyve vandaag:
"hoe kan deze hyve op 30 april zijn opgericht terwijl het pas op 1 mei gebeurde? "![]()
Bericht verwijderdquote:Op zondag 5 juli 2009 03:14 schreef nexus-pilot het volgende:
http://nooitmeerrr.hyves.nl/forum/3404449/maQx/MICHEAL_JAKSON/ lol geen enkel van deze batsers weten hoe ze Michael Jackson moeten spellen XD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |