Oeh check deze dan:
http://nooitmeerrr.hyves.nl/is zo een Hyves waarvan je lid wordt als je wilt dat er die aanslag in Apeldoorn nooit meer gebeurt.
Nou ga daar maar eens over nadenken. Toch maar goed dat er zo'n Hyves is anders is de kans best groot dat het nog een keer gebeurt

Maar ja, nou had de beheerder kennelijk die Hyves van de week omgegooid naar een Michael Jackson Hyves. (Michael Jackson Nooit meeeeerrrr?) Iedereen over de zeik aan die krabbels te lezen

quote:
Jeetje wat ben jij erg!! Totaal respectloos dat je het doel van deze site op deze manier misbruikt!
LOSER!
(Je snapt wel dat ik geen minuut langer lid wil blijven)
quote:
gauw onze krabbels verwijderen he beheerder!
jou are een essol!
kant even nket anders uitdrukken!
Volgens mij bedoelt hij Asshole

quote:
ik heb besloten om geen lid meer te zijn van deze hyves want deze hyves was eerst voor de ramp in apeldoorn bedoelt maar nu is hij ineens veranderd. ik heb niks tegen micheal jackson maar dit vind ik respectloos dus mij zal je niet meer vinden op deze hyves!!!ik hoop dat je het weer zo snel mogelijk veranderd want je verliest hier heel veel leden mee. ik ben weer lid als deze hyves weer net als vroeger wordt anders wordt ik geen lid meer!!!!:-s ^o) :-@
Nou heeft ie er weer een Apeldoorn Hyves van gemaakt maar de krabbels nlijven komen

Wat een kansloos volk hebben we toch ook in Nederland
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_