Hihi, je zei neger..quote:Op maandag 29 juni 2009 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe kan ik jou nou negeren?
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:56 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind de- en de
PI's prima voor steekjes onder water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wieeejquote:
quote:
Meneer de Uil is retroish hip, Spice Girls is gewoon passé.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:00 schreef Allure_ het volgende:
Wat vinden jullie? Valt een Spice Girls t-shirt onder nostalgie of meer onder 'my god, dat kun je anno 2009 echt niet dragen'
Aangezien shirts met Meneer de Uil blijkbaar wel heel grappig zijn.
Het ligt eraan wie het draagt, maar het kan wel leuk zijn ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:00 schreef Allure_ het volgende:
Wat vinden jullie? Valt een Spice Girls t-shirt onder nostalgie of meer onder 'my god, dat kun je anno 2009 echt niet dragen'
Aangezien shirts met Meneer de Uil blijkbaar wel heel grappig zijn.
Ja, van die quasi hippe retro shirtjes vind ik juist ook echt not donequote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Meneer de Uil is retroish hip, Spice Girls is gewoon passé.
hihi, ik heb ook zoeen fout shirtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, van die quasi hippe retro shirtjes vind ik juist ook echt not done. In de zomer denken mannen altijd uiterst hip te zijn door shirts te dragen met teksten als 'f
ck me, I'm the best'. Wanstaltig.
Ik zou de shirts zo tot een ware rage kunnen bombarderen. Ik ruik geld
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |