Hoe kan je een ring of zo'n navelpiercing geval in je kut nou mooi vinden...quote:Op maandag 29 juni 2009 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
En wolvendagen, het nut ervan? Wat hebben die tunnels in jouw oren voor nut? Geen, maar je vindt het mooi. Dat gaat ook op voor alle andere piercings, inclusief de clithood piercings.
Hoe kun je tunnel in je oor nou mooi vinden..quote:Op maandag 29 juni 2009 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe kan je een ring of zo'n navelpiercing geval in je kut nou mooi vinden...
Smaken verschillen he, ik vind dat mooi, jij blijkbaar niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe kan je een ring of zo'n navelpiercing geval in je kut nou mooi vinden...
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hoe kun je tunnel in je oor nou mooi vinden..
Gelukkig wel, ja, dat maakt het leuk.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Smaken verschillen he, ik vind dat mooi, jij blijkbaar niet.
Ik deel ook lang niet altijd jouw mening!
Oeh de knipoogPI.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verkapte "ik-heb-een-clitpiercing"-postquote:Op maandag 29 juni 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die gebruik ik bijna nooit, IQM zegt dat je 'm niet kunt gebruiken om een steek onder water te gevenquote:
quote:Het is heel erg gezellige kamer en huis. ik woon daar alleen en omdat ik bijna nooit thuis ben wil ik graag een huisgenoot. Het geld aleen voor vrouwen. Ik ben zelfs 30 jaar oud maar ik vole me 20 en daarom kan ik ook met jonge meiden goed omgaat en lachen. Ik kom uit Tsjechie.
En als IQM dat zegt is het zo?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die gebruik ik bijna nooit, IQM zegt dat je 'm niet kunt gebruiken om een steek onder water te gevendus daarom vind ik 'm nutteloos.
Ik zeg: doen!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
Dus ik zie een mooie grote kamer in Groningen, bekijk ik de advertentie:
[..]
Ik stel voor dat dat niet gedaan wordt.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor dat jullie allebei een foto van je piercing posten, dan maak ik een poll om te kijken welke t mooist is
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor dat jullie allebei een foto van je piercing posten, dan maak ik een poll om te kijken welke t mooist is
Ik mag hier ook niets..quote:Op maandag 29 juni 2009 23:10 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga slapen. En 4EBE, waag het niet "tot straks" te zeggen.
In dit geval denk ik van welquote:
Nee.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:40 schreef swarmahoer het volgende:
Ik heb anders geen clitpiercing....quote:Op maandag 29 juni 2009 23:48 schreef Allure_ het volgende:
Mensen met een clitpiercing hebben een slecht seksleven, duh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |