quote:
Veel, zoals altijd in Singlestopicsquote:
ja ik ken hem fantastische film inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2009 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ok, heb je gelijk in.
Maar deze quote komt uit een meesterlijke film; V for Vendetta. Kan ik iedere vrijheidslievende aanraden. Film over libertarisme dus goed.
Wat heb je toch altijd leuke tekstenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
als ik chaggie ben, zoek ik ff deze foto op.
Ik wil sappige verhalen!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veel, zoals altijd in Singlestopics
quote:
Met watergevechtquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Haha, ze houdt alleen van afrikaanse mannen, sorry !
Hoezo dat nou weerquote:Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
als ik chaggie ben, zoek ik ff deze foto op.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik nam een hap uit een appel en toen lekte het sap over mn hand heen. Nu is ie plakkerig.
hahaquote:
quote:
Punt!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet genoeg aan je fantasie
whahaquote:Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik nam een hap uit een appel en toen lekte het sap over mn hand heen. Nu is ie plakkerig.
Bankdrukken hoeveel?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Met watergevecht?!
Hmm ik zie ook op mijn lichaam nog niet veel vordering omdat ik nog een vet percentage van 18% heb
Merk wel dat ik VEEL sterker ben geworden
Iedereen staat in de sportschool ook te kijken hoeveel gewicht ik pak, maar je dat niet echt aan me kan zien
pfff mannen en hun competitiequote:Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Met watergevecht?!
Hmm ik zie ook op mijn lichaam nog niet veel vordering omdat ik nog een vet percentage van 18% heb
Merk wel dat ik VEEL sterker ben geworden
Iedereen staat in de sportschool ook te kijken hoeveel gewicht ik pak, maar je dat niet echt aan me kan zien
OMGquote:Op maandag 29 juni 2009 23:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een grappige foto![]()
Je bent vanaf nu: watermongool ipv bosmongool.
Mag jij mijn sterrenbeeld radenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is een grappige foto![]()
Je bent vanaf nu: watermongool ipv bosmongool.
Nog beter als je zou hier beschrijftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |