Ok, dat doen we dan nog...quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa dat zou ik maar doen... er komen geen naakte mannen in mijn zwembad hoor
Precies.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
Wat heb ik een TERING hekel aan geloof
Vooral wanneer mensen hun mening aan mij op willen leggen, neuk op gewoon!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
F*cking ramboquote:
Pas op wat je zegt he.... ik ga je eraan houdenquote:
The people shouldn't be afraid of the government; the government should be afraid of the people.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:57 schreef djayzz het volgende:
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Djazz vriend wist niet dat je een zuster had
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Ze eindigen uiteindelijk toch naakt.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa dat zou ik maar doen... er komen geen naakte mannen in mijn zwembad hoor
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:57 schreef djayzz het volgende:
Hoijaja smoesjes meneertje... je kan ons gwn niet missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Hahaha ik denk dat je beter een nieuwe kan kopenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zorg ik voor bedenk me net waar ie gebleven is met de was van me jongen mee naar ze moeder ben benieuw of ik nog terug krijg
Ja, ok, heb je gelijk in.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:58 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
The people shouldn't be afraid of the government; the government should be afraid of the people.
Zij met het hart op de tong, sterven te jong.
krs-one is erg maatschappelijk aware komt ook in redelijk wat docu's naar voren waarin hij ook geinterviewd word.
ja ik kijk die dingenmaar ben geen lambiekje ofzo
nou niet in het zwembad hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 22:58 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ze eindigen uiteindelijk toch naakt.
dude!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
F*cking rambo
[ afbeelding ]
Nog even door trainen, maar het gaat de goede kant op!
Ja, die heb ikquote:Op maandag 29 juni 2009 22:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Djazz vriend wist niet dat je een zuster had
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaja smoesjes meneertje... je kan ons gwn niet missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Op het gebied van merengue hoef ik me geen zorgen te maken...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt he.... ik ga je eraan houden
oehhh dat gaat nog spannend worden danquote:Op maandag 29 juni 2009 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op het gebied van merengue hoef ik me geen zorgen te maken...![]()
Fiesta de merengue = schuimparty
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, die heb ikze is 25 en woont in oegstgeest
[..]
w8 maar afquote:Op maandag 29 juni 2009 23:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
oehhh dat gaat nog spannend worden dan
Haha, ze houdt alleen van afrikaanse mannen, sorry !quote:Op maandag 29 juni 2009 23:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
mag je steeds meer eerst een tucje en nu dit
het gaat om het idee, ik heb hier nogal nieuwsgierige buren en ik heb een kind hier rondlopen he.... dus thuis zijn we preutsquote:Op maandag 29 juni 2009 23:03 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Alsof een lappie stof uitmaakt. Zo preuts leek jij me nou ook weer niet.
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
F*cking rambo
[ afbeelding ]
Nog even door trainen, maar het gaat de goede kant op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |