Het is dat je geen vrouw bent, anders had ik gezegd dat dat geen bezwaar was.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:27 schreef erikje14 het volgende:
Zwemmen, goh, ik geloof dat ik geeneens een zwembroek heb
*zucht*quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:27 schreef erikje14 het volgende:
Zwemmen, goh, ik geloof dat ik geeneens een zwembroek heb
Jawel, kom gewoon het topic binnenwandelen, lees niet terug en zie TT staan en denk, wie is datquote:
Wacko Jacko neem ik aanquote:
Komop, dan leef je echt onder een steen als je na die mediaoverdosis de link met Michael Jackson niet legtquote:
Dan leef ik onder een steen, of die hele vent kan me niet boeien. Je mag kiezen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop, dan leef je echt onder een steen als je na die mediaoverdosis de link met Michael Jackson niet legt.
Ahh wat liefquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
Goedemorgen mensen!
Gisteren nog even met N. gepraat
Ze zei dat ze hoopte dat het wat zou worden tussen ons, dat ze de hele dag aan me moest denken en me gemist had toen ze in Duitsland was
Het gaat de goede kant op
Mij boeit het ook niet, maar je kan geen krant openslaan, een tv zender opzetten of ze hebben het erover, de hele wereld praat erover en de AT heeft echt wel 1000 topics erover gehad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan leef ik onder een steen, of die hele vent kan me niet boeien. Je mag kiezen.
Je bent niet alleen ik maakte die connectie ook niet. Er zijn gewoon ook mensen die zich wel met boeiende dingen bezig kunnen houdenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan leef ik onder een steen, of die hele vent kan me niet boeien. Je mag kiezen.
Ik lees geen krant, kijk geen tv, zet radio alleen op muziek en weet ook niet wat AT is. Verder ben ik best normaalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet, maar je kan geen krant openslaan, een tv zender opzetten of ze hebben het erover, de hele wereld praat erover en de AT heeft echt wel 1000 topics erover gehad.
Maar het geeft niet hoor.
Ze zal vast wel weten dat hij dood is hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet, maar je kan geen krant openslaan, een tv zender opzetten of ze hebben het erover, de hele wereld praat erover en de AT heeft echt wel 1000 topics erover gehad.
Maar het geeft niet hoor.
Hehe en al die andere sukkels jou maar uitlachenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:46 schreef KudFokker het volgende:
Wat zou dat grappig zijnKF met een relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |