Morgen de eerste oefenpot tegen Devinco 2. Donderdag oefenpot tegen Devinco 1. Zaterdag driekamp bij Activitas, selectie moet nog bekend worden, dus weet niet zeker of ik mee moet gaan donderdag en zaterdag.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:18 schreef Luco het volgende:
Afgelopen weekend 3 wedstrijden gespeeld, ging weer lekker. Gewonnen van Leeuwarden 2 met 16-4 (Na een 11-3 ruststand, eerste score van Leeuwarden was bij 9-0). Daarna verloren van Wordt Kwiek 1 wat al een stuk pittiger was qua wedstrijd. De dag ervoor nog gewonnen van Velocitas.
Morgen oefenen tegen ZKC 2 (reserve 2e klasse) waarna zaterdag de eerste echte test komt: DFD. Hoe gingen jullie oefenwedstrijden/weekenden/kampen?
www.antilopen.nl/competitiequote:Op maandag 24 augustus 2009 17:13 schreef Flappekz het volgende:
Kan iemand me helpen aan de veldindeling voor dit seizoen? Via de knkv-site krijg ik m niet geopend...
Welk model heb jij nu? De eerste of tweede versie?quote:
Waarom wel? Deze zitten prima, en waren goedkoper.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:07 schreef dribbel79 het volgende:
Waarom niet de Pro Intimidate?
De tweede, MD ofzo...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 06:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Welk model heb jij nu? De eerste of tweede versie?
Ze zijn steviger en beterquote:
OKquote:Deze zitten prima, en waren goedkoper.
Wilde al vragen of je een vrouw was (en ooit ook op roze Dita's gelopen hebt)quote:EDIT - en ik vind de corner blitz mooier, maar dat zal mijn laatste argument zijn voor dit soort schoenen
Hehe, roze dita'squote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:58 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ze zijn steviger en beter
[..]
OK
[..]
Wilde al vragen of je een vrouw was (en ooit ook op roze Dita's gelopen hebt)
Heb ze in de junioren gehad, liepen fantastisch...daarna de Adistar Hockey (blauw-zwart), nog fantastischerder!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:00 schreef Flappekz het volgende:
Hehe, roze dita'sBen wel benieuwd hoe je tegenstander erop reageert als je ze als man aan zou trekken
Ik heb 1 jaar dita's gehad, en binnen 2 weken waren al die nopjes aan de zijkant afgebroken....nooit meer die dingen voor mij!
Die 2e ja...super schoen, zit wel een tunnelzool in, iets om wellicht rekening mee te houden...en er zit niet te weinig klittenband bovenopquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:59 schreef Luco het volgende:
Welke van de twee heb je?
Pro Intimidate 2 3/4MD
[ afbeelding ]
Ik overweeg om ze vanuit Amerika te gaan bestellen, mijn huidige schoenen zitten nog goed, maar gaan het niet nog een heel seizoen volhouden. Kan ik die nieuwe net zo goed nu bestellen. Zitten ze true to size?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:35 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Die 2e ja...super schoen, zit wel een tunnelzool in, iets om wellicht rekening mee te houden...en er zit niet te weinig klittenband bovenop
Onovertroffen hipheid!! Wat een heerlijke schoenquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:01 schreef Luco het volgende:
Ik overweeg om ze vanuit Amerika te gaan bestellen, mijn huidige schoenen zitten nog goed, maar gaan het niet nog een heel seizoen volhouden. Kan ik die nieuwe net zo goed nu bestellen. Zitten ze true to size?
En dan in deze kleur
MIjn huidige Pro Intimidate's (Dat eerste model) zijn US11, oftewel 45 1/3. Ga ervanuit dat Adidas dat tweede model niet opeens een stuk kleiner laat vallen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:06 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Onovertroffen hipheid!! Wat een heerlijke schoen
Ik heb Asics 45, en deze Adidas 46...je moet dus wel passen!!
Ik heb de selectie van het 3e bij ons overleefd dus speel dit jaar op het veld in de reserve 3e klasse en in de zaal in de reserve 2e klasse.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:44 schreef dribbel79 het volgende:
Vraag: hoe schatten jullie je kansen in in de poule?
1e klasse. Ik vind het niet zo bijzonder, maar het is blijkbaar hoogquote:
Hehequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:32 schreef dribbel79 het volgende:
Van mijn kant gezien (res. 3e klasse) is het eredivisie
Nog nooit van gehoord, maar ik ben dan ook vergeten waar jij speelde...quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:47 schreef Burnie88 het volgende:
Zaterdag begint het inderdaad weer. Ik mag m'n rentree na anderhalf jaar blessureleed nog eens maken in het 1e ook, ben ik erg blij mee en ben nu al zenuwachtig. We moeten tegen SEV (uit Zelhem). Kent iemand die ploeg?
Succes morgen allemaal!
Haha, DWS Kootwijkerbroek (4e klasse).quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:58 schreef Luco het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, maar ik ben dan ook vergeten waar jij speelde...
Waar speelde je ook alweer?
Uitwedstrijd: ze hebben tegenwoordig kunstgras...misschien zijn de aanvals opzetten van bertje van harn (vorige trainer) er inmiddels uit en heeft johan van schoonhoven er een goede ploeg van gemaakt...anders kan je adhv het nummer wat ze seinen (1 tm 4) opmaken wat ze gaan doenquote:Op zondag 6 september 2009 12:16 schreef Burnie88 het volgende:
DWS 1 - SEV 1 10-8
DWS 2 - SEV 2 7-6
2 Minimale overwinningen, maar wel terecht. Vooral bij het 2e was het schijtweer, vandaar de lage score. In ieder geval een lekker begin met 4 punten. Volgende week meteen tegen de titelkandidaat (Hemur Enge).
Pardon? Gerritsen, van Dijk, Roseboom en die knakker van DOS'46 (Naam vergetenquote:Op woensdag 9 september 2009 15:35 schreef NoJokes het volgende:
[...]
Ik ben trouwens een 100% rebounder, moet wel met me 1m90+, schieten gaat me nog niet goed genoeg af vind ik zelf, dus ben druk bezig om daar op te trainen.
Laat even weten wanneer je met de A1 meegaat als je tegen Albatros moet, dan kom ik wel even kijken, volgens mij staan die bij jullie in de poule.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:35 schreef NoJokes het volgende:
Wist niet dat er hier een Korfbal Topic was.
Ik ben 17 jaar oud(over maandje 18) en speel bij VEO(voorburg), dit word mijn 5e seizoen, zat vorig jaar in de A2, dit jaar in de selecties heb ik het helaas net niet gered om naar de A1 te gaan waar ik wel stevig van baalde, dus ik moet het dit jaar nog een jaar in de A2 doen(Buiten 2e klasse, Zaal 1e klasse) tenzij ik goed speel en ik aan het begin van de zaal gewisseld word voor iemand uit de A1.(Buiten Hoofdklasse, Zaal Overgangsklasse). Afgelopen Zaterdag moest ik met de A1 mee naar DSC(Eindhoven) waar ze uiteindelijk 13-4 verloren, ik speelde de laatste 20minuten en heb best goed gespeeld al zeg ik het zelf. Met de A2 hebben we 12-9 verloren van Avanti A2.
Ik ben trouwens een 100% rebounder, moet wel met me 1m90+, schieten gaat me nog niet goed genoeg af vind ik zelf, dus ben druk bezig om daar op te trainen.
Binnen en buiten zelfs. Ik ga elke wedstrijd mee met de A1 als het uitkomt met me eigen wedstrijd en als we tegelijk spelen en de trainers van de A1 denken dat ze er punten kunnen pakken moet ik ook mee. In de A2 hebben we 5 heren dus dat komt altijd wel goed.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer je met de A1 meegaat als je tegen Albatros moet, dan kom ik wel even kijken, volgens mij staan die bij jullie in de poule.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |