En ons eerste moet een keer om 10.10 uur... dat zal ook niet echt kloppen denk ikquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:16 schreef brandsrus het volgende:
Tja er staat niet voor niets dat je het niet in je agenda moet opschrijven en moet wachten tot het definitief wordt op 30 oktober, lezen is ook een vak
Ja klopt, qua tijden kun je dus alles bepalen (voor de thuiswedstrijden dan :p). Hoe het programma nu dus in Sportlink staat zijn de data al wel definitief. Alleen de tijden kunnen nog veranderen. Maar het kan dus wel zijn dat je een keer om 11 of 12 uur 's morgens moet. Wij zitten met onze vereniging ook met meerdere sporten in de zaal, dus af en toe hebben wij maar van 9.00 tot 12.00 de zaal. Moeten het eerste en tweede dan toevallig een thuiswedstrijd dan zullen die dus vroeg gespeeld worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:36 schreef Burnie88 het volgende:
Ik vind het huidige systeem van de KNKV wel handig. In Sportlink kunnen de verenigingen zelf hun ideale thuisprogramma samenstellen, iets wat eerder nooit kon. Aangezien wij met 3 verenigingen in 1 sporthal zitten, zullen we met 3 verenigingen de boel op elkaar moeten afstemmen. Dat vind ik slim/ideaal, hierdoor kan je een optimaal wedstrijdprogramma opstellen.
Wij hebben een eigen hal, dat scheelt echt wel een heel stukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:02 schreef Burnie88 het volgende:
Met meerderen sporten een zaal delen op zaterdagen is echt een crime... Als je moet spelen om een uur of 11 met het 1e is echt achterlijk eigenlijk. Eigenlijk zou een 1e (en 2e) nooit voor 2 uur moeten spelen in mijn ogen. Er zijn zoveel train(st)ers/spelers die 's morgens een team moeten coachen, een wedstrijd moeten fluiten of kantinedienst moeten draaien..
Wat dat betreft ben ik blij dat wij altijd korfballen in de Veluwehal. Er zijn 2 velden en korfbal heeft de meest gunstige tijden gewoon ingehuurd, geen speld tussen te krijgen, zelfs niet de plaatselijke volleybalvereniging wat op het hoogste niveau actief is. Alleen wel jammer dat we nu door het KNKV zijn ingerooster op veld B, wat eigenlijk een te klein veld is voor wedstrijden van senioren. Maar gelukkig kunnen we dat nu dus nog wijzigen
Morgen trouwens de laatste veldwedstrijd van 2009 voor DWS 2, een inhaalwedstrijd tegen Hemur Enge 2. We hebben allebei net zoveel punten, dus zal vast wel spannend worden. Hopen dat het trouwens even droog blijft tot 15.30
Ik denk dat iedere vereniging wel een eigen hal wil hebben, maar de financiën en vooral de bezetting is vaak het probleem. Wij zouden ook graag een eigen hal hebben, maar zolang die hal in de zomermaanden helemaal niet gebruikt wordt, zal er geen gemeente of bank zijn die krediet verstrekt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wij hebben een eigen hal, dat scheelt echt wel een heel stuk
Maarja....verhuren aan andere verenigingen levert meer op, dus echt optimaal gebruiken doen we hem niet, vooral door de weeks.
Ook niet veel, geloof ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:17 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere vereniging wel een eigen hal wil hebben, maar de financiën en vooral de bezetting is vaak het probleem. Wij zouden ook graag een eigen hal hebben, maar zolang die hal in de zomermaanden helemaal niet gebruikt wordt, zal er geen gemeente of bank zijn die krediet verstrekt.
Hoe is dat eigenlijk bij jullie geregeld? Wordt de zaal ook in de zomer gebruikt?
Dankjee, jammer dat jullie verloren hebben! Haha, Devinco en Rood-Wit is nooit zo'n goede match geweest, denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:06 schreef Burnie88 het volgende:
Gefeliciteerd LoveAway! Ik heb in de zomer nog een oefenwedstrijd tegen Devinco 2 gespeeld, toen waren ze wel sportief volgens mij. Maar wel lekker om zo dat geprovoceer te belonen met een verliespartij.
DWS 2 gister verloren met 9-8 van Hemur Enge 2. Ging eigenlijk om de 2e plek, dus wel erg balen dat we verloren hebben. Hele wedstrijd voor/gelijk gestaan, alleen in de laatste 10 minuten waren zij slimmer (het was een hele ervaren team) en dat heeft ons de das om gedaan. Rustand was trouwens 2-1, echt om te janken. Gelukkig de 2e helft mooi korfbal gespeeld (op een enorm slechte grasmat vanwege de regen) maar helaas dus niet gewonnen. Nu lekker de zaal in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |