abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 08:34:43 #251
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_73973471
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:16 schreef brandsrus het volgende:
Tja er staat niet voor niets dat je het niet in je agenda moet opschrijven en moet wachten tot het definitief wordt op 30 oktober, lezen is ook een vak
En ons eerste moet een keer om 10.10 uur... dat zal ook niet echt kloppen denk ik
Na ja, dan wachten het officiele programma wel af.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_73982019
Ik vind het huidige systeem van de KNKV wel handig. In Sportlink kunnen de verenigingen zelf hun ideale thuisprogramma samenstellen, iets wat eerder nooit kon. Aangezien wij met 3 verenigingen in 1 sporthal zitten, zullen we met 3 verenigingen de boel op elkaar moeten afstemmen. Dat vind ik slim/ideaal, hierdoor kan je een optimaal wedstrijdprogramma opstellen.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_73982265
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:36 schreef Burnie88 het volgende:
Ik vind het huidige systeem van de KNKV wel handig. In Sportlink kunnen de verenigingen zelf hun ideale thuisprogramma samenstellen, iets wat eerder nooit kon. Aangezien wij met 3 verenigingen in 1 sporthal zitten, zullen we met 3 verenigingen de boel op elkaar moeten afstemmen. Dat vind ik slim/ideaal, hierdoor kan je een optimaal wedstrijdprogramma opstellen.
Ja klopt, qua tijden kun je dus alles bepalen (voor de thuiswedstrijden dan :p). Hoe het programma nu dus in Sportlink staat zijn de data al wel definitief. Alleen de tijden kunnen nog veranderen. Maar het kan dus wel zijn dat je een keer om 11 of 12 uur 's morgens moet. Wij zitten met onze vereniging ook met meerdere sporten in de zaal, dus af en toe hebben wij maar van 9.00 tot 12.00 de zaal. Moeten het eerste en tweede dan toevallig een thuiswedstrijd dan zullen die dus vroeg gespeeld worden.
Daarnaast zijn de tijden toch al wel aardig richtinggevend, aangezien de bond door krijgt van de vereniging welke uren de zaal beschikbaar is voor wedstrijden. De bond heeft de wedstrijden dus ook zo ingedeeld zoals zij denkt dat het het handigst is (staat het 1e of 2e een keer om 12 uur op het programma, dan zal dit er dus waarschijnlijk mee te maken hebben, dat die zaal niet op een later tijdstip beschikbaar is).
pi_73989963
Met meerderen sporten een zaal delen op zaterdagen is echt een crime... Als je moet spelen om een uur of 11 met het 1e is echt achterlijk eigenlijk. Eigenlijk zou een 1e (en 2e) nooit voor 2 uur moeten spelen in mijn ogen. Er zijn zoveel train(st)ers/spelers die 's morgens een team moeten coachen, een wedstrijd moeten fluiten of kantinedienst moeten draaien..

Wat dat betreft ben ik blij dat wij altijd korfballen in de Veluwehal. Er zijn 2 velden en korfbal heeft de meest gunstige tijden gewoon ingehuurd, geen speld tussen te krijgen, zelfs niet de plaatselijke volleybalvereniging wat op het hoogste niveau actief is. Alleen wel jammer dat we nu door het KNKV zijn ingerooster op veld B, wat eigenlijk een te klein veld is voor wedstrijden van senioren. Maar gelukkig kunnen we dat nu dus nog wijzigen

Morgen trouwens de laatste veldwedstrijd van 2009 voor DWS 2, een inhaalwedstrijd tegen Hemur Enge 2. We hebben allebei net zoveel punten, dus zal vast wel spannend worden. Hopen dat het trouwens even droog blijft tot 15.30
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:08:05 #255
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_73990150
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:02 schreef Burnie88 het volgende:
Met meerderen sporten een zaal delen op zaterdagen is echt een crime... Als je moet spelen om een uur of 11 met het 1e is echt achterlijk eigenlijk. Eigenlijk zou een 1e (en 2e) nooit voor 2 uur moeten spelen in mijn ogen. Er zijn zoveel train(st)ers/spelers die 's morgens een team moeten coachen, een wedstrijd moeten fluiten of kantinedienst moeten draaien..

Wat dat betreft ben ik blij dat wij altijd korfballen in de Veluwehal. Er zijn 2 velden en korfbal heeft de meest gunstige tijden gewoon ingehuurd, geen speld tussen te krijgen, zelfs niet de plaatselijke volleybalvereniging wat op het hoogste niveau actief is. Alleen wel jammer dat we nu door het KNKV zijn ingerooster op veld B, wat eigenlijk een te klein veld is voor wedstrijden van senioren. Maar gelukkig kunnen we dat nu dus nog wijzigen

Morgen trouwens de laatste veldwedstrijd van 2009 voor DWS 2, een inhaalwedstrijd tegen Hemur Enge 2. We hebben allebei net zoveel punten, dus zal vast wel spannend worden. Hopen dat het trouwens even droog blijft tot 15.30
Wij hebben een eigen hal, dat scheelt echt wel een heel stuk

Maarja....verhuren aan andere verenigingen levert meer op, dus echt optimaal gebruiken doen we hem niet, vooral door de weeks.
Ik ben van pindavlees
pi_73990457
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:08 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Wij hebben een eigen hal, dat scheelt echt wel een heel stuk

Maarja....verhuren aan andere verenigingen levert meer op, dus echt optimaal gebruiken doen we hem niet, vooral door de weeks.
Ik denk dat iedere vereniging wel een eigen hal wil hebben, maar de financiën en vooral de bezetting is vaak het probleem. Wij zouden ook graag een eigen hal hebben, maar zolang die hal in de zomermaanden helemaal niet gebruikt wordt, zal er geen gemeente of bank zijn die krediet verstrekt.

Hoe is dat eigenlijk bij jullie geregeld? Wordt de zaal ook in de zomer gebruikt?
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 17:22:01 #257
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_73990594
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 17:17 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Ik denk dat iedere vereniging wel een eigen hal wil hebben, maar de financiën en vooral de bezetting is vaak het probleem. Wij zouden ook graag een eigen hal hebben, maar zolang die hal in de zomermaanden helemaal niet gebruikt wordt, zal er geen gemeente of bank zijn die krediet verstrekt.

Hoe is dat eigenlijk bij jullie geregeld? Wordt de zaal ook in de zomer gebruikt?
Ook niet veel, geloof ik
Ik ben van pindavlees
pi_74040971
Jaaaa, gisteren gewonnen van de koploper met 9-6!!

Devinco 2 dacht van te voren echt dat ze wel even zouden winnen (sja, ze hadden alles ook nog gewonnen, dus waarom dan niet van de nummer laatst), maar dat viel dus even tegen. Ze hadden echt ontzettend vervelende supporters bij zich, en alleen daarom wilden we al winnen (die supporters waren heel provocerend naar ons toe). We stonden in de rust met 4-5 achter, maar wisten gewoon dat we moeten kunnen winnen.

Dus uiteindelijk na een super balen begin, de laatste 2 van de 7 wedstrijden toch nog gewonnen!
pi_74042717
Gefeliciteerd LoveAway! Ik heb in de zomer nog een oefenwedstrijd tegen Devinco 2 gespeeld, toen waren ze wel sportief volgens mij. Maar wel lekker om zo dat geprovoceer te belonen met een verliespartij .

DWS 2 gister verloren met 9-8 van Hemur Enge 2. Ging eigenlijk om de 2e plek, dus wel erg balen dat we verloren hebben. Hele wedstrijd voor/gelijk gestaan, alleen in de laatste 10 minuten waren zij slimmer (het was een hele ervaren team) en dat heeft ons de das om gedaan. Rustand was trouwens 2-1, echt om te janken. Gelukkig de 2e helft mooi korfbal gespeeld (op een enorm slechte grasmat vanwege de regen) maar helaas dus niet gewonnen. Nu lekker de zaal in!
pi_74086542
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:06 schreef Burnie88 het volgende:
Gefeliciteerd LoveAway! Ik heb in de zomer nog een oefenwedstrijd tegen Devinco 2 gespeeld, toen waren ze wel sportief volgens mij. Maar wel lekker om zo dat geprovoceer te belonen met een verliespartij .

DWS 2 gister verloren met 9-8 van Hemur Enge 2. Ging eigenlijk om de 2e plek, dus wel erg balen dat we verloren hebben. Hele wedstrijd voor/gelijk gestaan, alleen in de laatste 10 minuten waren zij slimmer (het was een hele ervaren team) en dat heeft ons de das om gedaan. Rustand was trouwens 2-1, echt om te janken. Gelukkig de 2e helft mooi korfbal gespeeld (op een enorm slechte grasmat vanwege de regen) maar helaas dus niet gewonnen. Nu lekker de zaal in!
Dankjee, jammer dat jullie verloren hebben! Haha, Devinco en Rood-Wit is nooit zo'n goede match geweest, denk ik Afgelopen seizoen moest ons 1e een beslissingswedstrijd (om te beslissen wie er een degradatiewedstrijd moest spelen) tegen Devinco 1. Zij dachten van te voren dat ze al veilig waren, er hadden zelfs al spelers afscheid genomen, en (eigenlijk een beetje tegen de verwachting in) won Rood-Wit best wel heel makkelijk. Dat vonden zij niet echt leuk (begrijpelijk).

Maarrr, nu inderdaad eindelijk de zaal in! En hopelijk voor mij; eindelijk weer hele wedstrijden spelen!
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:13:03 #261
164283 Luco
Buongiorno!
pi_74089599
Lekker de zaal weer in deze week !
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_74090477
Net in de zaal met de nieuwe selectie getraind, ging echt lekker, wat hou ik toch van de zaal.
''Heb je geen zicht meer op je ballen, dan is het tijd om af te vallen''
pi_74217309
En het programma is definitief! Vallen de tijden nog een beetje mee?

Beetje jammer, ons 1e is bij Noord ingedeeld en wij gewoon bij Oost. Aangezien we een kleine selectie hebben van 1 en 2 zullen we vooral bij de uitwedstrijden vaak problemen hebben. Mensen van het 2e zullen dan als reserve mee moeten richting Friesland en daardoor hebben wij weer te weinig mensen over voor onze eigen wedstrijden (richting Harderwijk/Putten/Ermelo enz).
We hadden wel aangevraagd of we zoveel mogelijk naar dezelfde tegenstanders konden (hadden daar ook al toezegging van), maar dus toch niet gelukt..
pi_74219925
Lekker handig voor jullie LoveAway...

Nou, ik kan absoluut niet vrolijk worden van het programma. Op zich zijn de wedstrijden van de selectie 1 + 2 wel aardig ingepland, maar de rest... Ik kan de helft van de wedstrijden van me eigen team (C1) niet coachen. De andere coach van de C1, die in de A1 speelt, moet vaak ook tegelijkertijd spelen. Dus dat wordt nog een hoop heisa. En dan heb ik het nog niet gehad over de overige jeugdteams die allemaal trainers hebben vanuit de selectie.

Nog zoiets; nu zijn er al een heleboel wedstrijden gepland op 7 november. Had ook niemand rekening gehouden volgens mij. Nu zijn er talloze trainingskampen, uitjes, enz. geregeld.

2 Klotetijden trouwens voor DWS 2: Een keer om 20.30 tegen Dindoa en een keer om 20.45 tegen Telstar.

Moet zeggen dat ik al wel enorm zin heb in de zaalwedstrijden
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 12:32:21 #265
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_74219997
Ik speel in een poule van 7. Van de 6 tegenstanders komen er 5 uit de buurt (Den Haag 3x, Leiden, Zoetermeer). Alleen DKV Ijmuiden is best ver weg.

12 wedstrijdjes dus maar. De eerste is pas op 29 november, dan hebben sommige ploegen in de poule er al 3 wedstrijden op zitten
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:03:29 #266
236410 MaleDuck
pi_74221060
Bij ons is het erg vooruit gegaan! Met coachen mis ik maar 2 wedstrijden, dus dat valt alles mee! Wel weer een paar keer 's avonds laat, maar ja dat hoort bij de zaal. 1 keer kan ik een hele dag naar Zeeland, omdat ik er eerst moet coachen en daarna moet spelen, dus dat is wel goed geregeld.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:21:03 #267
164283 Luco
Buongiorno!
pi_74221696
Zo, mijn programma ook maar eens bekeken, 1 avondwedstrijd, 2 rond half 7 en de rest tussen 1300 en 1700hr. Ik ben tevreden .
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:02:34 #268
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_74230957
Ah, programma is bekend? Vanavond ff checken dan.
Ik weet op voorbaat al dat er een zaterdag in november, en 2 in december zijn dat ik niet kan spelen. Meetings, Feestjes, werken. etc
  maandag 2 november 2009 @ 09:33:22 #269
236410 MaleDuck
pi_74306798
Afgelopen zaterdag moest ons eerste (speelt overgangsklasse) een oefenwedstrijd tegen een Engelse ploeg uit de Premier League (hoogste klasse in Engeland), dus ik verwachtte wel een leuke pot, maar het blijkt dat het Engelse korfbal echt niets voorsteld. Ons eerste won met 24-15. Er werd met schotklok gespeeld en dat was wel een verbetering. Het is leuker om te zien op deze manier.
  maandag 2 november 2009 @ 12:17:02 #270
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_74311576
Zo, net terug van een weekje Lanzarote en vanavond oefenen tegen Animo 2, yeah...dat wordt een hel
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  maandag 2 november 2009 @ 12:51:01 #271
50237 dribbel79
pi_74312538
Ben ik trouwens de enige met een falende KNKV gadget????
pi_74313920
Die van mij doet het wel dribbel, maar misschien dat he zaalprogramma nog wat problemen geeft ofzo?

Komend weekend een trainingsweekend in Ommen. Eerst wat trainen, daarna naar AKC (toernooi met Dalto, OVVO en AKC), daarna het 1e tegen UNI 1 (wie kent ze?) en daarna nog een training voor 2. Wel een leuk programma dus.

Heb al goed zin in de competitie. Laat 14 november maar komen.
pi_74335381
Zaterdag tegen die Belgen gespeeld. Ze waren beter dan ik had verwacht ze waren technische heel goed en schoten veel raak, ook van (zeer)grote afstand, alleen fysiek waren het wel een stel watjes. Uiteindelijk 22-15 verloren, heb er 1 gescoord. Vandaag oefenwedstrijdje gespeeld tegen KVS A2, met onze A2. Echt een kut wedstrijd we hebben ook met 3 punten verschil verloren(weet de score niet precies) Morgen met de A1 tegen Phoenix A1 voor de HC Cup. Waarschijnlijk speel ik de hele wedstrijd aangezien 1 speler uit de A1 toetsweek heeft. Woensdag voor de HC cup tegen Meervogels A1 en dan maar eens kijken of ik goed genoeg gespeeld heb om een plekje in de A1 gekregen te hebben.
''Heb je geen zicht meer op je ballen, dan is het tijd om af te vallen''
  dinsdag 3 november 2009 @ 08:36:15 #274
50237 dribbel79
pi_74339875
Er gigantisch afgeschoten door Animo 2, al had ik ze beter verwacht...jammer is wel dat ik woensdag een oud Arena speler (die nu bij Animo speelt) ga helpen verhuizen
  dinsdag 3 november 2009 @ 09:47:43 #275
164283 Luco
Buongiorno!
pi_74341143
Te horen gekregen van de coach van 1 heel hard overwoog me in 1 te zetten, maar me verdedigend nog niet stabiel genoeg vindt. Zei wel dat ik als een beer aan het spelen was op dit moment. Och ja, niks aan te doen. Mag wel meedraaien in het voorbereidingsprogramma van 1, wat inhoudt dat ik morgen bij 1 meedraai, donderdag bij 2, en vervolgens zaterdag idem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')