..eh nee niet echt. PKC bij Dalto in de poule, dat wordt zeker herrie!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:06 schreef Burnie88 het volgende:
En hier gaan we vrolijk verder...
Iedereen tevreden met de veldindeling voor het volgende seizoen?
Lijkt me wel een leuke indeling. Paar leuke tegenstanders er tussen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:51 schreef Luco het volgende:
Mwha, wij hadden het erger kunnen treffen met ROG 2.
Hoe kan dat dan? En waar speel je?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:37 schreef Flappekz het volgende:
Hehe. Word je dit seizoen als 4e team heel makkelijk kampioen in de reserve tweede klasse....Mag je met exact hetzelfde team volgend jaar als 5e in de reserve 3e klasse gaan ballen!
Wel lekker dichtbij allemaal...
Ik speel bij Eibernest/Vrolijk, met een vriendenteam in het vierde. Maar nu willen ze bij mn cluppie een selectie 3/4 gaan maken, wat gaat betekenen dat wij dus het 5de worden. Vandaarquote:
Nee, ROG 1 speelde afgelopen seizoen ook in de 1e klasse. Eigenlijk steeds nipt verloren van CSL, Oerterp en Thrianta, volgend seizoen tijd voor verandering daarin!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:10 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke indeling. Paar leuke tegenstanders er tussen.
Jullie 1e heeft ook een vrij zware loting. Of komt ROG 1 uit de overgangsklasse?
Haha inderdaad. ROG 1 gaat het denk ik wel lastig krijgen tegen DFD, die komen wel uit de OK dacht ik.. Heb ze eens zien spelen hier in de zaal, erg goeie ploeg met een hele goeie (oude en ervaren) heer.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:37 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, ROG 1 speelde afgelopen seizoen ook in de 1e klasse. Eigenlijk steeds nipt verloren van CSL, Oerterp en Thrianta, volgend seizoen tijd voor verandering daarin!
Van Rheden inderdaad net ver zat naar Kampen. Wel een mooie tegenstander natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:32 schreef dribbel79 het volgende:
Leuk, promoveren, maar om nou vrolijk te worden van uitwedstrijden in kampen en Wierden...
(R3i, Arena 2)
Oke dan, haha, dat wordt dus keihard ownen volgend seizoen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik speel bij Eibernest/Vrolijk, met een vriendenteam in het vierde. Maar nu willen ze bij mn cluppie een selectie 3/4 gaan maken, wat gaat betekenen dat wij dus het 5de worden. Vandaar
Ik heb de geruchten wel vaker gehoord, maar voor zover ik weet gebeurt er momenteel nix concreets. Al zou het voor het Haagse korfbal wel goed zijn.....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:40 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Oke dan, haha, dat wordt dus keihard ownen volgend seizoen.
Gaat Eibernest nog fuseren met enkele andere Haagse clubs trouwens? (Die Haghe ofzo?) Ik las daarover laatst een artikeltje.
En vanaf Rhenen helemaalquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:39 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Van Rheden inderdaad net ver zat naar Kampen. Wel een mooie tegenstander natuurlijk.
Beetje jammerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
En vanaf Rhenen helemaal
Maar idd mooie duels ja
Ach, ik verwacht dit seizoen niet zoveel meer van DFD, speelde afgelopen jaren leuk korfbal, maar ik denk niet dat ze in deze poule kampioen worden. Ik denk dat Oerterp en Thrianta de titelfavorieten zijn. Oerterp zal het dit jaar zonder trainer Mike moeten doen die naar Nic vertrok, dus dat zal wel even wennen zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:38 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Haha inderdaad. ROG 1 gaat het denk ik wel lastig krijgen tegen DFD, die komen wel uit de OK dacht ik.. Heb ze eens zien spelen hier in de zaal, erg goeie ploeg met een hele goeie (oude en ervaren) heer.
Ik ben van plan die ook te kopen zodra mijn Intimidate's op zijn. Zoals dat er nu uit ziet is dat vrij snel. Hoe vallen ze?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:12 schreef dribbel79 het volgende:
Oz, ben blij met m'n nieuwe schoenen, de Adidas Pro Intimidate 2 MD.
Moeste er wel voor van Veenendaal naar Enschede (Ultimate Sports), maar super service, super relaxte gast en super geholpen!!
De 29e eerst nog ff op vakantie en dan naar de voorbereiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |