quote:Op zondag 5 juli 2009 23:55 schreef Noli. het volgende:
Wij hebben hier ook weer wat..
Tessel probeert dus al vanaf haar geboorte dit (en boos worden dat het haar niet lukt!):
[ afbeelding ]
(ook erg handig met verschonen en badderen)
En dit doet ze dus al vanaf haar geboorte wanneer je haar op haar buik legt:
Ze is dan voornamelijk errrrg gefrustreerd dat het niet lukt omdat haar armpjes schijnbaar niet willen wat zij wil maar komt uiteindelijk toch echt wel íets voor uit.
Ja ik heb een draagdoek, maar die hadden we gister even gebruikt als hangmatje in de box, en toen lekte net zijn luier doorquote:Op maandag 6 juli 2009 10:09 schreef Kleurdoos het volgende:
En Tessie idd.. Graeme wil vast mamaknufs als t niet zo warm is daar zou ik m lekker in de draagdoek hangen (die heb je toch?)
Ze is niet aan de lichte kant, ze is gewoon lekker slank.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:54 schreef texelonia het volgende:
Oh uitgeprinte bv-curves vind ik wel een goed idee! Ga ik de volgende keer ook doen, gewoon voor de zekerheid. Ze deed ook niet echt moeilijk hoor. Ze zei alleen dat we het in de gaten moesten houden. En ze zei ook al dat het kon komen door het weinige drinken op de opvang. En ook dat als je d'r benen en billen zag je niet zou denken dat ze aan de lichte kant was
En verder zie ik het wel. Zolang Hannah tevreden is ben ik het ook
Succes met de schoonmaakquote:Op maandag 6 juli 2009 17:04 schreef Kleurdoos het volgende:
hier is net de poepbom weer afgegaan, allejeumig.. dikke gele drab
Ik ben dan ook vanaf gisteravond pas echt begonnen he.. hiervoor heeft ze 2 broccoliroosjes en een blokje courgette gehad in twee weken. gisteravond heeft ze flink wat broccoli naar binnen gewerkt en net mijn zelfgemaakte banaan/appel/meloenhap die gooi ik bij r oma in de vriezer..hoeft die niet te rapleyén..omdat het voor mij niet echt een must is.. en voor ons lekker snel af en toe dus ik heb gelijk een liter gemaakt..quote:Op maandag 6 juli 2009 17:06 schreef Bass-Miss het volgende:
Hier is het niet eens geel meer. Ze eet echt goed.
Benieuwd of ze nu gaat vermageren, groenten en fruit lijkt me toch minder spekjes te geven dan vette melk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |