Een jaar geleden braken om half 1 's nachts mijn vliezen, de eerste 5cm ontsluiting ging snel. De laatste 5cm daarentegen minder snel. Evengoed een bevalling van begin tot eind zo'n kleine 12 uur. Een ruime 14 uur sneller dan mijn eerste bevalling.
Ons kleine vent woog 4610 gram bij de geboorte, moest 5 dagen in het ziekenhuis blijven met een AB-kuur om een infectie uit te sluiten.
6 Juli thuis. Ons gezin, compleet.
Koen, 3 dagen oud, en toen al een linke loetje
![]()
En nu zijn we een jaar verder. Weegt Koen zo'n 9.5 kilo, is zo'n 78 cm. Loopt langs de tafels. Staat af en toe zelfs los. Geeft kusjes, kan met een rietje drinken, smijt met zijn speelgoed. Als je nee zegt, trekt hij zijn pruillip en begint heel zielig te piepen. Zwaait naar papa, naar zijn grote broer, naar mama maar zwaait vooral als hij bij de vensterbank staat.

Mijn vrolijke man, is geen baby meer maar een dreumes. Tijd om door te gaan naar het volgende topic. Bedankt voor jullie steun en toeverlaat, jullie lieve reacties, jullie advies en vooral gezellige geklets over van alles en nog wat. Ik blijf gewoon lekker meelezen en zal vast ook wel een reactie posten.
Tot in het volgende topic!!
![]()
Tot nu toe meer lol met de ballon dan met zijn kadootje