abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:52:20 #76
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_70530121
Goed hoor vicky dat je de kinderarts belt!

Diaan, geweldig dat filmpje!

LL, ook zo'n geweldig filmpje, Koen die loopt!

Hier een mannetje dat vanavond dat we thuis kwamen alleen maar kon huilen, als je hem even neer legde begon hij weer te huilen. En op een gegeven moment als hij lekker bij ons zat, huilde hij ook. Het begon een beetje pieperig/mopperig en het werd ineens een soort honger huiltje, dus hem bloemkool gegeven, dat ging wel redelijk. Ik was aan het koken en W. roept me: is hij zo ineens in slaap gekukelt (combi denk ik achteraf van honger en moe). Toen lekker gaan slapen na toch nog wat mopperig en hopelijk is het morgen weer over...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_70533035
Goed zo Koen
Lotte deed het ook 2 dagen voor haar verjaardag

Gefeliciteerd Koen
En LovelyLady gefeliciteerd met je kleine dreumes niet teveel huilen vandaag hoor
pi_70536295
Ach Vicky Hopelijk kan de kinderarts wat voor jullie doen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 1 juli 2009 @ 08:28:43 #79
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70536691
Wat vervelend Marie79. Joep was gisteren ook niet zo blij, ik weet niet wat het was. Huilen, jengelen, mopperen. Op schoot, knuffelen, in de box, beestjes kijken. .... niets was leuk . Vannacht om 03.30 klaar wakker en niet meer willen slapen, dus even bij mij in bed... ja dat was wel leuk, maar slapen ho maar Toen ben ik om 06.15 opgestaan en heeft ie gegeten en om 07.00 heeft ie me toch voor het eerst flink zitten lachen Echt helemaal blij! Zo lief. Toen hebben we even gespeeld en nu ligt ie in bed.

Vicky en Tess Hoop dat de kinderarts kan helpen.
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 1 juli 2009 @ 08:41:47 #80
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70536895
Correctie.. alweer wakker die jongen.
pi_70537502
Een jaar geleden braken om half 1 's nachts mijn vliezen, de eerste 5cm ontsluiting ging snel. De laatste 5cm daarentegen minder snel. Evengoed een bevalling van begin tot eind zo'n kleine 12 uur. Een ruime 14 uur sneller dan mijn eerste bevalling.

Ons kleine vent woog 4610 gram bij de geboorte, moest 5 dagen in het ziekenhuis blijven met een AB-kuur om een infectie uit te sluiten.
6 Juli thuis. Ons gezin, compleet.
Koen, 3 dagen oud, en toen al een linke loetje

En nu zijn we een jaar verder. Weegt Koen zo'n 9.5 kilo, is zo'n 78 cm. Loopt langs de tafels. Staat af en toe zelfs los. Geeft kusjes, kan met een rietje drinken, smijt met zijn speelgoed. Als je nee zegt, trekt hij zijn pruillip en begint heel zielig te piepen. Zwaait naar papa, naar zijn grote broer, naar mama maar zwaait vooral als hij bij de vensterbank staat.
Mijn vrolijke man, is geen baby meer maar een dreumes. Tijd om door te gaan naar het volgende topic. Bedankt voor jullie steun en toeverlaat, jullie lieve reacties, jullie advies en vooral gezellige geklets over van alles en nog wat. Ik blijf gewoon lekker meelezen en zal vast ook wel een reactie posten.
Tot in het volgende topic!!

Tot nu toe meer lol met de ballon dan met zijn kadootje
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:24:23 #82
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70537549
Die eerste foto Proficiat Koen!
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:30:08 #83
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_70537680
Koen gefeliciteeeerd!

Vicky hoe is het nu met Tess? Heeft ze vannacht een beetje geslapen?
pi_70537761
Koen 1 jaar! en nog steeds een snoepie
gefeliciteerd!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70538008
Gefeliciteerd met Koen. Wat een lieve foto´s
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70538142
LL gefeliciteerd, tof verhaal
Wat zijn ze al weer groot hè?
pi_70538191
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:47 schreef freecell het volgende:
LL gefeliciteerd, tof verhaal
Wat zijn ze al weer groot hè?

Die van jou schiet ook al op
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 juli 2009 @ 09:57:05 #88
147316 crew  DJMO
#trut
pi_70538373
gefeliciteerd LL & Koen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_70538423
LL gefeliciteerd!
pi_70538900
Graeme is gister geslaagd voor de gehoortest! Helemaal opgelucht natuurlijk, ik vond het toch wel vervelend dat het de eerste x niet goed ging.. Hij vond het zelf alleen echt niet zo leuk volgens mij, toen die mevrouw eindelijk dat dingetje in zn oortje gefrot had, draaide hij zo zn hoofdje om, en daarna ging ie lawaai lopen maken. Ze moest wel 3 x de test afbreken, maar toen hij eindelijk stil bleef liggen, ging het helemaal goed dus
pi_70538980
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:49 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Die van jou schiet ook al op
Ja!
Eng hoor
pi_70539354
Watermeloen mag Tyler dat? lijkt me wel. En zo grappig, hij ligt in de box en kan net met zijn voetjes de mobile aan en uit schoppen. Hij vind het maar vreemd.
pi_70539448
Watermeloen mag gewoon rond de 6 maanden hoor
pi_70539717
Seb zat gisteren op het KDV buiten in zijn romper te midden van allemaal andere kindjes het speelgoed van zijn buurman af te pakken Toen hebben ze hem een ander speeltje gegeven. Dat pakte een meisje van 1 af maar gaf het daarna weer terug, 'hier jij hebben' zei ze Zo leuk dat samen spelen. En toen ik kwam en tegen hem begon te praten ging hij schaterlachen
pi_70539831
Gefeliciteerd LL en Koen!
Fijne dag vandaag. En wat zit hij al lekker met die ballon te spelen.

Graeme, wat fijn dat het goed ging met die test!

Vicky, hoe is het nu? Goed dat je naar de KA en HA gaat met Tess. Ik hoop dat er snel verbetering komt voor je mooie meisje.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70539969
Wat lief Estrys

En even een poepvraagje , Graeme lijkt echt wel veel moeite te hebben met poepen, hij is dan echt heel erg aan het persen en hij doet er ook echt wel lang over (een kwartier ofzo), met kreunen en zelfs een beetje huilierig. Is dat normaal voor baby´s, of heeft hij er echt last van? (ben echt een n00b )
pi_70539980
gefeliciteerd LL! En Koen natuurlijk
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:54:39 #98
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_70539990
Vicky, jeetje wat balen zeg. HOpelijk kun je snel bij de kinderarts terecht!!

Tessie, wat fijn dat Graeme geslaagd is voor de hoortest nu

LL, van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Koen en een hele gezellige en leuke dag toegewenst!!

Marie, hoe gaat het vandaag met Maarten?

Seb, lief hoor

Lennon drinkt trouwens weinig met dit weer, maar slaapt wel goed, vanmorgen zelfs tot 7:10 uur... dus zal wel even geen behoefte hebben aan zn fles. Zn halve groentepotje heeft hij gisteren wel helemaal opgegeten...
Make love, not war ☮
pi_70540008
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:53 schreef tessie het volgende:
Wat lief Estrys

En even een poepvraagje , Graeme lijkt echt wel veel moeite te hebben met poepen, hij is dan echt heel erg aan het persen en hij doet er ook echt wel lang over (een kwartier ofzo), met kreunen en zelfs een beetje huilierig. Is dat normaal voor baby´s, of heeft hij er echt last van? (ben echt een n00b )
Dat is wel normaal denk ik hoor, het moet allemaal ook een beetje op gang komen natuurlijk.
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:01:53 #100
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70540198
tessie, als het echt niet lukt wil een klein beetje poeren met een thermometer wel es helpen om het op gang te brengen (don't ask...)
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')