Hier dus ook, hij draait wel naar links... als daar licht is of geluid, maar uit zichzelf draait ie naar rechts. Ik vraag het maandag wel even bij het CB. Gisteren zijn mijn schoonmaakster trouwens dat hij een navelbreuk heeft... daar heeft het CB noch de kinderarts iets van gezegd!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:28 schreef Vicky het volgende:
hihi lekker toch Kleurdoos!
Seilram, ik probeer Tess d'r hoofd ook steeds te draaien, maar dat gaat met een hoop gepiep gepaard.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:30 schreef seilram het volgende:
[..]
Hier dus ook, hij draait wel naar links... als daar licht is of geluid, maar uit zichzelf draait ie naar rechts. Ik vraag het maandag wel even bij het CB. Gisteren zijn mijn schoonmaakster trouwens dat hij een navelbreuk heeft... daar heeft het CB noch de kinderarts iets van gezegd!
dat hebben ze me vroeger ook wel eens verteld.. als je een muntje op je navel plakt/legt krijg je een diepe navelquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je kan er trouwens 50 cent opplakkenze zeggen dat t werkt
Lianne heeft van het vliegen weinig meegekregen (ze heeft 2,5 van de 3 uren geslapen) en dat andere halfuurtje heeft aan de borst gelegen dus dat ging prima! Het varen vond ze erg leuk, de boot schommelde haar heerlijk in slaap, dus ze sliep daar lekkerder dan thuis!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:20 schreef Raissa het volgende:
Wat lekker zweefvliegje! Hoe vond Lianne het?
Misschien moet je haar smerenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:28 schreef Vicky het volgende:
Seilram, ik probeer Tess d'r hoofd ook steeds te draaien, maar dat gaat met een hoop gepiep gepaard.
zal vanavond de WD40 ff zoekenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:45 schreef Estrys het volgende:
[..]
Misschien moet je haar smeren
ik mag zo mijn krentenbolletje weer ophalen![]()
dat lukt me wel. We hebben naruurlijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:39 schreef Jelief het volgende:
Ennuh hou je poot stijf dat je snel een afspraak wilt hè! Goed aangeven dat je er doorheen zit! Een beetje kinderarts luistert naar de intuitie van een moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |