abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:24:30 #51
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70514240
Slaapt ze s'nachts wel? want ik ben nu dus bang dat Joep vannacht geen oog dicht doet...
Niet mieten! Door gieten!
pi_70514267
ze slapt op de vooravond redelijk goed.. meestal 2 uurtjes en dan 's anchts gaat het ok wel goed.. alleen na de nachtfles wil ze niet altijd slapen.
denk dat ze nu gewoon helemaal totalloss is van het huilen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70514289
ghe ik had bv over en wilde het niet weggooien dus heb er een liga eerste stap (4-6 mnd gluten,koemelk en kippeneivrij, dat dan weer wel (vergeet de suikers en glucosestroop niet ) in verkruimeld.
wat een succes...ze dook zowat in r bakje
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:27:33 #54
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70514314
Arme Tess... zielig is dat zeg, zoveel verdriet...

Joep heeft trouwens ook een aardige voorkeurshouding. Zijn hoofd gaat automatisch naar rechts. Ik deed hem net in kangaroehouding in de doek en hij wil zijn hoofd gewoon niet eens naar links! Dan begint ie toch te krijsen.... terwijl hij in bed ook weleens met zijn hoofd naar links ligt, wel meer met zijn hoofd naar rechts dat wel.
pi_70514341
hihi lekker toch Kleurdoos!

Seilram, ik probeer Tess d'r hoofd ook steeds te draaien, maar dat gaat met een hoop gepiep gepaard.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:30:20 #56
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_70514381
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:28 schreef Vicky het volgende:
hihi lekker toch Kleurdoos!

Seilram, ik probeer Tess d'r hoofd ook steeds te draaien, maar dat gaat met een hoop gepiep gepaard.
Hier dus ook, hij draait wel naar links... als daar licht is of geluid, maar uit zichzelf draait ie naar rechts. Ik vraag het maandag wel even bij het CB. Gisteren zijn mijn schoonmaakster trouwens dat hij een navelbreuk heeft... daar heeft het CB noch de kinderarts iets van gezegd!
pi_70514411
heel veel babies hebben een navelbreukje. Amber had er ook eentje, si vanzelf overgegaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70514433
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:30 schreef seilram het volgende:

[..]

Hier dus ook, hij draait wel naar links... als daar licht is of geluid, maar uit zichzelf draait ie naar rechts. Ik vraag het maandag wel even bij het CB. Gisteren zijn mijn schoonmaakster trouwens dat hij een navelbreuk heeft... daar heeft het CB noch de kinderarts iets van gezegd!

heb je een foto van zijn navel?
Elin had heel even een breukje toen hebben ze m aangestipt..maar dat stelde weinig voor.. je kan er trouwens 50 cent opplakken ze zeggen dat t werkt
pi_70514456
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:32 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

je kan er trouwens 50 cent opplakken ze zeggen dat t werkt
dat hebben ze me vroeger ook wel eens verteld.. als je een muntje op je navel plakt/legt krijg je een diepe navel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70514482
heeft mn ma ook bij mij gedaan..en blijkbaar heeft t gewerkt
pi_70514595
Kan me wel voorstellen dat de muntjes toen wij nog klein waren, een andere samenstelling hadden dan nu... Dus wat vroeger hielp, misschien nu niet meer helpt.
Hoewel je je kan afvragen in hoeverre "helpen" het juiste woord is, want meestal gaat het dan toch om de aanwezigheid van zware metalen in zo'n muntje en dat blijkt achteraf toch niet zo heel erg goed voor je lijf te zijn...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70514738
Gaat het er bij het muntje niet om dat het er voor zorgt dat er niets uit het gaatje kan puilen zodat het gaatje de kans krijgt om dicht te groeien?
pi_70515203
Nog steeds niet bijgelezen (behalve dit topic) maar toch even reageren weer!
Bedankt voor het welkom allemaal, ik heb Fok! toch wel gemist!

Wat goed van Koen LL! En Lennon z'n hapje, haha! Mooi! Ik heb nu al zin om Lianne vast voedsel te gaan geven!
Ik zag dat Elin haar eten volgens de Rapley methode krijgt.. ik ben ook van plan dat toe te gaan passen.
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:20 schreef Raissa het volgende:
Wat lekker zweefvliegje! Hoe vond Lianne het?
Lianne heeft van het vliegen weinig meegekregen (ze heeft 2,5 van de 3 uren geslapen) en dat andere halfuurtje heeft aan de borst gelegen dus dat ging prima! Het varen vond ze erg leuk, de boot schommelde haar heerlijk in slaap, dus ze sliep daar lekkerder dan thuis!
pi_70516611
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:28 schreef Vicky het volgende:

Misschien moet je haar smeren

ik mag zo mijn krentenbolletje weer ophalen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_70516770
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:45 schreef Estrys het volgende:

[..]

Misschien moet je haar smeren

ik mag zo mijn krentenbolletje weer ophalen
zal vanavond de WD40 ff zoeken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70518491
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:49 schreef Vicky het volgende:

[..]

zal vanavond de WD40 ff zoeken
  dinsdag 30 juni 2009 @ 20:25:12 #67
62233 Jelief
ikke lief!
pi_70524841
a gut, misschien werkt babyolie beter voor een piepende Tess

Vanavond tijdens het eten lag Ruben ineens op zijn buik!
Ik: Hé kijk! en Mike : Hij lag toch op zijn rug?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_70526328
Ik ga morgen de kinderarts bellen. Het is mooi geweest zo. Het is bijna de hele dag al mis hier. Vanavond heeft ze van 18 tot 20 gehuild/gepiept/gemekkerd. Ik ben er klaar mee.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:26:58 #69
62233 Jelief
ikke lief!
pi_70526634
He Vicky wat moet dat naar voelen. Ik hoop dat de kinderarts iets ontdekt wat niet ernstig is en 'makkelijk'op te lossen is. Sterkte voor jullie!
pi_70526660
Kan ik me voorstellen Vicky. Hopelijk kan de kinderarts helpen.
pi_70526714
Voel me zo machteloos. Het enige dat ik kan doen is troosten en zelfs dat krijg ik soms niet voor elkaar...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_70526792
Ach Vicky
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:39:11 #73
62233 Jelief
ikke lief!
pi_70527108
Ennuh hou je poot stijf dat je snel een afspraak wilt hè! Goed aangeven dat je er doorheen zit! Een beetje kinderarts luistert naar de intuitie van een moeder.
pi_70527271
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:39 schreef Jelief het volgende:
Ennuh hou je poot stijf dat je snel een afspraak wilt hè! Goed aangeven dat je er doorheen zit! Een beetje kinderarts luistert naar de intuitie van een moeder.
dat lukt me wel. We hebben naruurlijk
ook al een historie met Amber en dat kunnen ze ook terugzien.
Als het om mijn kinderen gaat ga ik door het
vuur
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:34:12 #75
62233 Jelief
ikke lief!
pi_70529405
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: