abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:10:44 #191
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70512018
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:11:34 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70512048
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:08 schreef shomila het volgende:
Ambulance pas na half uur gebeld'

van onze redactie
AMSTERDAM - De advocaat van Michael Jacksons arts Conrad Murray laat weten dat de ambulance pas na een half uur reanimeren werd gebeld...

Volgens de advocaat was er geen telefoonlijn in de kamer van Michael. Murray heeft Michael meteen proberen te reanimeren en zegt geen tijd te hebben gehad om iemand te roepen om een ambulance te bellen. Toen hij doorkreeg dat zijn pogingen geen succes hadden, stopte hij even met reanimeren, riep om hulp en zo werd uiteindelijk een ambulance gebeld.

bron telegraaf.nl

Wat was het nou, die advocaat veranderd ook steeds zijn verhaal.
nu weer geen telefoonlijn? my gawd, eerst wist ie het adres niet, nou weer geen telefoon lijn, come on people
pi_70512201
quote:
Nou ja zeg.
Dat hadden ze moeten zeggen toen hij nog leefde.
Nu komen ze allemaal met verhalen dat hij toch niks deed met kinderen.
Ik kots op dat soort mensen.
Hou je dan gewoon bij je standpunt maar niet zo hypocriet om nu te zeggen dat het waarschijnlijk niet zo was.
Daardoor is hij wel aan de pillen gegaan, doordat soort verhalen.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 13:19:55 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_70512332
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

uit het NWS topic
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:17 schreef Syd het volgende:

[..]

blijkt een neppe te zijn kreeg ik zojuist te horen
pi_70512484
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

uit het NWS topic
Bagger, is nep!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70513824
Jacksons wachten met begrafenis

LONDEN - De familie Jackson wacht met het regelen van Michaels begrafenis tot de resultaten van de tweede autopsie bekend zijn gemaakt. Vader Joe Jackson zei tegen Amerikaanse verslaggevers dat de plechtigheid niet geheel voor het publiek afgesloten zal zijn.

Volgens Jackson wordt zijn zoon niet begraven op zijn landgoed Neverland. Dat meldt de BBC dinsdag.
Een lijkschouwer heeft zaterdagavond in Los Angeles de tweede lijkschouwing op Michael Jackson afgerond. De familie had verzocht om dit onderzoek. Resultaten zijn nog niet naar buiten gebracht, meldde de Los Angeles Times.
De familie van Jackson vond het onderzoek nodig om de uitkomsten van de eerste lijkschouwing te bevestigen. De politie verwacht de resultaten van de eerste lijkschouw over vier tot zes weken, de familie hooptal over twee weken meer te weten.

bron telegraaf.nl

Dus hij wordt pas over 2 weken begraven?
Als het waar is dan he wat er staat.
Bizar
pi_70514499
hoop wel dat ze 'm dan op vrijdag of zaterdag begraven, kan ik 's nachts voor de tv gaan zitten
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:40:11 #198
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70514638
quote:
Washington (ANI): Michael Jackson’s former producer has revealed that the King of Pop wanted 1981 tune ‘One Day In Your Life’ to be played at his farewell ''concert''. The track was recorded by Jackson for his 1975 album Forever, and he himself thought if would make a great tune for his funeral, reports Contactmusic.

The song's co-writer and producer, Samm Brown recalls, "It's a very prophetic song. The lyrics are very deep and Michael even told me, ''This would be a good song for my obituary or my funeral.''" Brown insists the song was always one of Michael's favourites: "He liked using that part of his voice. He had incredible range but he liked that sound."

He adds, "Michael was such a perfectionist and he had a lot of stuff that he didn't use. I know for a fact that Motown (record label) has a deep vault and I would say there are 100 or more tracks sitting at Motown alone. "Plus there will be somebody in his (Jackson) camp who will want to release all of the lost tracks he recorded - dating way back to the 1960s. There''s huge money to be made off of these recordings, and this is the way of the music business - it''s still a business."
Goeie keuze zou dat zijn!

Opfrissertje voor het geheugen:
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_70514809
Die advocaat van die dokter is wel echt gewoon dat. Als je daar de oorlog mee moet winnen
pi_70515133
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 14:46 schreef wapwip het volgende:
Die advocaat van die dokter is wel echt gewoon dat. Als je daar de oorlog mee moet winnen
waarschijnlijk hebben ze hun diploma op dezelfde "college" gehaald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')