Kijk alleen maar naar onderstaand filmpje, even uit de mouw geschudquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
MJ klinkt live ook gewoon goed hè. En zing even een stukje en hij doet dat gewoon, en dat klinkt gewoon goed.
Die zangers van tegenwoordig klinken naar niets zonder de studio
En hopelijk voor zaterdag 25 juliquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:35 schreef Rianne84 het volgende:
hoop wel dat ze 'm dan op vrijdag of zaterdag begraven, kan ik 's nachts voor de tv gaan zitten
Ik mag hopen dat het dan we gebeurd isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En hopelijk voor zaterdag 25 juliwant dan ga ik op vakantie
Ja natuurlijk eerder dat snap ik..Maar omdat de Jacksons willen wachten met de begrafenis tot ze meer weten over de doodsoorzaak..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het dan we gebeurd is
Ik kijk het nu dat stukje. Hij geeft er niet echt antwoord opquote:
Niet te gelovenquote:
tmzquote:Jackson Never Adopted Kids
Posted Jun 30th 2009 11:47AM by TMZ Staff
Michael JacksonWe've learned Michael Jackson never adopted his three children, even though he's not the biological father.
We broke the story that neither Jackson nor Debbie Rowe are the biological parents of Michael Jr. and Paris. And Michael was not the biological parent of Prince Michael II either.
Now here's the rub. We've learned Jackson never filed legal papers to adopt any of his children. Legal experts tell us Jackson would be presumed the father but it's not conclusive by any means.
As for why Jackson didn't formally adopt -- we're told at the time the kids were born there was no third party whom he believed would try and claim custody. For some reason, Jackson never thought Debbie Rowe would mount a custody challenge.
Het wordt steeds gekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:01 schreef beequeen het volgende:
En de geruchtenmachine gaat vrolijk verder.
[..]
Bron: ZijOnLine.
Droog zaad.![]()
Dat was ook nog vóór de aanklachten van kindermisbruik. Dat heeft hem ook een stuk "volwassener" gemaakt, hij was daarna.. 'harder' in zijn interviews.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:13 schreef wapwip het volgende:
Hoe ie zit bij oprah is het toch ook net een kindje, hij komt niet echt over als een volwassen zekere persoonlijkheid. Terwijl als je hem on-stage ziet, is het een compleet ander persoon. En zo rustig hoe ie praat, alsof je hem nog niet opgejaagd krijgt als je 5 leeuwen achter hem aanstuurd
Ik vind dat einde zo leuk hequote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat was ook nog vóór de aanklachten van kindermisbruik. Dat heeft hem ook een stuk "volwassener" gemaakt, hij was daarna.. 'harder' in zijn interviews.
En dit:quote:
Hoppa, in your face bitchquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En dit:
Diane: Well the critics have said that it's the most "body vein, glorious, self-deaffecation a pop singer ever undertook with a straight face".
Michael: Good! That's what I wanted.
Diane: For the controversy?
Michael: Yeah!
Diane: And they...
Michael: They fell into my trap.
Diane: But the people who say that...
Michael: I wanted everybody's attention.
"He was loved in every country in the United States."quote:
Waarom"?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:22 schreef matthijst het volgende:
Wow, die van Exel bij RTL Blvd, kende Jackson schijnbaar persoonlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |