NS topic #125960381
TS had vandaag een herkansingstentamen om 16:30. Hij was hiervoor al vroeg in de ochtend opgestaan om voor het eerst de boeken open te trekken en te leren.
Zoals een goed voorbereidde student betaamd vertrok hij een half uur eerder dan normaal om er zeker van te zijn dat hij op tijd in het lokaal aanwezig zou zijn. Zo geschiedde.
klacht 1*ding-dong*
"De stoptrein naar Arnhem-Dieren-Zutphen van 15:33 komt over ongeveer 10 minuten binnen. "KUT! Opzich geen ramp, want zelfs met 10 min vertraging zou ik nog op tijd komen.
Helaas bleef het niet bij 10 minuten, maar werden het er 20.
klacht 2om 15:55 vertrokken we dan daadwerkelijk. De trein ging tergend langzaam en stopte meerdere keren tussen de weilanden. Eindelijk aangekomen in Arnhem kijk ik naar buiten, zie ik allemaal trieste droeftoeters naar mijn trein kijken

Oh wacht, er zat nog maar liefst een heel spoor ruimte tussen de trein en het perron!
"
Een hele goede middag, het lijkt erop dat de controlekamer ons op een dood spoor heeft gezet, we gaan nu een paar keer heen en weer rijden en dan komt het uiteindelijk wel goed. Maar wees gerust mensen, we zullen u hiervoor niets extra's laten betalen!! "(OMG!!!

)
En terwijl wij als de Jostiband-Express heen en weer door die perrons rijden, hoor ik door de luidsprekers schallen:
"
Dames en heren, door een aanrijding rijden er tussen Arnhem-Nijmegen géén treinenGodverdomme, ik moet straks ook nog terug, dacht ik bij mezelf!
klacht 3Natuurlijk kwam ik na al deze capriolen te laat binnen. Gelukkig was het sterfgeval dat door moest gaan als controledocent goedgemutst en kon ik zwaar bezweet plaats nemen aan een tafeltje, alwaar ik in 30 minuten mijn tentamen heb verneukt. Ik heb nog een briefje voor de betreffende nakijkdocent achtergelaten dat ik het er niet mee eens was dat dit herkansingstentamen veel moeilijker was dan het 1e (en teveel gebaseerd op 1 van de 2 boeken waaruit theorie geleerd moest worden), ben benieuwd of ik daar nog een reactie op krijg
Samenvatting:
-NS maakt van wat een relaxt ritje moet zijn een rit-des-duivels door de TS met alles tegen te zitten
-TS komt te laat en verneukt tentamen
-TS laat persoonlijke boodschap achter en hoopt op hierdoor op een 4 zodat hij kan compenseren