Heb jij ideeën over donderdag? Groenmarkt? Hof? OLV-plein?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:49 schreef Thisbe het volgende:
Je weet dat er niet meer gerookt mag worden binnen soldaat?
Ik kom ook naar de zomerfeesten trouwens Thaleia, is het weer zinvol om iedereen te vragen of zij Thaleia is?
Vragen aan iemand of ze Shadylane is, is ook weer zowat.
Nee hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:51 schreef Thisbe het volgende:
Is het geen aureool Gellius?
Iemand hier negeert het agendapunt...quote:Op maandag 29 juni 2009 20:53 schreef Thisbe het volgende:
Overigens is mijn goudvis Aeneas zojuist overleden. Dido leeft nog wel, wat niet in lijn is met het verhaal.
Nu maar afwachten of hij ook weet wat goed voor hem is.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:57 schreef Gellius het volgende:
Nou vooruit. Doe ik mee. Heeft 'ie ook es wat.
Ja, zes uur is voor mij ook wel het allervroegste dat mogelijk is.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:57 schreef Thisbe het volgende:
doe maar OLV kerhof dan, dat is het dichtsbij.
zes uur? Eerder gaat me niet lukken. En kroegennamen ken ik niet, maar kan ik vast wel vinden.
Op een doodgewone maandag?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:57 schreef Gellius het volgende:
Ik drink net een glaasje rood, overigens..
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
't is eigenlijk best een bourgondiër.
Akkoord.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef LXIV het volgende:
Ja zeg het maar. Zes uur is goed, later is ook goed als dat beter uitkomt. Laat ik de knoop dan maar doorhakken:
zeven uur, terras voor het theater, we zien wel waar we stranden.
Akkoord?
Ik heb een foto naar je mailadres gestuurd. Dat moet voldoende zijn denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Akkoord.
Qua herkenbaarheid moeten we misschien via PM wat karakteristieke details uitwisselen?
Tisser?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:47 schreef Claudia_x het volgende:
Tvp.
Mwah, ik denk zelf niet dat dat het is. Het voelt meer als rugpijn die uitstraalt, waarschijnlijk een kwestie van overbelasting, verkeerde houding en verkeerde ademhaling.quote:
Oooh, nou, wat zeur je dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mwah, ik denk zelf niet dat dat het is. Het voelt meer als rugpijn die uitstraalt, waarschijnlijk een kwestie van overbelasting, verkeerde houding en verkeerde ademhaling.
Ik had dit weekeinde niet een uur moeten lopen.
Ik had niet moeten meehelpen de kledingkast in elkaar te zetten.
Ik had gisteravond niet mee moeten doen aan puppycursus.![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:43 schreef Gellius het volgende:
Claudia mag niet in OUD, dus we moeten maar een beetje inschikken hier, Liene.
Wie zijn het?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:08 schreef Gellius het volgende:
Als je lang naar die foto kijkt, wordt 'ie steeds griezeliger.
Drie generaties Kibbelingkoning?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:20 schreef Gellius het volgende:
Dat is nou het soort mannen waar Lienekien mee uithangt.
jonge die ene keer, zo'n drie jaar geleden, dat ik je zag lopen en iets van 'hee ie-ar' naar je riep, zei je geeneens iets terug.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wil wel een keer met Pope wat drinken. In het Atrium-cafe of zo.
Ja vandaar, dat wil ik nu wel eens goedmaken. Bovendien stalkte je me in die periode. Maar nu komt Gellius ook!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
jonge die ene keer, zo'n drie jaar geleden, dat ik je zag lopen en iets van 'hee ie-ar' naar je riep, zei je geeneens iets terug.
En dat we hem dan grootmoedig het koekje bij onze dure koffies schenken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:00 schreef Gellius het volgende:
Ik stel wel de voorwaarde dat Pope zich kleedt als een straatarme, hongerige filosofiestudent.
Ah. Ja, dat zou moeten lukken. Nu alleen Thisbe nog zien te herkennen.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb een foto naar je mailadres gestuurd. Dat moet voldoende zijn denk ik.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:16 schreef ShadyLane het volgende:
Jongens, wat een ellende allemaal! Gelukkig zijn er ook nog mooie dingen in het leven, als je bijv. na een korte nacht en een lange fietstocht op het forum gaat kijken en leest:
EIN VOLK, EIN REICH, EIN GEMÜSE!
quote:AMSTERDAM - De Amerikaanse band Pixies geeft dinsdag 13 oktober een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam, als onderdeel van hun Doolittle Tour, die op 1 oktober begint in Dublin en daarna nog onder meer Londen, Parijs en Frankfurt aandoet.
Ik was er bij toen in de HMH en dat was een puik concert. Ga nu ook wel weer denk ik. Ik vond het wel meevallen met dat vergane glorie, Frank klonk nog even venijnig als toen.quote:
Dat komt omdat je naar het scherm kijkt. Als je op het tijdstip van posten gewoon uit het raam had gekeken, had je me een bureau in een busje zien laden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:11 schreef Frollo het volgende:
Ik zie nooit eens een FOK!ker lopen. Behalve mijn zwager dus.
Je ziet het niet eens? Zelfs nu ik aangeef dat er iets mis is? Mijn hemel, waar moet het heen met Nederland?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Je ziet het niet eens? Zelfs nu ik aangeef dat er iets mis is? Mijn hemel, waar moet het heen met Nederland?
Mag ik de samenleving de schuld geven? Mag ik die joker inzetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:19 schreef Gellius het volgende:
De duurte kost 40 euro, geloof ik.
Dan zit ik in Tibet. Ook leuk, maar daar heb je vast niet de Pixies.quote:
Daar kan ik niet zomaar iets over schrijven hier, straks denken mensen nog dat ik heel rijk ben.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:14 schreef Thisbe het volgende:
Hoe duur moet het kosten?
Hoe weet jij waar mijn raam en ik zich bevonden op het tijdstip van posten?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:43 schreef broer het volgende:
[..]
Dat komt omdat je naar het scherm kijkt. Als je op het tijdstip van posten gewoon uit het raam had gekeken, had je me een bureau in een busje zien laden.
Ziek.quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:17 schreef Frollo het volgende:
Neen, dit is mijn normale tijd.
Het is hier echt prima slapen. De woning is goed geisoleerd waardoor er vrijwel geen geluiden van buiten binnenkomen, en ik heb het hier ook nog niet te warm gehad.quote:
Het Ohrid-meer, Skopje, Tikvis wijnregio, souvenirs van Alexander de Grote, kloosters, kerkjes, ezels.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:21 schreef k_man het volgende:
Vertel. Wat is er in Macedonië zoal te zien / doen?
Goed om te horen dat Walnootje niets mankeert,quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:31 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben gister goedgekeurd in het ziekenhuis. De baby maakt een groeispurt door waardoor ik een grote dosis hormonen aanmaak en mijn lichaam zich tegen me keert. Ik mag dus niet meer zeuren.![]()
Geen BN'er gespot ditmaal.
Ik ben helderziend.quote:Op woensdag 1 juli 2009 06:57 schreef Frollo het volgende:
Hoe weet jij waar mijn raam en ik zich bevonden op het tijdstip van posten?
Vanwege mijn vrouwen-met-een-volle-vuilniszak-fetisj?quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:25 schreef zodiakk het volgende:
Gellius, ik wil je deze vakantiefoto niet onthouden:
[ afbeelding ]
Dat is niet helemaal waar. Ik was vergeten te zeggen dat Simon Vinkenoog met zijn net afgezette been in het hoekje op het terras zat.quote:
Hij zat er dus zonder zijn afgezette been.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:53 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Ik was vergeten te zeggen dat Simon Vinkenoog met zijn net afgezette been in het hoekje op het terras zat.
(Ik bedoel, zijn net afgezette been was er natuurlijk juist niet bij. Dat jullie niet denken dat hij een plastic zak met een afgezet been erin onder zijn stoel had liggen.)
Ik denk overal aan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:22 schreef Gellius het volgende:
Vanwege mijn vrouwen-met-een-volle-vuilniszak-fetisj?
Kunnen ze de vraagprijs niet verlagen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:09 schreef ShadyLane het volgende:
Ja, dat is overal idd. Ken meerdere mensen die de boel gewoon echt niet verkocht krijgen.
Nee, nog geeneens 750, maar wij hebben waanzinnig gezwijnd met ons huis.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:12 schreef ShadyLane het volgende:
Maar jullie betalen dus echt over de duizend, G.? Want daar ken ik dus niemand van. Zelfs niet onder m'n Utrechtse kennissen, terwijl Utrecht echt flink duur schijnt te zijn.
Ik wil ook wat kopen en wacht ook nog even (geen jaar) tot de huizenprijzen verder zakken. Vervolgens kan ik dan bij een bod nog 25% onder de vraagprijs gaan zitten. Ik ken daarin geen enkele scrupules.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:14 schreef ShadyLane het volgende:
En een stel wil nog een jaartje wachten, erop rekenend dat de prijzen dan flink gezakt zullen zijn.
Ik was benieuwd of je boven of onder zat.quote:
We hebben de eerste twee verdiepingen boven de fietsenberging. Geen tuin dus, wel boven en onder een balkon. Al zijn die wel erg smal helaas. Gezellig buiten eten ontaardt steevast in een acrobatiekact.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik was benieuwd of je boven of onder zat.
Tuurlijk wel. Op verzoek.quote:Gaat de kat dan niet naar buiten?![]()
Weet ze wel dat dat mensenschuwe muizenvangers zijn??quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:25 schreef ShadyLane het volgende:
Mijn zusje krijgt binnenkort eenboerderijkat
.
Ik woon trouwens wel op een fan-tas-ti-sche locatie he, dat dan weer wel. Ik moet alleen wel even zorgen dat er niet elke maand structureel geld van de spaarrekening bij moet, want dat feest is ook eindig.
Dan hoef je je ook geen zorgen te maken over inbrekers en/of buren in de tuin. Wel weer voor surrealistische schilders.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:32 schreef Gellius het volgende:
Of een ocelot.
Een kat ván een boerderij! Ik ging even uit van de term boerderijkat zoals asiels die vaak hanteren: katten die alleen maar geschikt zijn voor op een boerderij (lees: niet gezellig of geschikt voor in huis).quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:29 schreef ShadyLane het volgende:
Nouja, boerderijkat, boerderijkat....hij is geboren op een boerderij en nu nog te jong. Als ze 'm krijgt is ie een week of acht en heeft dus ook hooguit acht weken boerderijervaring. En dan gaat ze 'm, in haar zomervakantie, wekenlang opvoeden zodat ie geen schijn van kans krijgt om mensenschuw te worden.
Ze wilden graag een "boerderijkat" omdat ze denken dat die gezond en sterk zijn.
Ja, dat doe ik nu. En dat bevalt me voorlopig ook nog wel. Maar ja, ooit ben je het leven met huisgenoten ook wel zat he.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:41 schreef ShadyLane het volgende:
Optie 4: huren.
In theorie behoren zelfs drie poesjes tot de mogelijkheden. Er kan veel mensen, maar je moet het wèl willen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:42 schreef ShadyLane het volgende:
Met iets meer licht waren er TWEE poesjes te zien geweest.
Je bent je ervan bewust dat er ook mensen bestaan die alleen een huis huren?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik nu. En dat bevalt me voorlopig ook nog wel. Maar ja, ooit ben je het leven met huisgenoten ook wel zat he.
Jazeker. Maar voor deze huur zou ik in Amsterdam anders alsnog ver uit het centrum moeten zitten, en dan wacht ik liever nog even om uiteindelijk wat te kopen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat er ook mensen bestaan die alleen een huis huren?
Nou nee, je zou hem er iets eerder uit kunnen halen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:11 schreef Frollo het volgende:
ik ga niet mijn hele koelkast anders inregelen
Maar dan is hij al te koud geweest.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:13 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nou nee, je zou hem er iets eerder uit kunnen halen..
Als een triple drinken een operatie met zulke militaire precisie wordt, gaat dat vast ten koste van het drinkgenot.quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:15 schreef Gellius het volgende:
Ik bedoel: je zou hem er een niet-al-te-lange tijd in kunnen zetten..
Je plaatje kan geloof ik niet weergegeven worden.quote:
Cheap thrills-man, hmmn? Spijtig, maar ik vermoedde het al wel. Dali-postertje boven het bed ook, zeker?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ík ben niet het type voor warm bier, Gellius. Daar gaat het om.
Deesch.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:12 schreef Gellius het volgende:
Eh... welk vogeltje, Z?
Ik drink een lauwe Chimay overigens. Héérlijk!
Ik heb de eerste twintig minuten gezien, toen was de essentie me wel duidelijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:43 schreef Gellius het volgende:
Ik heb net naar die Herzog-film gekeken. Wat een eigenaardige snuiter. Omringd door sufferds. Het was toch wel echt, hè?
Ah. Het is een Koet overigens, geen Hoen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:32 schreef Gellius het volgende:
Die duif. Overigens heb ik niks tegen waterhoentjes. Die maken me nooit wakker. Ik heb zelfs niets - nou ja: weinig tegen vogels als zodanig. Ik vind alleen dat wij mensen, als primus inter pares van het dierenrijk en hoeders van de evolutie steviger moeten inzetten op stembandloze vogels. Draagvlak creëren, meerderheden mogelijk maken. Dat werk. Rust. Rust.
Erger nog??quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:41 schreef Gellius het volgende:
Of erger nog: een Magritte! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]!
Doe je de groetjes aan Vincent, en stuur een ansichtquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga binnenkort naar New York, jongens. En dan ga ik in alle rust de sterrennacht bekijken.
En dan ga ik verzuipen in schoonheid, en dan volgt er vast nog een traan.
En dan was het het allemaal meer dan waard.
Daarom juist, A_R. Het is een ingewikkelde zaak, de kunstkritiek.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Erger nog??
Magritte staat ver boven Dali ()
Daar sta ik altijd mee in mijn handen te draaien bij de videotheek en altijd komen we thuis met een romantische komedie.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:56 schreef ShadyLane het volgende:
Ik kan jullie van harte Fitzcarraldo aanraden.
[ afbeelding ]
Ik heb hem al jaren een copie hier liggen en als ik dat weer eens overweeg kijk ik uiteindelijk een herhaling van Law&Order svu.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:17 schreef Gellius het volgende:
[..]
Daar sta ik altijd mee in mijn handen te draaien bij de videotheek en altijd komen we thuis met een romantische komedie.
Jazeker. Vooral in het segment "cult" heeft hij nog veel videobanden. Misschien heeft dat ook iets te maken met het gevoel dat een cult-film als veel culter wordt ervaren wanneer je 'm op een bibberende VHS kijkt, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:12 schreef k_man het volgende:
De videotheek... Zou er nog een videotheek zijn waar ze videobanden verhuren?
Doe ik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Doe je de groetjes aan Vincent, en stuur een ansicht
Je bent waarschijnlijk in de war met The Shawshank Redemption of iets dergelijks.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Omdat er - voor een best aardige film - te veel mensen zijn die 'm weer-ga-loos vinden, Gellius. Daarom.
Nee, die vind ik nu juist wél goed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:12 schreef Frollo het volgende:
Magnolia vind je zeker ook overschat?
neenee, dat niet. Maar de zwarte humor spreekt me erg aan. Het moet heerlijk zijn geweest om het scenario te schrijven.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ook gezwicht voor het dansende zakje, IR?
Inderdaad ja, een film vol zeurende bejaarden: een warm pleidooi voor actieve euthanasie.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:12 schreef Frollo het volgende:
Magnolia vind je zeker ook overschat?
Nou, ik vind 'm toch wel de beste film van de 21e eeuw eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:57 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind Lost in Translation wat overschat. Heb 'm met plezier gekeken maar zie er geen meesterwerk in.
SVU... da's nou net de enige variant van L&O waar ik jeuk van krijg.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik heb hem al jaren een copie hier liggen en als ik dat weer eens overweeg kijk ik uiteindelijk een herhaling van Law&Order svu.
ik vind het allemaal niks.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:04 schreef k_man het volgende:
[..]
SVU... da's nou net de enige variant van L&O waar ik jeuk van krijg.
Ik weet niet eens wat het ís joh.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:04 schreef k_man het volgende:
[..]
SVU... da's nou net de enige variant van L&O waar ik jeuk van krijg.
Ik weet niet of het unaniem is, maar ik kan je "Andrei Rublev" van Andrei Tarkovsky aanraden. Met Grote Thema's, prachtige cinematografie, een trááág narratief, lang (meer dan drie uur) en russisch. In ieder geval een ervaring.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:57 schreef ShadyLane het volgende:
Ik vind Lost in Translation wat overschat. Heb 'm met plezier gekeken maar zie er geen meesterwerk in.
Ik wil wel graag weer eens een echt toffe film zien. Is er niks wat het eminente TTK-publiek mij unaniem kan aanbevelen?
Ik hou enorm van trage films dus vond Lost in Translation prachtig. Heb je The Life Aquatic al eens gezien Shady? Die zag ik laatst weer en vind ik elke keer weer leuk (net als The Big Lebowski). Helaas ga ik nooit meer naar de film, dat lukt wel weer als de kids wat ouder zijn hoop ik.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:57 schreef ShadyLane het volgende:
Ik wil wel graag weer eens een echt toffe film zien. Is er niks wat het eminente TTK-publiek mij unaniem kan aanbevelen?
Klinkt als die Balkanfilm die ik jou eens aanried. En ik heb een Ruslandofiel stel in mijn vriendenkring, dus Andrei gaat zeker een keer uit de cinematheek gehaald worden.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:18 schreef zodiakk het volgende:
Met Grote Thema's, prachtige cinematografie, een trááág narratief, lang (meer dan drie uur) en russisch. In ieder geval een ervaring.
Verhip! Ik moet tot mijn schaamte toegeven dat ik de titel van die film kwijt ben... hoe heette de film ook alweer?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:22 schreef ShadyLane het volgende:
Ik hou ook wel van trage films Z, maar dan van dit soort:
[..]
Klinkt als die Balkanfilm die ik jou eens aanried. En ik heb een Ruslandofiel stel in mijn vriendenkring, dus Andrei gaat zeker een keer uit de cinematheek gehaald worden.
Ah, Tarkovsky.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:18 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik weet niet of het unaniem is, maar ik kan je "Andrei Rublev" van Andrei Tarkovsky aanraden. Met Grote Thema's, prachtige cinematografie, een trááág narratief, lang (meer dan drie uur) en russisch. In ieder geval een ervaring.
[ afbeelding ]
Van de films die ik de laatste jaren in de bioscoop gezien heb is Boy A mij toch het meest bijgebleven. Hij is inmiddels uit op dvd, en staat op m'n 'verlanglijstje'quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:58 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, ik vind 'm toch wel de beste film van de 21e eeuw eigenlijk.
Van de films die ik gezien heb tenminste.
Ik oordeel niet graag over films die ik niet gezien heb.
Er is maar één baas natuurlijk! Vraag maar aan je vriendinnetje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Maar Clint is natuurlijk de baas. Laat dat duidelijk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |