Heb jij ideeën over donderdag? Groenmarkt? Hof? OLV-plein?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:49 schreef Thisbe het volgende:
Je weet dat er niet meer gerookt mag worden binnen soldaat?
Ik kom ook naar de zomerfeesten trouwens Thaleia, is het weer zinvol om iedereen te vragen of zij Thaleia is?
Vragen aan iemand of ze Shadylane is, is ook weer zowat.
Nee hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:51 schreef Thisbe het volgende:
Is het geen aureool Gellius?
Iemand hier negeert het agendapunt...quote:Op maandag 29 juni 2009 20:53 schreef Thisbe het volgende:
Overigens is mijn goudvis Aeneas zojuist overleden. Dido leeft nog wel, wat niet in lijn is met het verhaal.
Nu maar afwachten of hij ook weet wat goed voor hem is.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:57 schreef Gellius het volgende:
Nou vooruit. Doe ik mee. Heeft 'ie ook es wat.
Ja, zes uur is voor mij ook wel het allervroegste dat mogelijk is.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:57 schreef Thisbe het volgende:
doe maar OLV kerhof dan, dat is het dichtsbij.
zes uur? Eerder gaat me niet lukken. En kroegennamen ken ik niet, maar kan ik vast wel vinden.
Op een doodgewone maandag?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:57 schreef Gellius het volgende:
Ik drink net een glaasje rood, overigens..
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
't is eigenlijk best een bourgondiër.
Akkoord.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:46 schreef LXIV het volgende:
Ja zeg het maar. Zes uur is goed, later is ook goed als dat beter uitkomt. Laat ik de knoop dan maar doorhakken:
zeven uur, terras voor het theater, we zien wel waar we stranden.
Akkoord?
Ik heb een foto naar je mailadres gestuurd. Dat moet voldoende zijn denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Akkoord.
Qua herkenbaarheid moeten we misschien via PM wat karakteristieke details uitwisselen?
Tisser?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:47 schreef Claudia_x het volgende:
Tvp.
Mwah, ik denk zelf niet dat dat het is. Het voelt meer als rugpijn die uitstraalt, waarschijnlijk een kwestie van overbelasting, verkeerde houding en verkeerde ademhaling.quote:
Oooh, nou, wat zeur je dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mwah, ik denk zelf niet dat dat het is. Het voelt meer als rugpijn die uitstraalt, waarschijnlijk een kwestie van overbelasting, verkeerde houding en verkeerde ademhaling.
Ik had dit weekeinde niet een uur moeten lopen.
Ik had niet moeten meehelpen de kledingkast in elkaar te zetten.
Ik had gisteravond niet mee moeten doen aan puppycursus.![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:43 schreef Gellius het volgende:
Claudia mag niet in OUD, dus we moeten maar een beetje inschikken hier, Liene.
Wie zijn het?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:08 schreef Gellius het volgende:
Als je lang naar die foto kijkt, wordt 'ie steeds griezeliger.
Drie generaties Kibbelingkoning?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:20 schreef Gellius het volgende:
Dat is nou het soort mannen waar Lienekien mee uithangt.
jonge die ene keer, zo'n drie jaar geleden, dat ik je zag lopen en iets van 'hee ie-ar' naar je riep, zei je geeneens iets terug.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wil wel een keer met Pope wat drinken. In het Atrium-cafe of zo.
Ja vandaar, dat wil ik nu wel eens goedmaken. Bovendien stalkte je me in die periode. Maar nu komt Gellius ook!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
jonge die ene keer, zo'n drie jaar geleden, dat ik je zag lopen en iets van 'hee ie-ar' naar je riep, zei je geeneens iets terug.
En dat we hem dan grootmoedig het koekje bij onze dure koffies schenken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:00 schreef Gellius het volgende:
Ik stel wel de voorwaarde dat Pope zich kleedt als een straatarme, hongerige filosofiestudent.
Ah. Ja, dat zou moeten lukken. Nu alleen Thisbe nog zien te herkennen.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb een foto naar je mailadres gestuurd. Dat moet voldoende zijn denk ik.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:16 schreef ShadyLane het volgende:
Jongens, wat een ellende allemaal! Gelukkig zijn er ook nog mooie dingen in het leven, als je bijv. na een korte nacht en een lange fietstocht op het forum gaat kijken en leest:
EIN VOLK, EIN REICH, EIN GEMÜSE!
quote:AMSTERDAM - De Amerikaanse band Pixies geeft dinsdag 13 oktober een concert in de Heineken Music Hall in Amsterdam, als onderdeel van hun Doolittle Tour, die op 1 oktober begint in Dublin en daarna nog onder meer Londen, Parijs en Frankfurt aandoet.
Ik was er bij toen in de HMH en dat was een puik concert. Ga nu ook wel weer denk ik. Ik vond het wel meevallen met dat vergane glorie, Frank klonk nog even venijnig als toen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |