Je bonusklachtquote:Op maandag 29 juni 2009 19:54 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?!En btw wat boeit het dat ik scholier ben?
Ik ben heul geen neger.quote:
Ooh ja natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Je bonusklachtEn het boeit wat omdat alleen WO cool is op Fok!, dat zou je toch moeten weten
De pitjes in een watermeloen eet je gewoon mee op.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:07 schreef mazaru het volgende:
Pitjes in watermeloen zijn irritant.
Maar de pit in de kers is niet irritant. Je weet dat er een pit in zit. 1 keer spugen en hij is weg.
Bij die watermeloen blijf je spugen en je weet nooit of het wel het laatste pitje is dat je uitspuugt.
WTF?!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De pitjes in een watermeloen eet je gewoon mee op.
Een matrix waarin de verhouding lekker/minder lekker, en makkelijk, en moeilijk fruit wordt weergegevenquote:
SERIEUS?! WAAR KAN JE DIE KOPEN?! EN HOEVEEL KOSTEN DIE?! EN HEBBEN DIE PRECIES DEZELFDE SMAAK ALS ''NORMALE'' WATERMELOENEN?!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:19 schreef IkBenOzan het volgende:
Je hebt ook watermeloenen zonder pitten
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind die pitjes op aardbeien altijd zo irritantDan ben je steeds 5 minuten per aardbei bezig om al die pitjes eruit te peuteren
Ik keek gewoon 5 minuten lachend naar dat plaatjequote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik keek gewoon 5 minuten lachend naar dat plaatje
Jij hebt wel ervaring met zaad en slikken?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik slik ze meestal gewoon door, zal geen schade toebrengen denk ik.
Nou, gewoon bij de Turkse groenteboer (niet allemaal natuurlijk). Meestal hebben die mensen een meloen gesneden klaarliggen voor mensen die willen proeven. En smaakt net zo lekker als watermeloenen met pitten.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:24 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
SERIEUS?! WAAR KAN JE DIE KOPEN?! EN HOEVEEL KOSTEN DIE?! EN HEBBEN DIE PRECIES DEZELFDE SMAAK ALS ''NORMALE'' WATERMELOENEN?!
Niet toch?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:32 schreef Jegorex het volgende:
Als je zo'n pitje opeet krijg je een meloenen plant in je buik
Maar dan heb je wel het hele jaar gratis meloenenquote:
Mja, ik vind het goor om op zaad te kauwen.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:29 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Jij hebt wel ervaring met zaad en slikken?
Dan groeit er toch een meloenenboom in je en dan ontplof je tochquote:Op maandag 29 juni 2009 20:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De pitjes in een watermeloen eet je gewoon mee op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |