Davids was gewoon oerstom natuurlijk. Ontzettend onprofessioneel om zonder scheendekkers te spelen, juist in een oefenwedstrijd tegen mindere teams.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken, zo'n Donald/VdHeijden-achtige blessure bij zo'n belangrijke speler nog voor het seizoen van start gaat.
*remember Davids*
Als 'ie net zoveel pijntjes gaat hebben als vorig seizoen: niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vraag me eigenlijk een beetje af hoe belangrijk Gabri gaat zijn dit seizoen hoor.
Rust in zijn spel heeft hij niet echt vind ik. Hij is wel een harde werker en goede balafpakker, maar als voetballer voegt hij niet heel veel toe. Als er een goede voetballende speler naast hem staat is hij wel een erg nuttige speler.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:02 schreef DurQ het volgende:
Ik vind Gabri in zijn hele Ajax-tijd al belangrijk. Iemand met ervaring en rust in zijn spel. Jol weet heus ook dat er ervaring in de ploeg nodig is. Ik verwacht dus dat ie veel zal gaan spelen!
Vrijwel het hele middenveld was zwak. Enoh was vaak veel te ontstuimig en te onrustig. Lindgren was ook vaak ronduit matig, Anita komt kwalitatief tekort. Ik hoop dat een Donald of Van der Heijden opstaat dit jaar.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:05 schreef kevin6188 het volgende:
Afgezien van die blessure, die wel zal meevallen, speelde hij ook niet echt denderend.
Anita is samen met Ismael wel de meest technisch begaafde speler van het middenveld!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vrijwel het hele middenveld was zwak. Enoh was vaak veel te ontstuimig en te onrustig. Lindgren was ook vaak ronduit matig, Anita komt kwalitatief tekort. Ik hoop dat een Donald of Van der Heijden opstaat dit jaar.
Ik bedoelde meer op de training vanmorgen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vrijwel het hele middenveld was zwak. Enoh was vaak veel te ontstuimig en te onrustig. Lindgren was ook vaak ronduit matig, Anita komt kwalitatief tekort. Ik hoop dat een Donald of Van der Heijden opstaat dit jaar.
Maar met alleen technisch begaafd bent je er nog niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef DurQ het volgende:
[..]
Anita is samen met Ismael wel de meest technisch begaafde speler van het middenveld!
Vandaar dat je spelers als Gabri, Lindgren en/of Enoh er bij moet zettenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Maar met alleen technisch begaafd bent je er nog niet natuurlijk.
Wellicht. Maar zijn gebrekkige fysiek speelt hem wel parten, des te meer omdat hij (vooralsnog) niet de snelheid of voetballende kwaliteiten heeft om het te compenseren. Anita mag van mij verhuurd worden, hij is nog niet Ajax 1 materiaal.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef DurQ het volgende:
[..]
Anita is samen met Ismael wel de meest technisch begaafde speler van het middenveld!
Volgens mij vergeten we Siem. Toch wel een erg technische speler, zou hem wel eens voor de verdediging willen zien spelen tegen een op papier makkelijke tegenstander.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:09 schreef DurQ het volgende:
[..]
Anita is niet de grootste nee..ok hij is een dwerg:Pquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wellicht. Maar zijn gebrekkige fysiek speelt hem wel parten, des te meer omdat hij (vooralsnog) niet de snelheid of voetballende kwaliteiten heeft om het te compenseren. Anita mag van mij verhuurd worden, hij is nog niet Ajax 1 materiaal.
Deed het zoontje van Wamberto ook mee? Want die zag ik gisteren ook rondhobbelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer op de training vanmorgen.
Hoe oud is hij nu? en op welke positie speelt hij?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Deed het zoontje van Wamberto ook mee? Want die zag ik gisteren ook rondhobbelen.
Donald gaat een hele grote worden! Mark my words! Ik denk dat hij de nieuwe Patrick Viera wordt...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik dacht dat die, op wat puntjes op de i na, rond was met Fenerbahce of een andere turkse topper..quote:
Ik dacht dat die al verkocht was aan Panathinaikos? Of is dat een andere Amerikaan?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik dacht dat die, op wat puntjes op de i na, rond was met Fenerbahce of een andere turkse topper..
Bron?quote:
Omdat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:12 schreef Radegast het volgende:
Ik zie in Onyewu nou niet echt een Ajaxvoetballer.
Veel fysieke kracht, weinig vernuft. Maargoed, slechter dan Oleguer of Wielaert zal 'ie het niet doen. Hij komt trouwens toch niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Omdat?
Ik dacht overigens dat Wolves interesse had en hij wilt dolgraag naar Engeland..
Die voetvalleyde wat met de internationals. Deed niet mee tijdens partijtjes, volgens mij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Deed het zoontje van Wamberto ook mee? Want die zag ik gisteren ook rondhobbelen.
Staat 'ie eindelijk een beetje in de spotlights, krijg je zoiets. Het is toch niet te geloven...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:27 schreef kevin6188 het volgende:
Padt vinger gebroken trouwens.
Voor een jaarsalaris van 2,3 miljoen - wat Ajax nooit kan betalen; of Oleguer zou weg moeten gaan, want je gaat niet en Wielaert, Oleguer plus Onyewu miljoenen betalen om er maar twee op te stellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik dacht dat die, op wat puntjes op de i na, rond was met Fenerbahce of een andere turkse topper..
Hoezo gaat weer lekker? Dit hoort toch als risico bij het vak of moeten we alle spelers in folie omwikkelen en stootkussens om doen?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:27 schreef kevin6188 het volgende:
Padt vinger gebroken trouwens.
Edwin Goedhart is al vroeg in vorm zo te zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:30 schreef kevin6188 het volgende:
En Gabri last van achillespees; woensdag onderzoek.
Dan is het natuurlijk meer een kwestie van hopen dat Ajax hem meer aanspreekt dan alle andere geïnteresseerden die ongetwijfeld meer willen en kunnen betalen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor een jaarsalaris van 2,3 miljoen - wat Ajax nooit kan betalen; of Oleguer zou weg moeten gaan, want je gaat niet en Wielaert, Oleguer plus Onyewu miljoenen betalen om er maar twee op te stellen.
Eindelijk! Ik riep het hier maanden geleden al, en gelukkig luisteren ze weer naar me.quote:
Nou dit heb ik vaker gehoord..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:11 schreef M0NTANA het volgende:
Bron is goed. Maar de concurrentie ook.
M0NTANA roept meestal niet zomaar wat.quote:
Sommige mensen in dit topic zijn alleen wel te vertrouwen. Zoals MONTANA bijvoorbeeld.quote:
Kan Ajax best betalen hoor. Vraag is of ze het willen. En hoezo 'of Oleguer moet weg gaan'? Als je zo redeneert kun je het beste maar 2 centrale verdedigers in je selectie hebben, want je gaat toch geen geld betalen voor mensen die niet spelen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Voor een jaarsalaris van 2,3 miljoen - wat Ajax nooit kan betalen; of Oleguer zou weg moeten gaan, want je gaat niet en Wielaert, Oleguer plus Onyewu miljoenen betalen om er maar twee op te stellen.
Als de blessures nu al komen blijven we tijdens het seizoen misschien gevrijwaard van dit soort kleine pijntjes en moeilijkheden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hoezo gaat weer lekker? Dit hoort toch als risico bij het vak of moeten we alle spelers in folie omwikkelen en stootkussens om doen?
Het gaat om miljoenenbedragen. Volgens mij was iedereen eerst nog compleet over de rooie dat Luque 2,2 miljoen verdiende en dan kan je toch beter jeugdspelers op de bank hebben, etc etc.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan Ajax best betalen hoor. Vraag is of ze het willen. En hoezo 'of Oleguer moet weg gaan'? Als je zo redeneert kun je het beste maar 2 centrale verdedigers in je selectie hebben, want je gaat toch geen geld betalen voor mensen die niet spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |