Het gaat zo hard hier! Vier je een middagje/avondje je verjaardag, zijn we gewoon alweer página's verder! Nouja, thnx voor het meedenken allemaal

Een klamboe heb ik niet nodig, dit is allemaal van één weekendje weg, en dan eigenlijk bijna alles van eén nacht ook. Thuis heb ik werkelijk nóóit last van muggenbeten, omdat mijn 3 katten zo ongeveer alles dat in huis beweegt opeten. Best fijn

Heb wel besloten dat er komend jaar maar eens een reisklamboe moet gaan komen. Altijd als ik ergens anders slaap als thuis ben ik de pineut en dat ben ik wel zat nu.
Overigens, Poppejans, thnx voor de tip, die ga ik proberen, heb toch een kast vol paracetamol sinds ik met vakantie bang was tekort te gaan komen

Thnx

BJ, gaaf dat de reanimatie wel is gelukt zeg, whoohoo! You rock!
Euhm, Faja, fijn, zo'n mooie echo! Ziet er hardstikke goed uit toch?
Wupwup, een meisje! Wat gaaf!
Karin ook weer goedgekeurd, heel fijn. Wel raar van dat wegen, maarja.. Bij mij wegen ze ook niet eigenlijk (was sowieso al dik 5 kilo kwijt in de eerste 3,5 maand), dus dan moet je je ook maar afvragen hoe erg het is dat ze verkeerd keek..

voor iedereen

En dan ga ik nu mijn éindelijk nieuw gemaakte buikfoto(s) posten

Owja, en Mefke, irritant dat jij dat ook zo erg hebt. Wel hip dat die van jou niet jeuken, zou willen dat ik dat ook kon zeggen
Ah, en nog iets: ik ben vanmiddag/vanavond wederom gruwelijk verwend.. Zo lief allemaal!