abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70491834
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Stiemie het volgende:
Bij ons in de familie krijgt iedereen 2 kindjes van hetzelfde geslacht

Mijn neef heeft 2 dochters.
Mijn nicht heeft 2 zoons
Mijn andere neef heeft een zoon en de 2e zoon is in aantocht
Mijn andere nicht heeft een zoon en de 2e zoon is in aantocht
en wij hebben straks 2 meisjes
wat grappig al die familie dingetjes.

Bij mijn moeders kant van de familie, zeg maar over de vrouwelijke lijn is het steeds meisje-jongen-meisje (en daarna weer jongen voor de enkeling met meer kids ); Dus ik vond het wel grappig dat wij nu ook als eerste kindje een meisje krijgen.
Maar bij mn lief in de familie zitten naar verhouding meer jongens dus mn schoonmoeder was er weer van overtuigd dat wij een jongetje zouden krijgen.

Faja mooie echo!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70492009
Vergeven jullie me als ik het vorige topic gewoon voor gezien houd en hier begin met bijlezen? *puppyeyes*
pi_70492170
hey dames!

Hier weer goed gekeurd door de vk, had ook niet anders verwacht.
Alleen die domme doos bij het bloeddrukmeten/wegen mag wel een andere bril denk ik.
Ze telde er 1,5 kg bij op! Mij best, krijg ik ook geen gezeur, want er was gewicht afgegaan ipv bijgekomen.
Bloeddruk van 110/50....vroeg me ook al af of ze dat wel goed had. Dat heb ik nog nagevraagd, maar ja hoor, ze had goed gemeten zei ze. Oke. Beter te laag dan te hoog natuurlijk, maar zo laag issie nog nooit geweest.

Alles was goed met baby en mama, hartje klopte weer luid en duidelijk...."een trein!" riep Meike...
Ik moet in de 32e week nog een keer bij de gyn langs, die wil me even een keer zien ivm de problemen met de placenta van de vorige keer (die kwam niet volledig, waardoor ik 8 wk na de bevalling nog gecurreteerd moest worden)
Ze zijn het er nu nog niet helemaal over eens of ik moet bevallen onder medium risk of toch klinisch.
Het verschil is dat je bij medium risk meteen naar huis kan als alles goed is, en bij een klinische bevalling moet je zowiezo een nachtje blijven.

Nog even nagevraagd of de kids op mijn werk schade kunnen aanrichten met dat geram op mijn buik.
Dat kon niet zei ze. Pas als een volwassen iemand in mijn buik gaat stompen kan het gevaarlijk zijn. Het enige wat er wel kon gebeuren is harde buiken, want je baarmoeder wordt op die manier wel geprikkeld.

rocka, je vroeg of ik een voorgevoel had qua geslacht. Ik denk aan de ene kant een meisje, omdat het gewoon zo voelt, en ik heb die naam ook veel vaker in mijn gedachten als de jongensnaam. Maar ik heb op de 12 weken echo een uitsteeksel gezien, waardoor ik dacht dat het ook wel eens een jongen kan zijn! Maar goed, bij 12 weken kun je het geslacht eigenlijk nog helemaal niet zien he. We wachten rustig af.
En qua datum, ik vind 20-09-2009 wel een leuke. Maar mijn gevoel zegt dat ik wel overtijd ga lopen.

Goh, een zie een zwembad meet in de lucht hangen.....

Faja wat een mooie echo. Fijn dat je die echo zo snel na dat bloedverlies had trouwens. Gelijk gerustgesteld neem ik aan.

Miss Sly, fijn dat je er nu toch een beetje in lijkt te berusten. Het is ook niet anders. Maar wel jammer dat het zo gelopen is natuurlijk. Maar goed, al het beste voor Senna, en als dat dit is, dan is dat zo.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 21:15:07 #29
5428 crew  miss_sly
pi_70492549
Asy, wat moet je toch lang wachten op je echo. Maar het is echt bijna zover, hoor!!

vingerverf morgen een echo, spannend!

Ik heb ook FBTO, maar tegen mij hebben ze niets gezegd over die pretecho. Denk ook niet dat ik het bonnetje nog heb

Karin, dat is wel een erg lage onderdruk, 50. Kan me voorstellen dat je je twijfels hebt bij die meting

Troeleke? Misschien zit ze op de camping en heeft ze tijdelijk geen bereik ofzo?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70492610
Alles was goed! Het was voor de echoscopiste moeilijk om te beoordelen, omdat de baby erg diep in m'n bekken lag en met de rest van het lichaam steeds uit beeld zwom. Toen we het geslacht wilden bekijken, hield baby zijn/haar hand er stijf voor Nu al een grappenmaker dus. Uiteindelijk hebben we alles kunnen zien en hebben we twee fotootjes meegekregen.

en geslacht:

Doe maar raden
pi_70492795
Ik ben gewoon de afspraak vergeet met MVM.

Die zou vanavond langs komen. Wat dom van mij. Alles vergeet ik. Bah.
Zal ze me dit heel kwalijk nemen, ben gewoon beetje bang om d'r te bellen.

Maar verder voel ik mij weer prima
pi_70492833
Karin: mooi dat je weer goedgekeurd bent!! Maar met wat voor kids werk jij met dat geram op je buik? Jullie willen het geslacht niet weten?

Sorbootje: ik heb ook lang niet alles bijgelezen, dus ik vergeef je het wel hoor

Ik ben zelf veel te nieuwsgierig naar het geslacht en jongensnamen vind ik zo moeilijk dat het zou schelen als we die niet hoeven te bedenken :p Denk wel dat het een jongen wordt, over 3,5 week zullen we het weten. Vorige week weer bij de vk geweest en het hartje horen kloppen! Dat gaf me toch wel meer zekerheid dat het nu wel goed zal gaan.
pi_70492864
Ik gok een jongetje Wup!!

Jeetjejom, gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70492870
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:16 schreef WupWup het volgende:
Alles was goed! Het was voor de echoscopiste moeilijk om te beoordelen, omdat de baby erg diep in m'n bekken lag en met de rest van het lichaam steeds uit beeld zwom. Toen we het geslacht wilden bekijken, hield baby zijn/haar hand er stijf voor Nu al een grappenmaker dus. Uiteindelijk hebben we alles kunnen zien en hebben we twee fotootjes meegekregen.

[ afbeelding ]

en geslacht:

[ afbeelding ]

Doe maar raden
Fijn dat alles goed was!!

eeeeehm... een jongetje? of kijk ik heel scheel?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70492928
WupWup mooie echo! In het geslacht raden ben ik heel slecht, maar is het een jongen?
pi_70492969
Alle drie fout
  maandag 29 juni 2009 @ 21:26:03 #37
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70493002
WupWup, mooie echo en fijn dat alles ok is!! Ik ga met Huup mee qua geslacht. Lijkt me het veiligst op dit moment Euhh... een meisje ?

Karin, fijn dat je weer bent goedgekeurd, maar die bloeddruk is wel laag zeg. Maar als zij het ok vinden, dan zal het wel goed zijn toch?
pi_70493017
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:25 schreef WupWup het volgende:
Alle drie fout
Oeps Nouja iig gefeliciteerd met jullie meissie hihi.
pi_70493022
Wat leuk!! Een meisje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70493136
Hij is ook echt niet makkelijk te zien Ze hield dus steeds haar hand ervoor, dus de echoscopiste heeft een dwarsdoorsnede van de billen gemaakt en je ziet dus boven het pijltje de zitbeenknobbels en bij de pijlpunt 3 witte stippen: de hamburger oftewel de schaamlippen
pi_70493202
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:22 schreef Meimeltje het volgende:
Karin: mooi dat je weer goedgekeurd bent!! Maar met wat voor kids werk jij met dat geram op je buik? Jullie willen het geslacht niet weten?

Sorbootje: ik heb ook lang niet alles bijgelezen, dus ik vergeef je het wel hoor

Ik ben zelf veel te nieuwsgierig naar het geslacht en jongensnamen vind ik zo moeilijk dat het zou schelen als we die niet hoeven te bedenken :p Denk wel dat het een jongen wordt, over 3,5 week zullen we het weten. Vorige week weer bij de vk geweest en het hartje horen kloppen! Dat gaf me toch wel meer zekerheid dat het nu wel goed zal gaan.
Fijn dat je gevoel nu goed is Meimeltje!
Houden zo!

Ik werk op een kdv, en dan op een peutergroep.
Ik zeg er uiteraard ook wel gelijk wat van als ze op mijn buik lopen te rammen, maar op een of andere manier lokt mijn dikke buik stomp-acties op....
En nee, wij willen het geslacht pas weten als ons kindje geboren is. Al ben ik zo enorm benieuwd!
Mijn vriend wil het pertinent niet weten, en eigenlijk vind ik de verrassing ook wel leuk.

Mooie echo WupWup, ik kan van het geslacht niet echt wat maken. Geloof dat echo's lezen niet echt mijn roeping is. Maar een gokje...een jongen! uhm ja....een meisje natuurlijk!

Ymme, oeps, Beetje lullig wel natuurlijk. Maar goed, gewoon weer bellen, en excuses enzo....
  maandag 29 juni 2009 @ 21:36:55 #42
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70493474
Ohja, troel doet aan campingen! Dat zal het zijn.

Karin, wat wil je zelf dan qua bevalling? Of laat je het aan anderen over een beste beslissing te maken?

Wup, ik had ook een jongen gegokt adhv die foto Gelukkig ben ik geen expert Maar van harte met het feit dat je een meiske krijgt hoor!

Meimeltje, wb
En fijn dat je je wat zekerder voelt
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 21:38:39 #43
5428 crew  miss_sly
pi_70493536
WupWup ik had ook gegokt op een jongetje. Wat zijn we toch slechte experts hier

Meimeltje, fijn dat je je wat geruster en beter voelt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70493610
Rocka, als ze zeker weten dat de placenta compleet is dan ga ik het liefste meteen naar huis. nou ja, na een paar uurtjes doe maar
Maar ik wil wel 100% zekerheid.
Ze hebben me wel beloofd dat als er ook maar enige twijfel is dat ze dan gaan kijken met een echo of er wat is achtergebleven. En dan indien nodig er meteen wat aan doen ook.
pi_70493636
Karin ik hoop dat de stompacties overgaan in aai-acties maar gelukkig zei de vk dat het geen kwaad kon.

Ik heb dat trouwens nooit kunnen zien geslacht op een echo. Heb er nog wel ooit over gedacht om vk te worden haha, maar hou het dan maar bij verpleegkundige.
pi_70493697
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:29 schreef WupWup het volgende:
Hij is ook echt niet makkelijk te zien Ze hield dus steeds haar hand ervoor, dus de echoscopiste heeft een dwarsdoorsnede van de billen gemaakt en je ziet dus boven het pijltje de zitbeenknobbels en bij de pijlpunt 3 witte stippen: de hamburger oftewel de schaamlippen
ooooh op die fiets!
Nu zie ik het ja

ik had het als zij-aanzicht gezien en toen leek het een uitsteekseltje

Gefeliciteerd met jullie meiske
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70493824
Is het zo dat je tegenwoordig dan echt al zo snel naar huis mag na een bevalling?
Bij zoontje 2,5 jaar geleden moest ik 2 nachten blijven. Zat gelukkig wel in een kraamsuite.
Ik moet deze keer verplicht in het ziekenhuis bevallen, de laatste maanden (na mn miskraam_) ben ik een aantal kilo's aangekomen waardoor ik nu een te hoog BMI heb. Ergens snap ik wel dat ze een lijn moeten trekken. Krijg zelfs een extra echo, extra controles op suiker e.d., maar ben gewoon heel erg gezond En na de bevalling gaan we wel aan een goed dieet
pi_70493838
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:40 schreef Meimeltje het volgende:
Karin ik hoop dat de stompacties overgaan in aai-acties maar gelukkig zei de vk dat het geen kwaad kon.

Ik heb dat trouwens nooit kunnen zien geslacht op een echo. Heb er nog wel ooit over gedacht om vk te worden haha, maar hou het dan maar bij verpleegkundige.
Ook leuk, verpleegkundige toch? Op wat voor afdeling?

Ik heb maar besloten dat mijn buik een no-go zone is voor de kids. Sommigen zijn ook heel lief hoor, die aaien, en vorige week lag er eentje met haar oor tegen mijn buik en vervolgens hoorde ze de baby praten.
ik merk wel dat ze op die leeftjd toch doorhebben dat je een baby in de buik hebt, en willen er vanalles over weten.
  maandag 29 juni 2009 @ 21:47:42 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70493964
Panda, over dat badje, idd moet een kindje zichzelf warm kunnen houden (en de eerste prikjes gehad hebben, maar dat is voor thuis badderen minder relevant).
Maar buiten in een badje met zo'n heel kleintje zou ik alleen doen als daar lekker warm water in gaat, dus of dat echt zo leuk is al... Ik zou het iig even met je kraamverzorgster of het CB bespreken.

voor alle goeie echo's en uitslagen enzo!
Enneh... ik kan die mijlpalen niet meer bijhouden hoor! Ook een dikke dan dus maar.
pi_70493987
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Ook leuk, verpleegkundige toch? Op wat voor afdeling?
Uhm niet in een ziekenhuis ofzo, ow en eigenlijk is mn functie nu ook niet eens verpleegkundige Ik ben persoonlijk begeleider in de ambulante psychiatrie. Ik begeleid dus ambulant (huisbezoeken) mensen met een psychiatrische achtergrond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')