hey dames!
Hier weer goed gekeurd door de vk, had ook niet anders verwacht.
Alleen die domme doos bij het bloeddrukmeten/wegen mag wel een andere bril denk ik.
Ze telde er 1,5 kg bij op! Mij best, krijg ik ook geen gezeur, want er was gewicht afgegaan ipv bijgekomen.
Bloeddruk van 110/50....vroeg me ook al af of ze dat wel goed had. Dat heb ik nog nagevraagd, maar ja hoor, ze had goed gemeten zei ze. Oke. Beter te laag dan te hoog natuurlijk, maar zo laag issie nog nooit geweest.
Alles was goed met baby en mama, hartje klopte weer luid en duidelijk...."een trein!" riep Meike...
Ik moet in de 32e week nog een keer bij de gyn langs, die wil me even een keer zien ivm de problemen met de placenta van de vorige keer (die kwam niet volledig, waardoor ik 8 wk na de bevalling nog gecurreteerd moest worden)
Ze zijn het er nu nog niet helemaal over eens of ik moet bevallen onder medium risk of toch klinisch.
Het verschil is dat je bij medium risk meteen naar huis kan als alles goed is, en bij een klinische bevalling moet je zowiezo een nachtje blijven.
Nog even nagevraagd of de kids op mijn werk schade kunnen aanrichten met dat geram op mijn buik.
Dat kon niet zei ze. Pas als een volwassen iemand in mijn buik gaat stompen kan het gevaarlijk zijn. Het enige wat er wel kon gebeuren is harde buiken, want je baarmoeder wordt op die manier wel geprikkeld.
rocka, je vroeg of ik een voorgevoel had qua geslacht. Ik denk aan de ene kant een meisje, omdat het gewoon zo voelt, en ik heb die naam ook veel vaker in mijn gedachten als de jongensnaam. Maar ik heb op de 12 weken echo een uitsteeksel gezien, waardoor ik dacht dat het ook wel eens een jongen kan zijn! Maar goed, bij 12 weken kun je het geslacht eigenlijk nog helemaal niet zien he. We wachten rustig af.
En qua datum, ik vind 20-09-2009 wel een leuke. Maar mijn gevoel zegt dat ik wel overtijd ga lopen.
Goh, een zie een zwembad meet in de lucht hangen.....
Faja wat een mooie echo. Fijn dat je die echo zo snel na dat bloedverlies had trouwens. Gelijk gerustgesteld neem ik aan.
Miss Sly, fijn dat je er nu toch een beetje in lijkt te berusten. Het is ook niet anders. Maar wel jammer dat het zo gelopen is natuurlijk. Maar goed, al het beste voor Senna, en als dat dit is, dan is dat zo.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver