Straks is het pliesie. Lees je zin dan eens opnieuw bij de mogelijkheid dat het pliesie iis.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:34 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen die de deur openen wanneer er iemand aanbelt als ze niemand verwachten
Dan kloppen ze wel en zeggen ze : pliesie, doe open!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Straks is het pliesie. Lees je zin dan eens opnieuw bij de mogelijkheid dat het pliesie iis.
Echte bazen weten datquote:Op maandag 29 juni 2009 18:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan kloppen ze wel en zeggen ze : pliesie, doe open!
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:34 schreef Edwinuss het volgende:
Ze kunnen het ook gewoon vragen, ben geen hondquote:Op maandag 29 juni 2009 18:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan kloppen ze wel en zeggen ze : pliesie, doe open!
niet iedereen is geinteresseert in een homo met een bloementjequote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad, zulke dingen wil ik echt niet mislopen hoor.
Het geld natuurlijk, dwaas.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:49 schreef Pakspul het volgende:
[..]
niet iedereen is geinteresseert in een homo met een bloementje
Dat jij nou zo autistisch bent en er niemand zomaar op bezoek komtquote:Op maandag 29 juni 2009 18:34 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moet een trap af, een trap op. Door een steeg lopen en weer een trap af.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat jij nou zo autistisch bent en er niemand zomaar op bezoek komt.
Mensen die alleen maar bezoek krijgen na het maken van een afspraakquote:Op maandag 29 juni 2009 18:34 schreef Edwinuss het volgende:
Opzouten klinkt ook niet, oppeperen.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:56 schreef mazeind het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar bezoek krijgen na het maken van een afspraak
En TS doet er goed aan om in ieder geval een keer een woordenboek te kopen als de jongens/meisjes van Prisma langskomen... opsouten?
Ja want mensen kunnen ook niet langs komen zonder van te voren te bellenquote:Op maandag 29 juni 2009 18:34 schreef Edwinuss het volgende:
ja en dan? ze kunnen eerst bellen voor een afspraak hoor - zo gaat dat hier ook: als je zeker wilt weten dat ze je te woord kunnen staan is het handiger eerst een afspraak te maken...quote:Op maandag 29 juni 2009 18:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Straks is het pliesie. Lees je zin dan eens opnieuw bij de mogelijkheid dat het pliesie iis.
Als ik de gang in loop en een man / jongen / kereltje zie maak ik een wenkende bewegiing: oprotten.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:54 schreef Xebber het volgende:
Ik heb een smalle gang van 5 meter, en als ik de kamerdeur open doe, zie ik ze meestal al staan. Hebben ze zo'n klembord bij zich, dan draai ik me om, en ga ik gewoon weer lekker verder met waar ik mee bezig was.
Als het belangrijk is, bellen ze vast nog wel een keer aan.
Seniele autist.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:34 schreef Edwinuss het volgende:
Maar dan zien ze al dat er iemand is.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:19 schreef banaantjeEE het volgende:
Waarom kijk je dan niet ff door je raam wie er staat. Doe ik althans
Die komt alleen bij domme mensen aan de deur.quote:
Oh wat hadden ze nu weer in de aanbieding? Panty's met stenen erin?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
En nu opgesout en laat me rustig door Fok!en.
Iets over Afrika.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh wat hadden ze nu weer in de aanbieding? Panty's met stenen erin?
Of toch een antieke Mongoolse paraplubak?
Goede keuze.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:23 schreef Hanneke1983 het volgende:
Vandaag kwamen ze bij mij langs of ik me wilde aansluiten bij Greenchoice...
Ik moest meteen beslissen...
Deur dan maar weer dicht he.
Bloementjequote:Op maandag 29 juni 2009 18:49 schreef Pakspul het volgende:
[..]
niet iedereen is geinteresseert in een homo met een bloementje
Zie je vaker tegenwoordig.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja want mensen kunnen ook niet langs komen zonder van te voren te bellen
Plan jij heel je leven ofzo?
Jawel, want hij heeft zich de vorige keer een draadloze bel laten aansmeren.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef ASroma het volgende:
HOAX ts zat in de tuin, dan kun jij de bel helemaal niet horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |