Hai. Ik eet bij jou vandaag.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef Catbert het volgende:
Salade van veldsla met mozzerella, tomaatjes, pijnboompitten en biefstuk met een dressing van balsamico en olijfolie![]()
Soms ben ik best wel trots op mezelf
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef HeatWave het volgende:
Ach,er lopen ook jongens hier rond die dat nog nooit gedaan hebben hoor.
Puntquote:Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach,er lopen ook jongens hier rond die dat nog nooit gedaan hebben hoor.
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef Catbert het volgende:
Salade van veldsla met mozzerella, tomaatjes, pijnboompitten en biefstuk met een dressing van balsamico en olijfolie![]()
Soms ben ik best wel trots op mezelf
Je hebt nog ongeveer 5 minuten, dan is het opquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt nog ongeveer 5 minuten, dan is het op
Lekker hequote:
ook factor 28 hebben? halfbeared heeft ut niet nodig geloof ik. Tis wel goei spulquote:Op maandag 29 juni 2009 18:57 schreef kingmob het volgende:
Ik ben ook een beetje tomato-kingmob geworden uiteindelijk
Als Rip zoiets zegt? van welke planeet kom jequote:Op maandag 29 juni 2009 18:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je hebt nog ongeveer 5 minuten, dan is het op
Kunnen ze mooi elkaar insmerenquote:Op maandag 29 juni 2009 18:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ook factor 28 hebben? halfbeared heeft ut niet nodig geloof ik. Tis wel goei spul
Factor? Wasda? Nee, hier alleen pure olie. Niks geen factorquote:Op maandag 29 juni 2009 18:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ook factor 28 hebben? halfbeared heeft ut niet nodig geloof ik. Tis wel goei spul
Heerlijk..quote:Op maandag 29 juni 2009 18:59 schreef Belsezar het volgende:
Lekker he
En gewoon niet reageren op een sms he
Ik smeer nooit iets..quote:Op maandag 29 juni 2009 19:00 schreef Belsezar het volgende:
Factor? Wasda? Nee, hier alleen pure olie. Niks geen factor
Ik ben nogal ego als 't op m'n eten aankomt.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Als Rip zoiets zegt? van welke planeet kom je
Normaal niet, maar in dit geval was het toch beter geweest geloof ikquote:Op maandag 29 juni 2009 18:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hoiquote:
Joeyquote:Op maandag 29 juni 2009 19:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ben nogal ego als 't op m'n eten aankomt.
Catbert doesn't share food!
(+1 als je de referentie snapt)
quote:
Vrouwen konden toch zoveel tegelijk? Ik wacht afquote:Op maandag 29 juni 2009 19:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heerlijk..
Ja, wilde ik zo doen, was even bezig én boodschappen doen
Goed planquote:
Okay, nu mag je komen etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |