ach heb je weer wat te doenquote:Op maandag 29 juni 2009 18:17 schreef Mordreth het volgende:
Toch niet zo heel veel moeite die op even weer te plaatsen?
voor mij duurt het nog wel ff voordat ik kan eten. nu eens naar de sportschool vanuit het werk. dan naar huis eten en vanavond weer studerenquote:
Lekkerrrrrrrrrrrrrrquote:
Iets te lang in de zon gezetenquote:Op maandag 29 juni 2009 18:44 schreef Carooltje79 het volgende:
Pfff ik weet niet wat ik heb, maar ben me toch een partij beroerd
pfff ik heb echt zooo heet vandaag.... heb ventilator aanstaan en nog wil ik nie afkoelenquote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Iets te lang in de zon gezeten
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
pfff ik heb echt zooo heet vandaag.... heb ventilator aanstaan en nog wil ik nie afkoelen
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
pfff ik heb echt zooo heet vandaag.... heb ventilator aanstaan en nog wil ik nie afkoelen
alweeeer???? wil je een beetje supergoeie factor-28 zonnebrandcreme hebben?quote:
euhm... ja de zonquote:Op maandag 29 juni 2009 18:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog een bijzondere reden
quote:
moet je ook niet teveel aan mij denken he meisquote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:
Hoe kan dat nou? Ventilator hier doet prima zijn werkquote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |