Dat weet ikquote:
Sowieso, iemand die 'tot morgen' zegt in bed.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een soort boer-zoekt-vrouw voor niet-boeren-die-wel-uit-Friesland-komen.
Je zal toch seks hebben met zo'n meid en dat ze dan achteraf zegt "Oant moarn!"
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dan nog even.Jij bent 22 toch? Deze zomer wordt jouw zomer jongen. Gewoon een reisje boeken naar een tropisch zwelparadijs en je hebt de tijdmeid van je leven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Jawel eentjequote:
Dat je verhalen niet kloppen met je uiterlijk (oid)quote:
Ik hoor die verhalen en ik zie een soort patsergladjakker voor me. En dan zie ik die foto en dan is het gewoon een soort van puppyjongetjequote:
Ja.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso, iemand die 'tot morgen' zegt in bed.
Dan neem je d'r meteen ff flink in haar 'nije dei'...quote:Op maandag 29 juni 2009 19:30 schreef El_Matador het volgende:
Je zal toch seks hebben met zo'n meid en dat ze dan achteraf zegt "Oant moarn!"
Verlies je dan je maagdelijkheid aan die ouwe tang van die fotoquote:Op maandag 29 juni 2009 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een Fries...![]()
Nee, dit dan:
http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_40__maagd__.html
Lief he.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoor die verhalen en ik zie een soort patsergladjakker voor me. En dan zie ik die foto en dan is het gewoon een soort van puppyjongetje
mwah nog een beetje brakkiequote:
Ik ben geen gladjakkerquote:Op maandag 29 juni 2009 19:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoor die verhalen en ik zie een soort patsergladjakker voor me. En dan zie ik die foto en dan is het gewoon een soort van puppyjongetje
Dank u wel. U ook.quote:
Nope, kreeg linkje van huisgenootje die het van zijn hyves had.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag is hoe in hemelsnaam op zo'n site terecht komt. Ben je opgegeven door je vriendinnen? Heb je gewonnen?
jaaa biertjes smaakten goedquote:
26quote:Op maandag 29 juni 2009 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent 22 toch? Deze zomer wordt jouw zomer jongen. Gewoon een reisje boeken naar een tropisch zwelparadijs en je hebt de tijdmeid van je leven!
Wie?quote:
KF je ziet eruit als een lieve en aardige jongen. Maar uit je posts komt een ander beeld naar voren van een player en die graag opschept.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat je verhalen niet kloppen met je uiterlijk (oid)
Brrr... heb wel een Groningse ex, maar ze sprak gelukkig perfect ABN.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan neem je d'r meteen ff flink in haar 'nije dei'...
Zo kan je het ook omschrijvenquote:Op maandag 29 juni 2009 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
KF je ziet eruit als een lieve en aardige jongen. Maar uit je posts komt een ander beeld naar voren van een player en die graag opschept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |