Niks te discriminatie, het is gewoon waar en ik kan het weten want ik ken heel veel marokkanen.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Niks te discriminatie, het is gewoon waar en ik kan het weten want ik ken heel veel marrokkanen.
Turken daarintegen zijn meestal wel chill.
Onder je beste vrienden zijn er zelfs Turken?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Niks te discriminatie, het is gewoon waar en ik kan het weten want ik ken heel veel marrokkanen.
Turken daarintegen zijn meestal wel chill.
Alle Turken terug naar Marokko!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Triggershot het volgende:
Leer eerst eens hoe je Marokkanen schrijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat niet maar veel van mijn collega's zijn Turks en ik kan het met zo'n beetje iedereen op m'n werk wel vinden.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onder je beste vrienden zijn er zelfs Turken?
Ik heb slechte ervaringen met bijna alle marokkanen (ik ken 2 marokkanen en die zijn best aardig) dus er zit niet één verhaal achter maar een heleboel....quote:
werk --> gemeentelijke werf?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:30 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Nee dat niet maar veel van mijn collega's zijn Turks en ik kan het met zo'n beetje iedereen op m'n werk wel vinden.
Wel een zeer terechte klacht.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:25 schreef Nieuweling. het volgende:
marrokkanen (dat woord verdient geen hoofdletter)
Marrokkanen zijn kut.
Klacht : Marrokkanen.
Ik zeg dan ook bijna alle marokkanen niet alle marokkanen.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:29 schreef Noorseviking het volgende:
Het is een roversvolk maar er zitten ook goede lui bij.
VERGEET DAT NIET![]()
..Buiten de jonge generatie die het soms verknalt..en de oude generatie die geen fatsoenlijk nederlands wil spreken..
Ik heb een klote tijd gehad in de eerste helft van mijn middelbare school tijd, mede door mijn autochtone klasgenoten, juist de allochtone klasgenoten waren OKquote:Op maandag 29 juni 2009 17:32 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met bijna alle marokkanen (ik ken 2 marokkanen en die zijn best aardig) dus er zit niet één verhaal achter maar een heleboel....
Nouja ik geef wel even een voorbeeld ; er zit een kut marokkaan bij mij op school en die jat alles wat eetbaar is en bedreigt ook serieus mensen om eten.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:30 schreef gabberklaas het volgende:
Beter post jij voortaan op stormfront.
Tjemig. Je hebt me overtuigd; alles marokkanen het land uit!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:32 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met bijna alle marokkanen (ik ken 2 marokkanen en die zijn best aardig) dus er zit niet één verhaal achter maar een heleboel....
Nouja ik geef wel even een voorbeeld ; er zit een kut marokkaan bij mij op school en die jat alles wat eetbaar is en bedreigt ook serieus mensen om eten.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:33 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had een Marokkaanse man als Nederlands leraar. Hij kon zelf amper Nederlands
Dat dus, stuk tuigquote:Op maandag 29 juni 2009 17:30 schreef gabberklaas het volgende:
Beter post jij voortaan op stormfront.
WTFquote:Op maandag 29 juni 2009 17:34 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Ik heb iets vergelijkbaars ; een leraar wiskunde met discalculie.
Ik heb een klacht over Marokkanen niet over allochtonen in het algemeen, Turken en Afghanen bijvoorbeeld kunnen wel aardig zijn bijvoorbeeld maar de 95% van de marokkanen daarintegen.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb een klote tijd gehad in de eerste helft van mijn middelbare school tijd, mede door mijn autochtone klasgenoten, juist de allochtone klasgenoten waren OK
Ik klaag over Marokkanen niet over De Islam!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:37 schreef wikwakka2 het volgende:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND! ALLE MOSLIMS NAAR MOSLIMISTAN1!!!!
Nee.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De TS doet dit net zo erg, met z'n "marrokkanen".
Ja oké, ik maak veel spelfouten maar je begrijpt iig wat ik bedoel dat kun je van die kut marokkanen niet zeggen.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De TS doet dit net zo erg, met z'n "marrokkanen".
Precies zoals ik het bedoeldequote:Op maandag 29 juni 2009 17:39 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Ja oké, ik maak veel spelfouten maar je begrijpt iig wat ik bedoel dat kun je van die kut marokkanen niet zeggen.
en hoe je bepaalde woorden gewoon aan elkaar hoort te schrijven.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Triggershot het volgende:
Leer eerst eens hoe je Marokkanen schrijft.
Die behoren tot de 5% die geen typische marokkaan zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Hier op het forum komen anders genoeg Marokkanen die intelligenter overkomen dan jullie twee.
Nee, gek he? Zelfs onze lieve Geert is niet zo dom..quote:Op maandag 29 juni 2009 17:42 schreef Nieuweling. het volgende:
Is er eigenlijk geen politieke partij die alle marokkanen het land uit wil zetten? Dus niet alle moslims o.i.d. maar echt alleen marokkanen?
Woehoe eindelijk een goed idee,quote:Op maandag 29 juni 2009 17:42 schreef Nieuweling. het volgende:
Is er eigenlijk geen politieke partij die alle marokkanen het land uit wil zetten? Dus niet alle moslims o.i.d. maar echt alleen marokkanen?
Ik ga denk ik ook maar een topic over "kut nedderlanders" openen, omdat tuig zoals jij mijn tijd verspilt.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:43 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Die behoren tot de 5% die geen typische marokkaan zijn.
Als ik een miljoen euro zou krijgen als ik met een marokkaans meisje zou trouwen zou ik er MISSCHIEN nog over nadenken.quote:
Wie zegt dat ik een Nederlander ben.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook maar een topic over "kut nedderlanders" openen, omdat tuig zoals jij mijn tijd verspilt.
Lol, fail.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:46 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Als ik een miljoen euro zou krijgen als ik met een marokkaans meisje zou trouwen zou ik er MISSCHIEN nog over nadenken.![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Teveel discriminatie in dit Topic, pas op de politie weet wel raad met dit soort lui.
Tijd dat er één word opgericht dus.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:44 schreef Aquax het volgende:
[..]
Nee, gek he? Zelfs onze lieve Geert is niet zo dom..
Quote maar eens één post in dit topic dat discriminerend is.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Teveel discriminatie in dit Topic, pas op de politie weet wel raad met dit soort lui.
De TT is er al een.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:53 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Quote maar eens één post in dit topic dat discriminerend is.
Maar dan haalt ze d´r 14 broers, 11 zussen, 411 neven, 28 half-broers, 9 half-zussen en 900 tantes en ooms erbij om het mij betaald te zetten.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:47 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Lol, fail.
Nemen , geld incasseren en uitbuiten als motje op de oudezijds.
Artikel 1quote:Op maandag 29 juni 2009 17:49 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Tijd dat er één word opgericht dus.
Ik zeg....quote:Op maandag 29 juni 2009 17:55 schreef Aquax het volgende:
[..]
Artikel 1
"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
Wordt lastig om iedereen van dezelfde afkomst uit te zetten denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Deze kleine selectieve groep Marokkanen die amok veroorzaakt met een geschoren matje, lompe vest en strakke-shirtjes denken ze cool te zijn. Willen ze niet aanpassen aan onze normen en waarden, dan mogen ze van mij weg blijven.
Ja. het is een kleine groep die onheil veroorzaakt. Niet alle Marokkanen zijn zo.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:55 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Maar dan haalt ze d´r 14 broers, 11 zussen, 411 neven, 28 half-broers, 9 half-zussen en 900 tantes en ooms erbij om het mij betaald te zetten.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:53 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Quote maar eens één post in dit topic dat discriminerend is.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:56 schreef Nieuweling. het volgende:
[..]
Ik zeg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een TT is geen post.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja. het is een kleine groep die onheil veroorzaakt. Niet alle Marokkanen zijn zo.
Is deze post echt serieus?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ja. het is een kleine groep die onheil veroorzaakt. Niet alle Marokkanen zijn zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |