klacht: neuk op wildvreemde vieze turkse vent, ik chat alleen met 16jarige chickies!quote:Weißmann zegt:
hey?
payroz zegt:
hello!
Weißmann zegt:
do i know you?
payroz zegt:
no
i m ibrahim
turkey
Weißmann zegt:
why did you add me?
payroz zegt:
i can meet want you
if are you want
Weißmann zegt:
where did you get my emailadress?
payroz zegt:
Weißmann zegt:
i dont have facebook
payroz zegt:
i dont know
do you have webcam?
Weißmann zegt:
no, fuck off
payroz zegt:
pic
Weißmann zegt:
dude. I'm not a hot 20 year old chick who will flash her boobs at you so you can jerk off on it, I'm not giving any money to you, I don't want to have webcamsex with you, I'd rather not chat with turkish guys named Ibrahim in the first place so you have anything to say before i delete you?
payroz zegt:
I need loan for setting up company
Right...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:15 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
ja, ik wist niet eens dat ik facebook had
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:10 schreef MusiqueArtistique het volgende:
payroz zegt:
i can meet want you
if are you want
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat Facebook voor stoere mensen is?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Triggershot het volgende:
waarom heb je dan ook facebook?
Ach hij probeert het in ieder geval in tegenstelling tot veel Turken hier.quote:payroz zegt:
Volgens mij is hij van de Turkse klaagbaak.quote:payroz zegt:
pic
Wat krijg je dan te zien?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:35 schreef reetveter het volgende:
Ik heb precies hetzelfde. Tip: Accepteer niet de webcam uitnodigingen van die luiEcht kankergoor
.
DIe mailadressen halen ze volgens mij uit die doorstuurmails
Whehehehehequote:payroz zegt:
pic
Ozan is vast Turks. Wat is een pic?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:10 schreef MusiqueArtistique het volgende:
payroz zegt:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:51 schreef wise het volgende:
deze sturen, komt goedDie lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roken is lekker
Een pic is een persoon die niet weet wie zijn/haar vader is, en waarvan de moeder een slet is.quote:
mwah - ik ben van mening dat het een vrucht is die in zuur gelegen heeft - geconserveerd en daarna heel lang houdbaar - je kunt ze ook mixen : je krijgt dan mixed pickles...quote:Op maandag 29 juni 2009 18:57 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Een pic is een persoon die niet weet wie zijn/haar vader is, en waarvan de moeder een slet is.Tenminste, zo ken ik het
Bastaard dus.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:57 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Een pic is een persoon die niet weet wie zijn/haar vader is, en waarvan de moeder een slet is.Tenminste, zo ken ik het
deze sturen, komt goedHehehe dat is wel lullig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
deze sturen, komt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet je op een moslimforum posten
bij voorkeur eentje ondersteund door de Iraanse overheid ofzo.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:00 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
mwah - ik ben van mening dat het een vrucht is die in zuur gelegen heeft - geconserveerd en daarna heel lang houdbaar - je kunt ze ook mixen : je krijgt dan mixed pickles...
Dat jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |