Dat zou best grappig zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:07 schreef Catbert het volgende:
Over een paar weken een grote Pfeiffer uitbraak in het Singles topic: stormloop omdat half de kliek thuis in bed ligt met laptop op schoot
Ja ik ken me zelf wat dat betreft wel gelukkigquote:Op maandag 29 juni 2009 17:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I
Wat is 'beter'
Maar idd heel slim
Doe dat maar eensquote:
Hij's niet verbitterd, hij mag gewoon 80% hier nietquote:
quote:
Moet m toch nog bellen, niet alleen om jou hoorquote:
In utrecht aan het water? Ik dacht nog wel incognito in utrecht te kunnen zijnquote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef Ludootje het volgende:
B, wie was trouwens die blonde stoot waarmee ik jou zaterdag op het terras zag zitten?
Ik heb dus geen stoomstrijkbout. Maar goed strijk toch nooit.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:04 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja, maar je moet echt wel een debiel zijn om niet een stoomstrijkbout te kopen.
al had je het volgens mij ook niet heel erg gevondenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ik ken me zelf wat dat betreft wel gelukkig
Oh kut, ja!quote:
En dat ligt uiteraard aan die 80% en niet aan hemquote:Op maandag 29 juni 2009 17:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hij's niet verbitterd, hij mag gewoon 80% hier niet
ho ho, dat waren de woorden van HW zelfquote:Op maandag 29 juni 2009 17:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit zijn jouw fantasieen zeker, you perv
Weet ikquote:Op maandag 29 juni 2009 17:10 schreef Pien85 het volgende:
Moet m toch nog bellen, niet alleen om jou hoorEn eigenlijk maakt het me ook helemaal niks uit, maar ik vind t wel leuk om je er mee te plagen
je moet gewoon niet zo de hele tijd lopen te azijnpissen hier, dat is voor niemand leuk. Dat was hetquote:
Aan het water?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:10 schreef Belsezar het volgende:
In utrecht aan het water? Ik dacht nog wel incognito in utrecht te kunnen zijn![]()
Ja erg leuke dame is dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |