Lijkt me ook vrij kut als je met een date op 't terras zit en er komt iemand aan met "Hey Belsezar, het is mij, van het forum!!111"quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Belsezar het volgende:
Ik denk dat hij zag dat we liever niet gestoord wilden worden
Ikke niet. Maar ik woon er ook 100m vandaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Catbert het volgende:
Ik geloof dat mensen de grap van 't zandpad compleet missen
Dat inderdaad. Heb hem later nog wel even gesmst uiteraard.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Catbert het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Pfff wat een hitte zeg buiten... ben lekker zwembadje aan het vullenlekker zwemmen
Had jij nog een date met die blonde dame dat je er zo snel vandoor ging zondag dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Volgende keer blijf ik zeker tot het einde v/d meet![]()
Denk dat het tussen Bels en Ludoo'tje niet zomaar forum/fok kennissen zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij kut als je met een date op 't terras zit en er komt iemand aan met "Hey Belsezar, het is mij, van het forum!!111"
We?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Belsezar het volgende:
Ik welquote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Catbert het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
teveel werk stap het weer water wel in
Ja, ik was ook niet helemaal serieus, maar dit grijpt weer een beetje terug naar m'n eigen slechte ervaring met een forummeet (ander forum) waarbij ik constant rondliep met het idee dat ik echt geen bekenden tegen wou komenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:15 schreef vencodark het volgende:
Denk dat het tussen Bels en Ludoo'tje niet zomaar forum/fok kennissen zijn.
Dan ga ik wel in de vijver zittenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]er is niks zo lekkers als lekker in je tuintje een "duik" nemen in het zwembad
Wees blij dat ik nooit kom!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, ik was ook niet helemaal serieus, maar dit grijpt weer een beetje terug naar m'n eigen slechte ervaring met een forummeet (ander forum) waarbij ik constant rondliep met het idee dat ik echt geen bekenden tegen wou komen
haha dan ga je daar lekker in zitten johquote:Op maandag 29 juni 2009 17:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dan ga ik wel in de vijver zitten
Vijver van m'n ouders zaten altijd bloedzuigers in...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dan ga ik wel in de vijver zitten
Ik ken ludootje als normale RL vriendquote:Op maandag 29 juni 2009 17:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij kut als je met een date op 't terras zit en er komt iemand aan met "Hey Belsezar, het is mij, van het forum!!111"
Ze kon helaas niet, anders zeker wel!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Had jij nog een date met die blonde dame dat je er zo snel vandoor ging zondag dan?
Ik en de dame in kwestiequote:
Dan ben je in de verkeerde periode naar Thailand gegaan, want toen ik er was, waren ze er nietquote:Op maandag 29 juni 2009 17:19 schreef Catbert het volgende:
Vijver van m'n ouders zaten altijd bloedzuigers in...![]()
![]()
Die beesten waren ook het enige minpunt aan m'n vakantie in Thailand.
Je bent eigenlijk een lelijke introverte goth met metalen klauwen aan z'n vingers?quote:
Oh nee, dat nou weer net niet...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk een lelijke introverte goth met metalen klauwen aan z'n vingers?
Ja, we zaten in 't natte seizoen. Wel geleerd dat dat anti muggenspul wat je in Thailand kunt kopen (bijna pure DEET) ook prima tegen bloedzuigers werktquote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef heksehiel het volgende:
Dan ben je in de verkeerde periode naar Thailand gegaan, want toen ik er was, waren ze er niet
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan ben je in de verkeerde periode naar Thailand gegaan, want toen ik er was, waren ze er niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Als dat zo zou zijn, zou ik Sedan wel willen zienquote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef Catbert het volgende:
Je bent eigenlijk een lelijke introverte goth met metalen klauwen aan z'n vingers?
Ahh, ok. Nee dat soort dates doe ik niet aan.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's voor ons wat de wallen in Amsterdam zijn.
Nee. Het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef S95Sedan het volgende:
Oh nee, dat nou weer net niet...
Of stel ik je nu erg teleur?
Die flesjes liggen hier ook nog met 28% en 95% deet in de kastquote:Op maandag 29 juni 2009 17:21 schreef Catbert het volgende:
Ja, we zaten in 't natte seizoen. Wel geleerd dat dat anti muggenspul wat je in Thailand kunt kopen (bijna pure DEET) ook prima tegen bloedzuigers werkt
Dat dacht ik al, vandaar dat ik het zeiquote:Op maandag 29 juni 2009 17:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee. Het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit.
Grandioos spulquote:Op maandag 29 juni 2009 17:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die flesjes liggen hier ook nog met 28% en 95% deet in de kast
We spoten DEET bij de FLEET!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:22 schreef heksehiel het volgende:
Die flesjes liggen hier ook nog met 28% en 95% deet in de kast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Ik heb gister 20 euries gevonden. Daar stond je bijquote:Op maandag 29 juni 2009 17:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:Ben gisteren wel 20euries verloren
Nadeel is wel dat het echt stinkt en tyfus troep is.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:23 schreef Belsezar het volgende:
Grandioos spulIk nam het altijd mee voor mijn ex als ik trg kwam uit brazilie.
Iddquote:
Ja. Die meuk die ze hier verkopen heeft echt 0 zin. Daar steekt alles wat daar rondvliegt/kruipt/glibbert dwars door heen.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:23 schreef Belsezar het volgende:
Grandioos spulIk nam het altijd mee voor mijn ex als ik trg kwam uit brazilie.
Binnenkort ben ik daar in de buurt. Misschien ga ik dan nog wel langs daar.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's voor ons wat de wallen in Amsterdam zijn.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb gister 20 euries gevonden. Daar stond je bij
Voor geen meter. Die muggen daar zijn bepaald geen mietjes.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
Werkt gewone Citronella niet afdoende dan?
Nee, die heb ik niet gehad. Werkt als een tierelier zekerquote:Op maandag 29 juni 2009 17:25 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja. Die meuk die ze hier verkopen heeft echt 0 zin. Daar steekt alles wat daar rondvliegt/kruipt/glibbert dwars door heen.
Je moet alleen uitkijken dat je die wolk niet inademt, sta je een half uur te hoesten.
Trouwens; iemand in Thailand wel eens die red bull daar gehad? Dus die glazen flesjes met die hele zoete stroperige versie?
Moet je achteraan sluiten, staat vaak een file.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:26 schreef tijnbrein het volgende:
Binnenkort ben ik daar in de buurt. Misschien ga ik dan nog wel langs daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Het is voor de muggen daar niet meer dan een inconveniencequote:Op maandag 29 juni 2009 17:25 schreef Ludootje het volgende:
Werkt gewone Citronella niet afdoende dan?
Ja, je was wel een beetje traagquote:Op maandag 29 juni 2009 17:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is waar kwam er later pas achter maakt niet veel uit voor stichting help Venco de zomer door
Ja, zit echt in glazen flesjes, lijkt wat op hoestdrank. Ze hebben daar ook andere merken die hetzelfde werken. Als je er daar 2 van op hebt, verspreid over de hele dag, sta je compleet te stuiteren. En slaap je ook niet. Je mag er ook niet meer dan 2 drinken omdat 't echt slecht voor je is.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:26 schreef heksehiel het volgende:
Nee, die heb ik niet gehad. Werkt als een tierelier zeker
Volgens mij gebruiken de muggen het zelf als deo...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Belsezar het volgende:
Het is voor de muggen daar niet meer dan een inconvenience
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, je was wel een beetje traag![]()
Je hebt indirect dus voor mijn boete betaald, bedankt he
In welke plaatsen ben je allemaal geweest in Thailand?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, zit echt in glazen flesjes, lijkt wat op hoestdrank. Ze hebben daar ook andere merken die hetzelfde werken. Als je er daar 2 van op hebt, verspreid over de hele dag, sta je compleet te stuiteren. En slaap je ook niet. Je mag er ook niet meer dan 2 drinken omdat 't echt slecht voor je is.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Moet je achteraan sluiten, staat vaak een file.Als ik er ben is het overdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ja, vies man, die red bull in die flesjesquote:Op maandag 29 juni 2009 17:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, zit echt in glazen flesjes, lijkt wat op hoestdrank. Ze hebben daar ook andere merken die hetzelfde werken. Als je er daar 2 van op hebt, verspreid over de hele dag, sta je compleet te stuiteren. En slaap je ook niet. Je mag er ook niet meer dan 2 drinken omdat 't echt slecht voor je is.
Nou de mijne trekken zich daar niets van aan en steken me nog even hardquote:Op maandag 29 juni 2009 17:30 schreef Ludootje het volgende:
Ach, ik rook op mijn kamer. Vinden ze volgens mij ook niet zo leuk (de muggen dan he?)
Ik ben toch binnen 5 minuten klaar.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan is het ook druk. Het is er altijd druk.
Of zorgen dat er iemand in buurt is die meer muggen aantrektquote:Op maandag 29 juni 2009 17:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou de mijne trekken zich daar niets van aan en steken me nog even hard
Misschien heb je wel lekker bloed.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou de mijne trekken zich daar niets van aan en steken me nog even hard
Moet de eerste vent nog tegenkomen die lekkerder bloed heeft dan ikquote:Op maandag 29 juni 2009 17:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Of zorgen dat er iemand in buurt is die meer muggen aantrekt
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Moet de eerste vent nog tegenkomen die lekkerder bloed heeft dan ik
Lunchtijd is topdrukte. Serieusquote:
Red Bull drink je sowieso niet echt voor de smaakquote:
Dubbel kut is dat jaquote:Op maandag 29 juni 2009 17:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
werd bij me ex ook altijd lek geprikt en zij had negens last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |