Azijnpissen, en wordt gewoon wat voor de grap gezegd "overtuigend" en zij gaat meteen jankenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je moet gewoon niet zo de hele tijd lopen te azijnpissen hier, dat is voor niemand leuk. Dat was het.
Jij ziet Bels in utrecht en je gaat niet eens even hallo zeggen?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:08 schreef Ludootje het volgende:
B, wie was trouwens die blonde stoot waarmee ik jou zaterdag op het terras zag zitten?
Hoi Caroolquote:
Doeiquote:
Jij jankt anders meerquote:Op maandag 29 juni 2009 17:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Azijnpissen, en wordt gewoon wat voor de grap gezegd "overtuigend" en zij gaat meteen janken
Volgende keer blijf ik zeker tot het einde v/d meetquote:Op maandag 29 juni 2009 17:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
al had je het volgens mij ook niet heel erg gevonden
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aan het water?
Zandpad?Bij Winkel van Sinkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Aan het water?
Zandpad?Nee, ik liep door de stad en ik zag hem nogal geanimeerd in gesprek met een blonde vrouw aan de gracht. Heb toen besloten hem maar even niet te storen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat hij zag dat we liever niet gestoord wilden wordenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij ziet Bels in utrecht en je gaat niet eens even hallo zeggen?
Klinkt als een goed ideequote:Op maandag 29 juni 2009 17:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Pfff wat een hitte zeg buiten... ben lekker zwembadje aan het vullenlekker zwemmen
Moet je doenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
Volgende keer blijf ik zeker tot het einde v/d meet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Het einde is altijd het best zeggen ze, er is niet voor niets een slotact enzo.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
als hij met een blond stoot aan het water zit is dat wel zo netjes jaquote:Op maandag 29 juni 2009 17:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij ziet Bels in utrecht en je gaat niet eens even hallo zeggen?
Lijkt me ook vrij kut als je met een date op 't terras zit en er komt iemand aan met "Hey Belsezar, het is mij, van het forum!!111"quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Belsezar het volgende:
Ik denk dat hij zag dat we liever niet gestoord wilden worden
Ikke niet. Maar ik woon er ook 100m vandaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Catbert het volgende:
Ik geloof dat mensen de grap van 't zandpad compleet missen
Dat inderdaad. Heb hem later nog wel even gesmst uiteraard.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Catbert het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Pfff wat een hitte zeg buiten... ben lekker zwembadje aan het vullenlekker zwemmen
Had jij nog een date met die blonde dame dat je er zo snel vandoor ging zondag dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Denk dat het tussen Bels en Ludoo'tje niet zomaar forum/fok kennissen zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij kut als je met een date op 't terras zit en er komt iemand aan met "Hey Belsezar, het is mij, van het forum!!111"
We?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Belsezar het volgende:
Ik welquote:Op maandag 29 juni 2009 17:14 schreef Catbert het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
teveel werk stap het weer water wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |