Ja, ik was ook niet helemaal serieus, maar dit grijpt weer een beetje terug naar m'n eigen slechte ervaring met een forummeet (ander forum) waarbij ik constant rondliep met het idee dat ik echt geen bekenden tegen wou komenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:15 schreef vencodark het volgende:
Denk dat het tussen Bels en Ludoo'tje niet zomaar forum/fok kennissen zijn.
Dan ga ik wel in de vijver zittenquote:Op maandag 29 juni 2009 17:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]er is niks zo lekkers als lekker in je tuintje een "duik" nemen in het zwembad
Wees blij dat ik nooit kom!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, ik was ook niet helemaal serieus, maar dit grijpt weer een beetje terug naar m'n eigen slechte ervaring met een forummeet (ander forum) waarbij ik constant rondliep met het idee dat ik echt geen bekenden tegen wou komen
haha dan ga je daar lekker in zitten johquote:Op maandag 29 juni 2009 17:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dan ga ik wel in de vijver zitten
Vijver van m'n ouders zaten altijd bloedzuigers in...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dan ga ik wel in de vijver zitten
Ik ken ludootje als normale RL vriendquote:Op maandag 29 juni 2009 17:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Lijkt me ook vrij kut als je met een date op 't terras zit en er komt iemand aan met "Hey Belsezar, het is mij, van het forum!!111"
Ze kon helaas niet, anders zeker wel!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Had jij nog een date met die blonde dame dat je er zo snel vandoor ging zondag dan?
Ik en de dame in kwestiequote:
Dan ben je in de verkeerde periode naar Thailand gegaan, want toen ik er was, waren ze er nietquote:Op maandag 29 juni 2009 17:19 schreef Catbert het volgende:
Vijver van m'n ouders zaten altijd bloedzuigers in...![]()
![]()
Die beesten waren ook het enige minpunt aan m'n vakantie in Thailand.
Je bent eigenlijk een lelijke introverte goth met metalen klauwen aan z'n vingers?quote:
Oh nee, dat nou weer net niet...quote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk een lelijke introverte goth met metalen klauwen aan z'n vingers?
Ja, we zaten in 't natte seizoen. Wel geleerd dat dat anti muggenspul wat je in Thailand kunt kopen (bijna pure DEET) ook prima tegen bloedzuigers werktquote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef heksehiel het volgende:
Dan ben je in de verkeerde periode naar Thailand gegaan, want toen ik er was, waren ze er niet
quote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan ben je in de verkeerde periode naar Thailand gegaan, want toen ik er was, waren ze er niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Als dat zo zou zijn, zou ik Sedan wel willen zienquote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef Catbert het volgende:
Je bent eigenlijk een lelijke introverte goth met metalen klauwen aan z'n vingers?
Ahh, ok. Nee dat soort dates doe ik niet aan.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's voor ons wat de wallen in Amsterdam zijn.
Nee. Het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef S95Sedan het volgende:
Oh nee, dat nou weer net niet...
Of stel ik je nu erg teleur?
Die flesjes liggen hier ook nog met 28% en 95% deet in de kastquote:Op maandag 29 juni 2009 17:21 schreef Catbert het volgende:
Ja, we zaten in 't natte seizoen. Wel geleerd dat dat anti muggenspul wat je in Thailand kunt kopen (bijna pure DEET) ook prima tegen bloedzuigers werkt
Dat dacht ik al, vandaar dat ik het zeiquote:Op maandag 29 juni 2009 17:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee. Het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit.
Grandioos spulquote:Op maandag 29 juni 2009 17:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die flesjes liggen hier ook nog met 28% en 95% deet in de kast
We spoten DEET bij de FLEET!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:22 schreef heksehiel het volgende:
Die flesjes liggen hier ook nog met 28% en 95% deet in de kast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Ik heb gister 20 euries gevonden. Daar stond je bijquote:Op maandag 29 juni 2009 17:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:Ben gisteren wel 20euries verloren
Nadeel is wel dat het echt stinkt en tyfus troep is.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:23 schreef Belsezar het volgende:
Grandioos spulIk nam het altijd mee voor mijn ex als ik trg kwam uit brazilie.
Iddquote:
Ja. Die meuk die ze hier verkopen heeft echt 0 zin. Daar steekt alles wat daar rondvliegt/kruipt/glibbert dwars door heen.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:23 schreef Belsezar het volgende:
Grandioos spulIk nam het altijd mee voor mijn ex als ik trg kwam uit brazilie.
Binnenkort ben ik daar in de buurt. Misschien ga ik dan nog wel langs daar.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Da's voor ons wat de wallen in Amsterdam zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |