abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 juli 2009 @ 13:30:20 #101
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_70698232
Ik ben benieuwd of deze net zo 'niet definitief' is als die mobielblokkenschema's van 2 jaar terug.

Anyway, dat wordt een prima avondje Bravo als ik het zo bekijk, al hadden ze van Bellen en 2ManyDJ's mogen omruilen.
pi_70698564
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:37 schreef Luni het volgende:

[..]

DJ's, en zeker de grote namen krijgen meestal toch 2 uur.
Het is een festival. Altijd rond een uur. 2 uur is zeerrrrrrrrr uitzonderlijk.
  maandag 6 juli 2009 @ 13:42:13 #103
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_70698648
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
Anyway, dat wordt een prima avondje Bravo als ik het zo bekijk, al hadden ze van Bellen en 2ManyDJ's mogen omruilen.
En als ze dat niet doen mis ik Rusko. En waar is Moderat inderdaad.
pi_70698965
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:09 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Dat zou een zwaktebod zijn.
In 2007 waren ze ook al dagafsluiter in de Alpha, dus ik zie geen reden waarom het nu niet zo zou zijn.
  maandag 6 juli 2009 @ 14:03:21 #105
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_70699461
Hier was de SC. leuk die blokken schema heb ik wat te doen als ik me verveel beetje schema maken.
Fear is the grease of society.
pi_70700892
Ja, dit snap ik ook niet helemaal! Kasabian, 2 many DJs en Prodigy overlappen?? Lijkt me niet handig. Of ze willen perse grote drukte overal voorkomen ofzo?
pi_70700991
Wordt zoals verwacht een rustige Lowlands, ben wel blij met het blokkenschema van de vrijdag. 's Avonds Dizzee Rascal in de Bravo meepikken, en daarna Grizzly Bear in de India, en dat was het wel .
pi_70701580
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:43 schreef peterfan het volgende:
Ja, dit snap ik ook niet helemaal! Kasabian, 2 many DJs en Prodigy overlappen?? Lijkt me niet handig. Of ze willen perse grote drukte overal voorkomen ofzo?
Zo druk zal Kasasbian niet worden. Stonden vorige keer voor een halfgevulde Alpha en hebben nou niet echt veel meer gepresteerd sinds die keer.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_70701867
Nee, toen hebben die sukkels de Alpha leeggespeeld. "Fuck Editors!" was voor mij de druppel, wat een wankers .
  maandag 6 juli 2009 @ 15:27:46 #110
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_70702620
Jaja Aisumasen, nu weten we wel dat de line up je niet aanstaat.
Maar wat ik me afvraag, waarom zou je niet bij dingen gaan kijken die je niet kent i.p.v. niks te gaan kijken, wellicht wordt je nog aangenaam verrast.
The Most Incredible, Baby
  maandag 6 juli 2009 @ 15:28:20 #111
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_70702649
Ik moet bekennen dat ik het laatste Kasabian album best goed te pruimen vind.
The Most Incredible, Baby
pi_70703135
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:27 schreef RedGuy het volgende:
Jaja Aisumasen, nu weten we wel dat de line up je niet aanstaat.
Maar wat ik me afvraag, waarom zou je niet bij dingen gaan kijken die je niet kent i.p.v. niks te gaan kijken, wellicht wordt je nog aangenaam verrast.
Wees blij dat er iemand kritiek geeft. Dit wordt mijn 6de Lowlands, en ik vind het gewoon jammer om te zien dat ik de line-up elk jaar minder sterk vind, terwijl ik vroeger blind een kaart kocht omdat de line-up toch wel fantastisch zou worden. Ik heb zo lang volgehouden dat de line-up echt wel beter zou worden, gezegd welke bands ik liever had willen zien, en ook genoeg positieve dingen gezegd over de organisatie en het festival zelf. Dus af en toe een beetje kritiek van één user... Het is namelijk wel een festival waar iedereen alleen al 160 euro entree voor betaald .

En met die vorige post wilde ik proberen te zeggen dat ik dus juist veel tijd heb om andere dingen te zien, net zoals ik in de afgelopen 2 jaar heb gedaan, en waar ik af en toe op hele leuke bands ben gestuit.
pi_70703330
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:40 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het is een festival. Altijd rond een uur. 2 uur is zeerrrrrrrrr uitzonderlijk.
In de Bravo staan de DJ's meestal 2 uur te draaien hoor, zeker de de grote namen.

http://www.fileunder.nl/div/lowlands2008/blokkenschemazondag.php
pi_70703503
quote:
Op maandag 6 juli 2009 14:43 schreef peterfan het volgende:
Ja, dit snap ik ook niet helemaal! Kasabian, 2 many DJs en Prodigy overlappen?? Lijkt me niet handig. Of ze willen perse grote drukte overal voorkomen ofzo?
Tegenover een grote dance act in de Alpha staat meestal een redelijk grote naam in de Bravo.
  maandag 6 juli 2009 @ 15:51:57 #115
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_70703634
Tuurlijk mag je kritiek hebben, maar die is wel heel persoonlijk natuurlijk.
Ik vind de line up juist stukken beter dan die van vorig jaar bijvoorbeeld.
The Most Incredible, Baby
pi_70704076
quote:
Op maandag 6 juli 2009 15:44 schreef Luni het volgende:

[..]

In de Bravo staan de DJ's meestal 2 uur te draaien hoor, zeker de de grote namen.

http://www.fileunder.nl/div/lowlands2008/blokkenschemazondag.php
En de grote bands ook wel iets langer.

Ik wil 1.5 uur FNM
pi_70704252
oooh ik ga mijn vrijdag wel doorkomen met dit schema
ben benieuwd naar de andere dagen, maar die zullen vast niet meer lekken na vandaag..
Spread your love like a fever!
pi_70706153
Ik snap dat nooit zo dat je zo weinig wil gaan zien. Dit is mijn lijst van vrijdag, waar ongeveer de helft van moet afvallen . Ik zal wel een brede smaak hebben (breed gezien rock en dance) maar dan nog, je wilt toch wel meer zien dan 2 bands .

White Lies
Paolo Nutini
Razorlight
Lily Allen
The Prodigy
Beirut
La Roux
Passion Pit
Grizzly Bear
Promo Live & Guests
Klaxons
Dizzee Rascal
2 Many DJ's
Tiga
Joost van Bellen
Crookers
Amsterdam Klezmer Band
Junior Boys
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_70706638
Dat lijstje waren gewoon even 2 dingen die absoluut niet wilde missen . Wie zegt dat ik de rest van de dag niets wil zien ? Het is ook hartstikke persoonlijk, maar ik heb veel bands op deze line-up al meerdere malen gezien, en ik zal zeker niet de enige zijn. En natuurlijk zal ik wel weer voor de zoveelste keer aanschuiven bij Kaiser Chiefs, Bloc Party, en zulke dingen, maar als ik in één van de andere tenten blijf hangen en daardoor iets voor mij onbekends ontdek, treur ik daar niet om. Nogmaals: Ik mis een Blur, Oasis, Muse, Snoop Dogg, Beastie Boys, of een andere festival-knaller. Had ik al gezegd dat het persoonlijk was ?
  maandag 6 juli 2009 @ 17:11:09 #120
138747 ScottTracy
zo niet mij
pi_70706826
quote:
Op maandag 6 juli 2009 13:50 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

In 2007 waren ze ook al dagafsluiter in de Alpha, dus ik zie geen reden waarom het nu niet zo zou zijn.
Dat is pas 2 jaar geleden, juist daarom hoeven ze mij niet af te sluiten (en eigenlijk helemaal niet te komen). Het laatste album was ook niet echt goed.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_70706875
In een verslagen moment de regels van LL zitten lezen op de site.

Je mag 8 liter drank meenemen dit jaar. Andere jaren was dit toch een totaal van 12 blikken + 1 PET Fles of ben ik nu gek ?
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
pi_70706914
quote:
Op maandag 6 juli 2009 17:11 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Dat is pas 2 jaar geleden, juist daarom hoeven ze mij niet af te sluiten (en eigenlijk helemaal niet te komen). Het laatste album was ook niet echt goed.
Ik reken er niet op dat ze willen 'degraderen' naar een eerder tijdstip. Hun show is ook alleen maar groter geworden, hoe cash-in dat laatste album ook klinkt.
pi_70730849
quote:
ziet wat nieuwe namen achter die donkere wolken hangen.... #LL09
Van RRB, Ik haat deze manier van aankondigen. Totaal geen spanning die ze op proberen te roepen.

Vandaag dus weer wat namen
pi_70731915
Daar zal dan wel Soulsavers bij zitten.... voor degenen die net als ik na vorig jaar nog niet genoeg van Mark Lanegan kunnen krijgen.
Spread your love like a fever!
pi_70737376
Er zijn nieuwe namen, maar ik kan niks kopieren en plakken van de Lowlands site dus ja .

Kees van Hondt iig
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')