Het zijn regio 1 dvd's.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:10 schreef Roi het volgende:
Ren&Stimpy, speelt die op alle spelers en heeft 'ie (Engelse) subs?
Deal, stuur me een bericht voor verdere afhandeling.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:52 schreef thewhiteguy het volgende:
25. Around the World in 80 Days; komedie met Jackie Chan, Steve Coogan, Arnold Schwarzenegger en Rob Schneider, ingesealed (5) <- 4 inclusief
Bod staat, in dusverre, wanneer de vorige geinteresseerde zich terug trekt.quote:
Helmond of Eindhovenquote:
Klopt, plus nog een boel boel extra's.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:47 schreef Sigmund666 het volgende:
Tussen twee haakjes: Op die DVD van het eerste of tweede seizoen staat toch ook de gebande aflevering 'man's best Friend'?
Bod staat.quote:
Bedankt voor je bod, maar op het moment vind ik dat iets te weinig.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:36 schreef robertlj_1984 het volgende:
30 euro incl. geboden voor The Ultimate ToyStory box.
Akkoord?
Nog steeds te weinig?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:42 schreef Patch het volgende:
[..]
Bedankt voor je bod, maar op het moment vind ik dat iets te weinig.
Jazekers, je kan met mij veel onderhandelen en ik ben echt de beroerdste niet, maar dit is zo'n zeldzame deluxe editie van 2 topfilms, dat de richtprijs ongeveer wel in orde is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |