En dat lag aan de wijn?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja. Ik heb in m'n relaties de beste gesprekken gehad als we met z'n tweeen aan de wijn zaten, dus dat speelt nogal mee.
Maat van me wel een keer... En nog bekeurd ook, hij mocht naar huis lopen. Wat hebben wij hem uitgelachen...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Dronken zijn in het openbaar sowieso verboden. Dus dan maakt het niet uit of je in een rolstoel zit of niet.
Geen idee. Fietsers hoeven ook nooit de blazen dus rolstoelers ook niet. Denk ik.
Teveel in de airco gezeten met dit warme weerquote:
Het besturen van een voertuig, ook een fiets, is verboden als je dronken bent. Als je ej rijbewijs bij je hebt op de fiets moet een agent dat zelfs innemen. Is ons vroeger wel eens gebeurd bij een vriend die net 18 was en leuk z'n rijbewijs als identificatie meegenomen had. Niet zo handig, want hij werd alleen maar aangehouden omdat 'ie extreem luidruchtig was.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:41 schreef tijnbrein het volgende:
![]()
Dronken zijn in het openbaar sowieso verboden. Dus dan maakt het niet uit of je in een rolstoel zit of niet.
Geen idee. Fietsers hoeven ook nooit de blazen dus rolstoelers ook niet. Denk ik.
ik kom dronken al geen drempel over, dus enige optie zou zijn: slapen in de kroegquote:Op maandag 29 juni 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
Domme regel is dat
Hoe de neuk kom je dan thuis vanuit de kroeg?
Wat is er de 31ste?quote:
Yep, auto en serverruimtesquote:Op maandag 29 juni 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Teveel in de airco gezeten met dit warme weer?
Ik heb er ook last van
Voor een groot deel wel ja. Iedereen wordt losser en opener met alcohol op. Dus tenzij je een extreem extrovert persoon bent is het gewoon sociaal glijmiddelquote:
fiets dan neem ik aan, want iemand in een rolstoel laten lopen lijkt me een aardge manier om rijk te wordenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maat van me wel een keer... En nog bekeurd ook, hij mocht naar huis lopen. Wat hebben wij hem uitgelachen...
Haha, mn zusje was eens dronken en mocht niet verder fietsen en als ze de laatste 20 meter naar huis zou gaan lopen zou ze een bon krijgen. Wilde de zilverknoopjes dat ze een taxi ging bellenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Dat hoeft ook helemaal niet. Maar daarom is het nog wel stomme vraag.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:39 schreef Jannuk het volgende:
[..]
waarom zou je moeten uitleggen waarom je niet drinkt. Is toch helemaal je eigen keuze? Moet je ook nog verantwoording gaan afleggen over wat je eet en waarom niet.. zou vast een gezellige date worden
dan wil ik die meneer agent wel leren kennenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:43 schreef HeatWave het volgende:
fiets dan neem ik aan, want iemand in een rolstoel laten lopen lijkt me een aardge manier om rijk te worden.
Ja had het ook bij die van onsquote:
Leuk Djayzz, leukquote:
Niet op mijn balkon. En damn, je weet het nogquote:
Daar heb ik dan weer geen zin inquote:Op maandag 29 juni 2009 15:41 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga het helemaal zelf makenHeb alles al gehaald bij de AH
Wat rolls, wat sashimi
*Schrijft op*quote:
Lekkerquote:
Je zou haar kunnen vragen of ze je vaker wil zien?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:44 schreef KudFokker het volgende:
Ok nog even een vraagje...
Serieus, hoe vraag / of weet ik wanneer het echt iets IS met een meisje ?
Wanneer mag je je haar je vriendin noemen ?
Ik wil namelijk niet vragen "wil je verkering met me" blablabla
Ik wil ook weer niet helemaal niks zeggen, maar een soort bevestiging krijgen
laatste week van juli, eerste week van augustus heb ik vrij..quote:Op maandag 29 juni 2009 15:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leuk Djayzz, leukWanneer gaan we een rondje rijden met een daarop aansluitende BBQ
Jij hoeft dan ook niets te doenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet op mijn balkon. En damn, je weet het nog![]()
[..]
Daar heb ik dan weer geen zin in
Denk niet dat het een goed gegeven is als je voornamelijk goede gesprekken zou voeren als er maar alcohol is. Daar gaat het mij ook niet om. Ik ben wel vrij open maar ik maak geen makkelijk contact.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Voor een groot deel wel ja. Iedereen wordt losser en opener met alcohol op. Dus tenzij je een extreem extrovert persoon bent is het gewoon sociaal glijmiddel
sorry, ik mag dan dronken hebben geleken en moeite hebben met namen onthouden; heb toch een verdoemd goed geheugen.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet op mijn balkon. En damn, je weet het nog![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me inderdaad geen ideale relatie...quote:Op maandag 29 juni 2009 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk niet dat het een goed gegeven is als je voornamelijk goede gesprekken zou voeren als er maar alcohol is. Daar gaat het mij ook niet om. Ik ben wel vrij open maar ik maak geen makkelijk contact.
Het is niet de bedoeling dat ik bij vrienden of in een relatie alcohol nodig heb.
Ja dat heb ik al gedaan en dat wil zequote:Op maandag 29 juni 2009 15:45 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Je zou haar kunnen vragen of ze je vaker wil zien?
Coolquote:Op maandag 29 juni 2009 15:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maat van me wel een keer... En nog bekeurd ook, hij mocht naar huis lopen. Wat hebben wij hem uitgelachen...
Het is niet zo dat ik het nodig heb ofzo, maar samen wijn drinken is gewoon gezellig. Geeft net dat extra zetje om ook die dingen op te biechten waar je je eigenlijk voor schaamt zegmaarquote:Op maandag 29 juni 2009 15:46 schreef vencodark het volgende:
Denk niet dat het een goed gegeven is als je voornamelijk goede gesprekken zou voeren als er maar alcohol is. Daar gaat het mij ook niet om. Ik ben wel vrij open maar ik maak geen makkelijk contact.
Het is niet de bedoeling dat ik bij vrienden of in een relatie alcohol nodig heb.
vraag aan haar: wat vind je van mij als vrijgezel?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al gedaan en dat wil ze
Maar heb alsnog niet echt het gevoel dat het mijn vriendin is...
Ik heb het ook nog niet over nu, maar over een tijdje als er iets meer zekerheid is
Goed, dan zal ik mijn auto Nouk proof maken aangezien ik haar nog heb beloofd met mijn auto te laten rijdenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
laatste week van juli, eerste week van augustus heb ik vrij..
Jezus...quote:
Ok. En auto rijden kan ze wel hoor, ze heeft ook al in mijn auto gereden!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, dan zal ik mijn auto Nouk proof maken aangezien ik haar nog heb beloofd met mijn auto te laten rijden
Je kan ook samen wat anders drinken, als het vertrouwen er is, zou je helemaal niks nodig meoten hebben om op te biechten waar je je eigenlijk voor schaamtquote:Op maandag 29 juni 2009 15:48 schreef Catbert het volgende:
Het is niet zo dat ik het nodig heb ofzo, maar samen wijn drinken is gewoon gezellig. Geeft net dat extra zetje om ook die dingen op te biechten waar je je eigenlijk voor schaamt zegmaar
Ja?quote:
Dat ga ik ook zeker niet doenquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:47 schreef Den_Haag het volgende:
sorry, ik mag dan dronken hebben geleken en moeite hebben met namen onthouden; heb toch een verdoemd goed geheugen.Doe je goed! Al mag je me wel een keer gaan uitleggen wat je in mijn agenda hebt geschreven, want daar kan ik echt geen chocola van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
niet zo patsen, mijn zoonquote:
Dat is een goede instelling. Maar inderdaad kan ik me voorstellen dat mensen je ietwat een preuts vinden als je niet met ze meedoet.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
vraag aan haar: wat vind je van mij als vrijgezel?
En als ze dan zegt, "Je bent toch geen vrijgezel, je bent van mij! "
Dan weet je het
Weet ikquote:Op maandag 29 juni 2009 15:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ok. En auto rijden kan ze wel hoor, ze heeft ook al in mijn auto gereden!
31 juli, tapas & sushi meet bij jou. Belz, DH en ....quote:Op maandag 29 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker niet doen![]()
[..]
Doe je goed! Al mag je me wel een keer gaan uitleggen wat je in mijn agenda hebt geschreven, want daar kan ik echt geen chocola van maken.
Ja dat is erg lastig. Wanneer heb je iets?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:44 schreef KudFokker het volgende:
Ok nog even een vraagje...
Serieus, hoe vraag / of weet ik wanneer het echt iets IS met een meisje ?
Wanneer mag je je haar je vriendin noemen ?
Ik wil namelijk niet vragen "wil je verkering met me" blablabla
Ik wil ook weer niet helemaal niks zeggen, maar een soort bevestiging krijgen
Je vat het verkeerd op.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:46 schreef vencodark het volgende:
mijn maatje laat ook altijd vrouwen rijdenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed, dan zal ik mijn auto Nouk proof maken aangezien ik haar nog heb beloofd met mijn auto te laten rijden
Van wie was die zwarte Suzuki Swift ook al weer?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ok. En auto rijden kan ze wel hoor, ze heeft ook al in mijn auto gereden!
En hij die niet genoemd mag worden?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
31 juli, tapas & sushi meet bij jou. Belz, DH en ....
Sorry papaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |