SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Single Muziek:
De OP is hier te vinden.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Wel herkenbaar maar zal er proberen aan te denken (in de toekomst)quote:Op maandag 29 juni 2009 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan het wel hebben hoor.Zolang het geen gewoonte wordt. En hoe meer mensen vragen hoe het met mij en de alcohol zit, hoe meer ik tegen ga werken.
mjah, is de aard van het beestje denk ik, maar goed dat zullen we langzaam maar zeker een beetje moeten aanpassen.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat wil je horen dan? Gaf je eerder ook al wat tips maar als je je zo passief opstelt zul je nooit een vriendin krijgen. Vrouwen zitten niet te wachten op passieve kerels.
Waarom denk je dat iedereen loopt te hijsen? Niet omdat ze van nature al zo open zijn hoor. En als ze dat wel zijn wordt het eigenlijk alleen maar luidruchtiger.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Ik probeer er ook niet zoveel om te geven wat anderen ervan zeggen dat ik niet drink. Maar soms stoort het me gewoon omdat alcohol voor veel mensen 'erbij hoort' etc. Ik vind jammer dat je soms als saai bestempeld wordt, puur omdat je niet drinkt.
Ik wil gewoon ook datgene leren/doen wat voor hoop mensen zo logisch is. Heb gewoon weleens het idee dat ik wat mis ofzo Net als naar parkpop gaan en met mensen afspreken. Ik zou gewoon wat losser willen worden.
bagger champagne zoals Moet etc ja. Maar kwaliteits champagne zoals Laurent Perrier, LeNoble, JeanMaire zijn echt verrukkelijk en zeker niet overrated.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik vind champagne dan weer geen reet aan. Overrated als de pest, gewoon puur omdat het nu eenmaal champagne is. En over het algemeen veel te veel koolzuur.
Kijk, dat soort reacties dus. Vind dat zo onzinnig.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:28 schreef Catbert het volgende:
En wat vrouwen betreft: ik vind het erg gezellig als we samen in een cafe bier/wijn kunnen drinken. Als zij op een date alleen frisdrank drinkt vind ik dat, tenzij ze aan de medicijnen is ofzo, best een afknapper.
+1quote:Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef vencodark het volgende:
Kijk, dat soort reacties dus. Vind dat zo onzinnig.
Mee eens.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik drink altijd met mijn matenquote:
Dus jij bent de BOBquote:Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef Jannuk het volgende:
Ik had dat op de middelbare school al wel een beetje, wrom moet je nou alcohol drinken om het gezellig te hebben? Ik drink in de zomer wel eens een wijntje, van die zoete, met bubbeltjes, net limo. Verder drink ik niet, ik hou er niet van, ben dus gezelliger zonder dan met alcohol.
Tja, ik woon niet in een dorp en hier rijden ook nog 's nachts treinen naartoe. Nog even afgezien van 't feit dat 't in Utrecht prima uitgaan isquote:Op maandag 29 juni 2009 15:32 schreef erikje14 het volgende:
Overigens zal ik nooit drinken als ik zou gaan stappen, moet ook nog naar huis rijden eej
Mwah, ik kan me wel wat bij zijn reactie voorstellen. Puur vanuit mezelf gekeken en naar mijn omgeving waar een potentiële vriendin dan ook in terecht zou komen.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:
Dat dus.quote:
Hahahaquote:
Ja, maar op een eerste date kan iemand bewust niet drinken om zo te kijken of het echt wel klikt.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mwah, ik kan me wel wat bij zijn reactie voorstellen. Puur vanuit mezelf gekeken en naar mijn omgeving waar een potentiële vriendin dan ook in terecht zou komen.
Af en toe ga ik best wel eens wild stappen/feesten met vrienden en ik zou het gezellig vinden als ze mee zou doen.
dat gaat we toch ook al bij Nouk eten?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:35 schreef Belsezar het volgende:
Ahh, het was heerlijk in het zonnetjeNu maar eens bedenken wat ik ga eten, ik denk dat het sushi gaat worden
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het net zo iets als roken. Als een meisje erg leuk is, vind ik het geen enorm issue dat ze rookt. Maar het is wel een minpunt.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef vencodark het volgende:
Vanuit dat standpunt drink ik juist wel, kijken of ze het niet per definitie afkeurt.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar op een eerste date kan iemand bewust niet drinken om zo te kijken of het echt wel klikt.
Tsja, ik moet altijd rijden (weet niet of je ook moet blazen als je dronken in een rolstoel zitquote:
idd, al denk ik dat iedereen hier die drinkt zo'n beetje begonnen is op de middelbare school met drinken?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:33 schreef Jannuk het volgende:
Ik had dat op de middelbare school al wel een beetje, wrom moet je nou alcohol drinken om het gezellig te hebben? Ik drink in de zomer wel eens een wijntje, van die zoete, met bubbeltjes, net limo. Verder drink ik niet, ik hou er niet van, ben dus gezelliger zonder dan met alcohol.
Ik heb ook niets tegen alcohol. Als iemand drinkt vind ik dat prima dus ik kan me niet zo voorstellen dat je min of meer al wordt afgekeurd, omdat je niet drinkt.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vanuit dat standpunt drink ik juist wel, kijken of ze het niet per definitie afkeurt.
Ik ben verkast naar mijn heerlijke balkon! Sushi, daar heb ik ook wel zin inquote:Op maandag 29 juni 2009 15:35 schreef Belsezar het volgende:
Ahh, het was heerlijk in het zonnetjeNu maar eens bedenken wat ik ga eten, ik denk dat het sushi gaat worden
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Tsja, ik moet altijd rijden (weet niet of je ook moet blazen als je dronken in een rolstoel zit)
Als je zegt dat je geen alcohol drinkt vragen ze altijd waarom niet.quote:
Als je niet (zo vaak) drinkt, prima. Maar ik wil niet dat ze dan afkeurend over mijn drinkgedrag is.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen alcohol. Als iemand drinkt vind ik dat prima dus ik kan me niet zo voorstellen dat je min of meer al wordt afgekeurd, omdat je niet drinkt.
waarom zou je moeten uitleggen waarom je niet drinkt. Is toch helemaal je eigen keuze? Moet je ook nog verantwoording gaan afleggen over wat je eet en waarom niet.. zou vast een gezellige date wordenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:34 schreef tijnbrein het volgende:
Mee eens.
Of uitleggen waarom je niet drinkt.
Ik woon dus wél in een dorp, dichtsbijzijnde treinstation is 45 minuten rijden/met de bus en de busverbindingen hier zijn ook bagger.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, ik woon niet in een dorp en hier rijden ook nog 's nachts treinen naartoe. Nog even afgezien van 't feit dat 't in Utrecht prima uitgaan is
Ow Sushiquote:Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben verkast naar mijn heerlijke balkon! Sushi, daar heb ik ook wel zin in
Ik zal je niet afkeuren omdat je niet drinkt hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen alcohol. Als iemand drinkt vind ik dat prima dus ik kan me niet zo voorstellen dat je min of meer al wordt afgekeurd, omdat je niet drinkt.
Dat ook inderdaad. Klinkt misschien stom enzo, maar je zou in de 'groep' (of nja, groepen) waarmee ik omga best uit de toon vallen als je niks drinkt.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:35 schreef Ludootje het volgende:
Mwah, ik kan me wel wat bij zijn reactie voorstellen. Puur vanuit mezelf gekeken en naar mijn omgeving waar een potentiële vriendin dan ook in terecht zou komen.
Af en toe ga ik best wel eens wild stappen/feesten met vrienden en ik zou het gezellig vinden als ze mee zou doen.
31 juliquote:Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
zou ik me nu eindelijk kunnen bezatten... rolstoel is nog steeds out of order en vervangend vervoer heb ik ook nog nietquote:
+1quote:Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat gaat we toch ook al bij Nouk eten?
Ik ga het helemaal zelf makenquote:Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 15:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Tsja, ik moet altijd rijden (weet niet of je ook moet blazen als je dronken in een rolstoel zit)
Tja. Ik heb in m'n relaties de beste gesprekken gehad als we met z'n tweeen aan de wijn zaten, dus dat speelt nogal mee.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef vencodark het volgende:
Nee, maar dat lijkt me logisch. Maar zo is het ook niet tof als iemand mij bijv. zou afkeuren, voor mijn drinkgedrag.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als je niet (zo vaak) drinkt, prima. Maar ik wil niet dat ze dan afkeurend over mijn drinkgedrag is.
Domme regel is datquote:Op maandag 29 juni 2009 15:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Dronken zijn in het openbaar sowieso verboden. Dus dan maakt het niet uit of je in een rolstoel zit of niet.
Geen idee. Fietsers hoeven ook nooit de blazen dus rolstoelers ook niet. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |